Nogmaals: sommige autos van deel 1 en 2 staan op VCMM, anders kijk je toch in carcols.dat
Ken niet kijken. Comp wilt niet instaleren..
FF geduld daarna kut ik weer
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
gisteren bezig met me 4de auto installeren en hup, vcmm plat. gameover.theend 
is er een mogelijkheid om toch aan de vcm bestanden te komen zodat ik ze alsnog kan gebruiken?? dus wie o wie heeft een site voor mij vol met downloads voor vcmm ????
is er een mogelijkheid om toch aan de vcm bestanden te komen zodat ik ze alsnog kan gebruiken?? dus wie o wie heeft een site voor mij vol met downloads voor vcmm ????
Verwijderd
Shit! tjah dit is wel erg jammer er waren net zoveel mooie auto's te downloaden.
Ach jah, dan maar op de oude manier installen
Ach jah, dan maar op de oude manier installen
Is VCMM weg dan?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
check de site maar..
JAHOOR.. Kenk gta vc ook wel unstalle
Jammer hoor dat VCMM nu niet meer werkt. Dat was echt een handig progsel. Dan maar weer op de oude manier
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Grr
ik ben er nu ook achter.. en vandaag is al een kutdag...

Lekker dood dit topic 
Heb een minibike in VC:

Heb een minibike in VC:

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
k zou ut nog spelen als ze eens een degelijke engine maken die eens niet is gelocked aan een aantal frames (GTA2, gtaIII, Vice) . k vind ut gewoon altijd brak draaien en met vice hebben ze ut gewoon helemaal verneukt . GTAIII had gewoon beter beeld
Verwijderd
kheb er egt geen last van hor?, is gewoon goed te doenVerwijderd schreef op 24 October 2003 @ 18:28:
k zou ut nog spelen als ze eens een degelijke engine maken die eens niet is gelocked aan een aantal frames (GTA2, gtaIII, Vice) . k vind ut gewoon altijd brak draaien en met vice hebben ze ut gewoon helemaal verneukt . GTAIII had gewoon beter beeld
Verwijderd
maar ik vind het misselijk . ik hou van hooge fps en 30 is traaaaaaaaag . zet die limiter maar eens uit . dan zie je hoe soepel ut gaat afgezien dat ie dan grootschalig gaat schokken
http://gta3.gamigo.de/
w00t check daar;
De Nissan Skyline uit 2f2f is daar te download
Downen die hap
w00t check daar;
De Nissan Skyline uit 2f2f is daar te download
Downen die hap
Uhmm... wat dacht je van mosterd en een maaltijd ofzow??
GTA VC is een beetje dood namelijk

hier ja
op dit forum
Skyline was er al heel lang hoorR-B schreef op 26 October 2003 @ 23:11:
http://gta3.gamigo.de/
w00t check daar;
De Nissan Skyline uit 2f2f is daar te download![]()
![]()
Downen die hap![]()
gtaforums.com is trouwens een betere bron voor nieuwe auto's en motoren
Misschien vind je dit wel vetter:
http://users.tpg.com.au/adsl64u7/index.html
Weet niet of hij ze allemaal wel echt zelf heeft gemaakt.... Maarja, het gaat om de auto's
hmm geen screens geen kladblokje met aanpasdingen

Wat is DAT nou weer voor domme opmerkingDeRCT13 schreef op 27 October 2003 @ 16:12:
Uhmm... wat dacht je van mosterd en een maaltijd ofzow??

Als de plaatselijke warme bakker een dag afwezig is, is 'ie ook niet meteen forever gesloten

