Verwijderd
Hier:
En gelijk een vraag, is er een VC Mod site met alleen maar jaren +- 80 (en daarvoor) auto's?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 23:21 ]
Ietswat aangepaste VW Golf2:

BMW 530i, Mercedes S600 limo en een racescooter (Puch Zip

BMW M3, Golf3 en een Opel Vectra C

Seat Leon Cupra, Ferrari 360 spider en een Jeep Wrangler

Rolls Royce Park Ward, Ducati 996, Yamaha R1

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
eh.. Geen id, denk dat ie niet uit de 80'er jaren stamt, stukkie nieuwer...Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 14:10:
^^ Zeg uit welk jaar komt tie Rolls Royce Park Ward? Past tie tussen jaren (+-)80 auto's?
ik heb Carstat gedownload waarmee je dingen als acceleratie, gewicht, remkracht enz. kan aanpassen van de auto's.
Als ik bij de ferrari 512M (phoenix ofzo??) de acceleratie en topsbelheid verhoog, dan zie je in-game, de wielen 1.5 meter boven de auto zweven, en als je tegen de auto aan loopt, glijdt ie weg als een isjhockey-puck. Als je instapt: fatal error.
Als ik dit met andere auto's doe, gaat het wel goed...
leoaq.fm // Jeune Loop
Wrom? We hebben net 807 posts, een nieuw topic gaat open met 1000 posts.Good Fella schreef op 30 September 2003 @ 18:44:
is het niet tijd voor een deel 3???
Maar ehm, VicecityMods down ?
GTASkins.com, GTA-Vice.com, GTAViceMods.com and everything else hosted here is moving.
Check back in a couple of days..
VC-Mods is weer terug
[ Voor 8% gewijzigd door SkipZ op 03-10-2003 13:52 ]

Mijn collectie: (nog niet alles)
Lamborgini Countach 1978
Honda CBR
Chevrolet Caprice Cop and Chevrolet Eldorado
(Van links naar rechts:) Chevrolet Eldorado, Chevrolet Camaro, '70 Buick GSX
Ford Mustang ShelbyGT 500, '70 Buick GSX
Chevrolet Corvette Z06 1996
Alles kan via VCMM gedownload worden

Zoals jullie zien gaat alles goed in het menu met skin kiezen, maar bij het laden van een spel, is het *ping!*
Problemo komt waarschijnlijk door ZModeler. De dff plugin kan nml. niet twee objecten saven, met dezelfde naam. Das dus wel het geval in player.dff.
Door de player.dff met kladblok te openen, krijg je natuurlijk vage taal, maar ik kan er wel objectnamen uit wijsworden.
Staat dus aan t begin 