Vice City leeft nog zekersteweten... En het modden ook. Alleen misschien niet op GoT. Of niet voor jou
zie je msn heb je geadd 
Maarre heb je voor di download ook de handling etc??
Maarre heb je voor di download ook de handling etc??
Afhankelijk van hoe je 'mod' definiëerd, is hier mijn ImgTool mod 
Ik heb (met toestemming van Spooky) het programma vertaald naar het Nederlands. Bovendien heb ik de sneltoetsten veranderd, namelijk hetzelfde als in ViceTXD. De oude sneltoetsen waren vreemd... Documentatie wordt zsm vertaald.
250 kb, te vinden op de Vertalingen pagina op http://zanderz.cjb.net
Ik heb (met toestemming van Spooky) het programma vertaald naar het Nederlands. Bovendien heb ik de sneltoetsten veranderd, namelijk hetzelfde als in ViceTXD. De oude sneltoetsen waren vreemd... Documentatie wordt zsm vertaald.
Full-stack webdeveloper in Groningen
mooi werk, ZanderZ!ZanderZ schreef op 27 October 2003 @ 17:52:
Afhankelijk van hoe je 'mod' definiëerd, is hier mijn ImgTool mod
Ga hem alleen niet downen, ben gewoon gewend aan 't engels
Verwijderd
Uhm.. waarom zeggen mensen dat ze vcmm niet kunnen gebruiken??
Hier(http://www.vicepc.com/paf...edb.php?action=file&id=86)
kan je gewoon nog VCMM downloaden (als je die nog niet hebt)
Vervolgens download je VCM Packager:
http://195.70.51.130/lama...hp?action=download&id=251
Nu kan je op (alle) sites waar car-mods staan, autos downloaden.
In zo`n zip bestand staan gewoonlijk een DDF en een TDX file, de naam van die file is tevens de naam van die wagen die je vervangt.
Het programma spreekt voor zich. Ben je klaar, sla je het bestand op als ***.vcm in de map c:\Programfiles\vcmm\mods\vcm
Sla je hem daarop, start je vcmm op, en TADA, daar staat je wagen. Nu kan je hem gewoon op old-style in je vcmm instaleren
Hier(http://www.vicepc.com/paf...edb.php?action=file&id=86)
kan je gewoon nog VCMM downloaden (als je die nog niet hebt)
Vervolgens download je VCM Packager:
http://195.70.51.130/lama...hp?action=download&id=251
Nu kan je op (alle) sites waar car-mods staan, autos downloaden.
In zo`n zip bestand staan gewoonlijk een DDF en een TDX file, de naam van die file is tevens de naam van die wagen die je vervangt.
Het programma spreekt voor zich. Ben je klaar, sla je het bestand op als ***.vcm in de map c:\Programfiles\vcmm\mods\vcm
Sla je hem daarop, start je vcmm op, en TADA, daar staat je wagen. Nu kan je hem gewoon op old-style in je vcmm instaleren
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 11:39 ]
mwaa vcmm hoef ik niet meer 
heeft iemand btw rally wagen gezien? ik had hem met vcmm maar dat had ik gedelete
heeft iemand btw rally wagen gezien? ik had hem met vcmm maar dat had ik gedelete
Verwijderd
als ik een auto verander en daarna in de default.ide de wheelsize omhoog zet gaat alles goed. Vind ik dan in het spel de wielen te groot dan probeer ik ze omlaag te zetten in default.ide maar als ik dan terug het spel in ga zijn de wielen totaal verdwenen
en staat er alleen een chassis in de garage
.
ook als ik daarna de wheelsize weer een tiende omhoog zet blijft de auto een chassis, weet iemand hoe je dit op kan lossen?
tnx!

ook als ik daarna de wheelsize weer een tiende omhoog zet blijft de auto een chassis, weet iemand hoe je dit op kan lossen?
tnx!
Huh.. ik snap je niet helemaal
Verwijderd
sorry
, ik bedoel dat het laatste cijfer in de default.ide voor de size van de wielen in het spel bedoeld is. Dat zet ik iets omhoog vb: van 0,7 naar 0,85. Dan ga ik terug naar het spel maar vind ik de wielen te groot voor de auto. Terug in windows zet ik dan in de default.ide de wheelsize weer omlaag maar eenmaal terug in het spel zijn dan de wielen compleet verdwenen
echt vaag
heb je 0,85 gebruikt of 0.85? Dat maakt best wel veel uit namelijk
heeft iemand een mirror van zmodeller (of hoe je dat schrijft
)

Verwijderd
wie weet welke auto dit is???, ik bedoel de gele auto rechts en waar kan ik hem downloaden? alvast bedankt!
Verwijderd
Volgens mij is dat een Chevrolet met zo'n grote bak erachter.
denk dat je hem bij GTA Vice City Unleashed
denk dat je hem bij GTA Vice City Unleashed
offtopic:
Zojuist 2-0 geworden voor PSV
Zelf ben ik Ajacied
Doe rustig aan, na 4 uur geen antwoord is niet zo gek hier op GoT.
Je kunt beter vragen op www.gtaforums.com
Daar is het zeker niet dood!
En dit tot twee keer toe op het VC:NL forum vragen wordt niet gewaardeerd!
Je kunt beter vragen op www.gtaforums.com
Daar is het zeker niet dood!
En dit tot twee keer toe op het VC:NL forum vragen wordt niet gewaardeerd!
[ Voor 24% gewijzigd door Spinal op 11-12-2003 20:02 ]
Verwijderd
Nou nou, rustig aan,
ben ook maar een noob en was er me niet van bewust dat jullie vcnl forum niet bedoeld was voor dit soort vragen (sorry)
ben nu nog weinig verder
ben ook maar een noob en was er me niet van bewust dat jullie vcnl forum niet bedoeld was voor dit soort vragen (sorry)
ben nu nog weinig verder
Entail heeft wel gelijk dat dit draadje dood is 
Zal ff wat leven in de brouwerij gooien
Had niks te doen vanavond... Dus ff skinnen maar. En wel de GSX1000r. (Download is wel te vinden op gtaforums.com in de vehicles afdeling van de modjes showroom.)
't Is een soort replica van John Reynolds' racer

Klikable
Misschien breng ik 'm uit, als de maker van de bike 't er mee eens is
Had niks te doen vanavond... Dus ff skinnen maar. En wel de GSX1000r. (Download is wel te vinden op gtaforums.com in de vehicles afdeling van de modjes showroom.)

Klikable
[ Voor 10% gewijzigd door Valentino Rossi op 17-12-2003 22:23 ]
Hoe maak je zo een texture voor een model van GTA vice? Ik bedoel, daar heb je toch minstens een uvw-map (coördinaten) voor nodig lijkt me? (Of is dit je eigen model?? ) En welk programma gebruik je voor het omzetten naar "GTA-formaat" ?Valentino Rossi schreef op 17 december 2003 @ 22:20:
Entail heeft wel gelijk dat dit draadje dood is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klikable![]()
Erg mooi trouwens

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ff zoeken op de bekende GTA modding sites levert toch een heleboel op... Je pakt een .txd tooltje voor 't uitpakken van de textures, je bewerkt de .tga met photoshop of psp, je importeert de .tga weer, en je importeert vervolgens die txd weer in gta3.img.inquestos schreef op 18 december 2003 @ 00:28:
[...]
Hoe maak je zo een texture voor een model van GTA vice? Ik bedoel, daar heb je toch minstens een uvw-map (coördinaten) voor nodig lijkt me? (Of is dit je eigen model?? ) En welk programma gebruik je voor het omzetten naar "GTA-formaat" ?
Erg mooi trouwensAlleen de velgen en de uitlaat zijn erg verkeerd

Verwijderd
mischien heb ik t over t hoofd gezien maar is de 2f2f mod nu al uit?? en hoezo is dit topic zo verschrikkelijk dood?
ff op je eerste vraag: ja, hij is uit (underground, dat wel, dus geen link soz) maar er zitten talloze waardeloze wagens in de collectie, niet de moeite waard dusVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 15:45:
mischien heb ik t over t hoofd gezien maar is de 2f2f mod nu al uit?? en hoezo is dit topic zo verschrikkelijk dood?
2de vraag: vice city is aan het uitsterven, zelf denk ik dat het al volgens mij 2 jaar bestaat (sinds herfst 2002 if i'm correct) dus de lol raakt op
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
hij is pas een jaartje uit op de pc, en in dat jaar hebben we veel mooie mods gezien
15 of 16 mei 2003 
VC is nog lang niet dood, het is alleen dood op GoT. Op GTAForums.com is het nog springlevend!
VC is nog lang niet dood, het is alleen dood op GoT. Op GTAForums.com is het nog springlevend!
Kick:)
De links uit de startpost zijn dood....
Waar kan ik nou de bestanden downloaden voor een nieuwe auto toe te voegen in mijn gta....
en zou iemand is stap vor stap kunnen beschrijven hoe ik hem nou erin moet plaatsen
Ik had het zelf al is gedaan aleen toen deed mijn spel het niet meer
En ja ik heb de startpost gelezen
De links uit de startpost zijn dood....
Waar kan ik nou de bestanden downloaden voor een nieuwe auto toe te voegen in mijn gta....
en zou iemand is stap vor stap kunnen beschrijven hoe ik hem nou erin moet plaatsen

Ik had het zelf al is gedaan aleen toen deed mijn spel het niet meer

En ja ik heb de startpost gelezen
Cons:::BB4E
GTA Mod Installer is een goed programma: http://www.gtavicehq.com
Dan moet je auto echter wel een installatie erbij hebben
maar om dat zelf te doen is ook niet zo veel werk
Dan moet je auto echter wel een installatie erbij hebben
Oke Bedankt, kheb al een andere auto erin:)ZanderZ schreef op 12 maart 2004 @ 13:27:
GTA Mod Installer is een goed programma: http://www.gtavicehq.com
Dan moet je auto echter wel een installatie erbij hebbenmaar om dat zelf te doen is ook niet zo veel werk
En hebben mensen nog andere strakke wagens?
Ty vor die sites m8
Ik ben ook op zoek naar:
-ambulance
-taxi (tuned)
-polic car
Het liefst allemaal getuned
kheb al op verschillende sites gekeken
Ik ben ook op zoek naar:
-ambulance
-taxi (tuned)
-polic car
Het liefst allemaal getuned
Wat voor Ambulances, Taxis & politie autos? er zijn duizenden van die autos..
Verwijderd
Hey, ik ben nieuw hier maar dat terzijde...
Ik heb een vraagje, ik kan prima mijn auto's in VC zetten maar als ik ook maar iets in de handling verrander dan loopt de game vast tijdens het spelen(er is zeg maar een kleine oppervlakte waar ik kan zijn, verder dan dat en hij loopt vast
).
De handling is natuurlijk niet altijd echt nodig maar bij enkele auto's zijn de wielen te klein en op de verkeerde plek en dat ziet er niet uit en rijd voor geen meter.
Magic wheel mod heeft dat ook.
Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, zoja sorry...
Maar heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een oplossing?
PS: Het is niet de "unhandled exeption" error.
Ik heb een vraagje, ik kan prima mijn auto's in VC zetten maar als ik ook maar iets in de handling verrander dan loopt de game vast tijdens het spelen(er is zeg maar een kleine oppervlakte waar ik kan zijn, verder dan dat en hij loopt vast

De handling is natuurlijk niet altijd echt nodig maar bij enkele auto's zijn de wielen te klein en op de verkeerde plek en dat ziet er niet uit en rijd voor geen meter.
Magic wheel mod heeft dat ook.
Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, zoja sorry...
Maar heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een oplossing?
PS: Het is niet de "unhandled exeption" error.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 23:08 ]
Verwijderd
Hoi
Ik wil eigenlijk de volgende dingen kunnen.
* Auto's laten vliegen.
* Zorgen dat ze niet zo snel kapot gaan.
* Auto's moeten niet zo snel kantelen.
Wat moet ik instellen in handling.cfg om een auto te laten vliegen?
Heb het volgende geprobeert:
Een politie auto hetzelfde als een heli ingesteld. Een politie wagen alle vinkjes weg halen en alleen is plane aanviken.
Resultaat:
1. De klep van de kofferbak ging om zijn as draaien (langzaam en schokkend, zelfde effect als de wieke van een heli ergens tegen aan komt) en maakt een botsend en vonkend geluid.
2. De wagen had geen wielen meer en er was geen beweging in te krijgen.
Kan iemand me helpen?
Ik wil eigenlijk de volgende dingen kunnen.
* Auto's laten vliegen.
* Zorgen dat ze niet zo snel kapot gaan.
* Auto's moeten niet zo snel kantelen.
Wat moet ik instellen in handling.cfg om een auto te laten vliegen?
Heb het volgende geprobeert:
Een politie auto hetzelfde als een heli ingesteld. Een politie wagen alle vinkjes weg halen en alleen is plane aanviken.
Resultaat:
1. De klep van de kofferbak ging om zijn as draaien (langzaam en schokkend, zelfde effect als de wieke van een heli ergens tegen aan komt) en maakt een botsend en vonkend geluid.
2. De wagen had geen wielen meer en er was geen beweging in te krijgen.
Kan iemand me helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 11:22 ]
Auto's laten vliegen lukt niet met handling.cfg , daar moet je een code voor gebruiken.
Die andere twee zijn makkelijk te doen, het beste met GTA VC Car Editor: http://www.bluewater-interactive.ch
Nederlandse vertaling zit er als het goed is bij, zo niet dan is die te vinden op de Vertalingen pagina op http://zanderz.cjb.net
Als je het eenmaal hebt opgestart en handling.cfg hebt geladen wijst het zich vanzelf
Zo niet dan is er altijd GoT nog
Die andere twee zijn makkelijk te doen, het beste met GTA VC Car Editor: http://www.bluewater-interactive.ch
Nederlandse vertaling zit er als het goed is bij, zo niet dan is die te vinden op de Vertalingen pagina op http://zanderz.cjb.net
Als je het eenmaal hebt opgestart en handling.cfg hebt geladen wijst het zich vanzelf
Vliegen zit ingebakken in de exe
dus daar kom je echt niet omheen
*ik ben een beetje laat, maar goed, waarom is VCMM dood?
ik kan nergens een reden vinden via Google!
ennuh, wie heeft er zin om te coden? ik kan best wel hosten
ik kan nergens een reden vinden via Google!
ennuh, wie heeft er zin om te coden? ik kan best wel hosten
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Misschien omdat het een flop was? Ik weet niet eigenlijk... VC Mod Installer is een goed alternatief: http://www.gtavicehq.com
Dat is dus hardcoded? Weet je toevallig ook of de vering van de Washington (waar de auto dus op de achterwielen zakt) ook hardcoded is?ZanderZ schreef op 28 maart 2004 @ 18:02:
Vliegen zit ingebakken in de exedus daar kom je echt niet omheen
Alle auto's zakken toch een beetje op de achterwielen? Volgens mij kun je dat wel in handling.cfg instellen
Het viel me pas echt op toen ik Blaers' Crown Vic installeerde, moet je maar eens testen: de andere zakken niet zo weg, iig niet zo als de Washington.
Mensen, Killerkip's Vice City Mod V1.3 is UIT!!!
Dus check www.killerkip.be
Het vervangt bijna alle auto's en is veel beter als de Modern Mod en Ultimate vice city, dus ff downloaden!
Het vervangt bijna alle auto's en is veel beter als de Modern Mod en Ultimate vice city, dus ff downloaden!
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik ben met een eigen mod begonnen samen met HJDTM, het is een gta nl mod van de hedendaagse tijd. Check deze site maar eens. (op dit forum heet ik Frans Dirx)
Het kan aan mij liggen hoor, maar kan geen screens vinden of extra info. Alleen maar over hoe je waterdingen moet maken ofzoAMD Mafkees schreef op 02 april 2004 @ 09:22:
Mensen, Killerkip's Vice City Mod V1.3 is UIT!!!
Sjonny75: van dat forum: "Hun hebben ook voor gta3 zo'n mod gemaakt en toen was ik ook deel van het team. Toen heb ik een aantal auto's gemaakt."
Wie was jij dan? Ik heb namelijk ook meegedaan aan GTA3:NL...
Van wat ik zo snel heb bekeken ziet het er goed uit
Ik zal een link naar jullie maken op de VC:NL pagina.
Van wat ik zo snel heb bekeken ziet het er goed uit
THNX van die link, ik was gewoon Sjonny75, op het xgu-forum heet ik Frans DirxZanderZ schreef op 28 april 2004 @ 22:49:
Sjonny75: van dat forum: "Hun hebben ook voor gta3 zo'n mod gemaakt en toen was ik ook deel van het team. Toen heb ik een aantal auto's gemaakt."
Van wat ik zo snel heb bekeken ziet het er goed uitIk zal een link naar jullie maken op de VC:NL pagina.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjonny75 op 29-04-2004 00:53 ]
Verwijderd
Mensen ik moet me schamen ik weet het, maar heb het alleen nog nooit gedaan en weet daarom niet hoe het moet.
Ik heb 3 screens van mijn GTA VC Auto's die ik erin heb gemod, maar weet nog waar ik ze kan uploaden zodat ik ze hier kan zetten.
Dus zou iemand mij dat even snel kunnen uitleggen plss..
Ook hoe je er een een thumbnail van kunt maken zodat erop geklikt kan worden.
Thankz alvast
PS: Don't be mad @ me, i'm just trying 2 learn.
--Edit: is iedereen in eens dood ofzo?
Ik heb 3 screens van mijn GTA VC Auto's die ik erin heb gemod, maar weet nog waar ik ze kan uploaden zodat ik ze hier kan zetten.
Dus zou iemand mij dat even snel kunnen uitleggen plss..
Ook hoe je er een een thumbnail van kunt maken zodat erop geklikt kan worden.
Thankz alvast
PS: Don't be mad @ me, i'm just trying 2 learn.
--Edit: is iedereen in eens dood ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 18:39 ]
Er is een mod installer in omloop die het installen van auto's erg makkelijk maakt, automatisch wielen eronder ed.
Deze kwam ik tegen op op www.gtagaming.com

Hij replaced standaard de Angel maar ik wil er ook graag vigilante missies mee doen, weet iemand waar dat aan te passen is?
Deze kwam ik tegen op op www.gtagaming.com

Hij replaced standaard de Angel maar ik wil er ook graag vigilante missies mee doen, weet iemand waar dat aan te passen is?
Dat moet je aanpassen in Main.scm
[ Voor 71% gewijzigd door DeRCT13 op 16-05-2004 11:34 ]
Dat is het al maanden 
een plaatje doe je zo: [ img ] adres [ /img] (zonder spaties)
En tja, waar je ze neer kunt zetten... geen Lycos adres ofzo toevallig?
Hey, hebben jullie KillerKip's Vice City mod al gechecked: www.killerkip.be
Is RealGTA maar dan voor ViceCity
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
ik ga ff bij lycos aanmelden en uploaden dan post ik mij prachtige screensZanderZ schreef op 17 mei 2004 @ 16:26:
Dat is het al maanden
Vaag, als ik hem download en dan wil instaleren vraagt die om de GTA III folderAMD Mafkees schreef op 17 mei 2004 @ 16:53:
Hey, hebben jullie KillerKip's Vice City mod al gechecked: www.killerkip.be
als ik daar dan mijn Vice City folder browse dan zegt die dat hij GTA III niet kan patchen
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 18:02 ]
er zit een dummy gta3.exe bij, die moet je even in je vice city map zetten.Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:56:
[...]
ik ga ff bij lycos aanmelden en uploaden dan post ik mij prachtige screens
[...]
Vaag, als ik hem download en dan wil instaleren vraagt die om de GTA III folder
als ik daar dan mijn Vice City folder browse dan zegt die dat hij GTA III niet kan patchensnap er nix van hoor.
Verwijderd
Ok hier mijn prachtige screens.
Helaas dankzij de KiP's Mod crasht mijn GTA nou voordat hij geladen is dus moet een week wachten tot ik mijn gta vc CD terug heb om hem opnieuw te instaleren
De auto's heb ik erin gedaan met Vice City Mod Manager [http://www.gtagaming.com/index.php] is daar te downen.

[Ali G skin]
[ziet er echt grappig uit om met ali ff de buurt op stelten zetten]

[FF showen hoeveel autos ik heb.....ahum gejat dan
]

[is hier niet echt te zien maar dit was een van de mooist gemodde auto die ik had, full 3d engine en alles echt geweldig]

[Dit waren de 2 mooiste die ik had, VW Lupo getuned en de Ducati 996]

[Deze is van gister nadat ik Ultimate Vice City Mod had geinstaleerd (behalve deze auto zag de rest er niet uit hoor geloof me)
]
Ik heb nog meer screens maar Lycos doet niet echt snel uploaden en ik heb nou geen tijd meer, kijk of ik morge nog tijd kan maken om de rest erbij te doen.
Helaas dankzij de KiP's Mod crasht mijn GTA nou voordat hij geladen is dus moet een week wachten tot ik mijn gta vc CD terug heb om hem opnieuw te instaleren
De auto's heb ik erin gedaan met Vice City Mod Manager [http://www.gtagaming.com/index.php] is daar te downen.

[Ali G skin]
[ziet er echt grappig uit om met ali ff de buurt op stelten zetten]

[FF showen hoeveel autos ik heb.....ahum gejat dan

[is hier niet echt te zien maar dit was een van de mooist gemodde auto die ik had, full 3d engine en alles echt geweldig]

[Dit waren de 2 mooiste die ik had, VW Lupo getuned en de Ducati 996]

[Deze is van gister nadat ik Ultimate Vice City Mod had geinstaleerd (behalve deze auto zag de rest er niet uit hoor geloof me)

Ik heb nog meer screens maar Lycos doet niet echt snel uploaden en ik heb nou geen tijd meer, kijk of ik morge nog tijd kan maken om de rest erbij te doen.
Geld vragen voor een mod, imho not done. Mja, wie ben ik?.Sjonny75 schreef op 28 april 2004 @ 20:32:
Ik ben met een eigen mod begonnen samen met HJDTM, het is een gta nl mod van de hedendaagse tijd. Check deze site maar eens. (op dit forum heet ik Frans Dirx)
[ Voor 3% gewijzigd door shuogg op 17-05-2004 21:11 ]
Helemaal mee eens
Gelukkig is die van ons wel gratis
nope, heb op forum gekeken. Doen ze niet.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 22:05:
[...]
volgens mij leveren ze de hele GTA:VC er ook nog is bij?
Maar zowieso is het dan nog illegaal, geld vragen voor mods is illegaal tenzij je een contract hebt met developer.
en een kvk en btw-nummer al dan wat niet meer
Verwijderd
Geld vragen voor een mod . dan moet je wel triest zijn . maar mabey dat ik die mod nog wel ergens op een fto te downen zie

En toestemming van al die bedrijven die in de NL mod worden afgebeeld.flashin schreef op 18 mei 2004 @ 23:21:
en een kvk en btw-nummer al dan wat niet meer
Verwijderd
Hoe zit dat dan met copyrights enzo?
Ik bedoel mensen maken freeware auto's voor VC en iemand anders gaat geld vragen..
Ik denk als je er geld wil voor hebben wel toestemming van de makers moet hebben.
Ik bedoel mensen maken freeware auto's voor VC en iemand anders gaat geld vragen..
Ik denk als je er geld wil voor hebben wel toestemming van de makers moet hebben.
Ach het mag zowieso niet, wat ze doen is gewoon hardstikke illegaal op vele punten.Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 08:38:
Hoe zit dat dan met copyrights enzo?
Yup, het is wel vrij asociaal om (laten we ff een prijs noemen) 15 euro te betalen terwijl er niets bij de makers terecht komt en jij wel rijk wordtshuogg schreef op 19 mei 2004 @ 09:32:
[...]
Ach het mag zowieso niet, wat ze doen is gewoon hardstikke illegaal op vele punten.

Yup er zijn veel grotere mods die WEL gratis zijn. Het is ook geen total conversion ofzo, er worden alleen een paar dingen vervangen. Als er nou een nieuwe stad was, met nieuwe verhaallijn, volledig nieuwe (en origineel gemaakte) voertuigen compleet met voice overs etc. etc. Dan zou ik het niet asociaal vinden om geld te vragen. Maar gewoon een paar simpele dingen vervangenDeRCT13 schreef op 19 mei 2004 @ 15:03:
[...]
Yup, het is wel vrij asociaal om (laten we ff een prijs noemen) 15 euro te betalen terwijl er niets bij de makers terecht komt en jij wel rijk wordt

Precies, zoals ze bijv. voor Tactical Ops (ooit begonnen als Unreal mod, nu gewoon een apart spel) en Counter-Strike (toch?) gedaan hebben.
Voor mods als dit vind ik het niet gepast. Bovendien is het illegaal, zoals al eerder vermeld.
Voor mods als dit vind ik het niet gepast. Bovendien is het illegaal, zoals al eerder vermeld.
Verwijderd
Zijn er ergens Tutorials te vinden voor ZModdeler? kom namelijk niet verder dan buisjes en blokjes
Tac ops en Counter Strike zijn totaal andere gevallen. Ten eerste zijn het total conversions van wapens tot sounds tot maps, alles is anders en daarbij hebben ze toen je ze kon kopen een contract afgesloten met de uitgever van resp. UT en Half-Life.ZanderZ schreef op 19 mei 2004 @ 18:25:
Precies, zoals ze bijv. voor Tactical Ops (ooit begonnen als Unreal mod, nu gewoon een apart spel) en Counter-Strike (toch?) gedaan hebben.
Verwijderd
Kan iemand mij helpen? ik heb eindelijk mijn VC terug en geinstaleerd, heb mijn ouden savegames terug gedaan. toen even gespeeld en daarna wou ik weer mijn AutoMods erin doen.
Toen ik mijn lijstje autos eenmal had geinstaleerd ging ik GTA opstarten. tot het stuk dat hij de LOAD echt gaat laden hoor ik een Prompt Beeb en laad hij niet verder.
er staat dan een venster waar Unhandeled Expection(of zoiets) met een paar codes erachter.
Waar licht dit aan ? want nou kan ik niet meer in me BMW M3 rond scheuren...
Toen ik mijn lijstje autos eenmal had geinstaleerd ging ik GTA opstarten. tot het stuk dat hij de LOAD echt gaat laden hoor ik een Prompt Beeb en laad hij niet verder.
er staat dan een venster waar Unhandeled Expection(of zoiets) met een paar codes erachter.
Waar licht dit aan ? want nou kan ik niet meer in me BMW M3 rond scheuren...
Verwijderd
Ik zit met een probleem.
ik krijg vaak een melding als ik een auto erin wil zetten.
Dmagic1 wheelmod ofzo.
weet iemand wat ik hier tegen moet doen?
ik krijg vaak een melding als ik een auto erin wil zetten.
Dmagic1 wheelmod ofzo.
weet iemand wat ik hier tegen moet doen?
Sorry voor de huge kick, maar ik heb een vraagje.
Ik wil graag de geluiden van GTA Vice City veranderen, maar het gebruikelijk programma loopt steeds vast.
Ik gebruik GTA3Audio.exe, maar die geeft een "File acces denied" bij het openen van sfx.sdt
Het vinkje "Alleen lezen" bij Sfx.sdt heb ik al weggehaald, maar het helpt niet.
Iemand een tip
?
Ik heb met Photoshop sommige skins ook veranderd.
De ambulance skin

En de politieauto en politieagenten:

En de Sabre Turbo heb ik ook veranderd:
Ik wil graag de geluiden van GTA Vice City veranderen, maar het gebruikelijk programma loopt steeds vast.
Ik gebruik GTA3Audio.exe, maar die geeft een "File acces denied" bij het openen van sfx.sdt
Het vinkje "Alleen lezen" bij Sfx.sdt heb ik al weggehaald, maar het helpt niet.
Iemand een tip
Ik heb met Photoshop sommige skins ook veranderd.
De ambulance skin

En de politieauto en politieagenten:

En de Sabre Turbo heb ik ook veranderd: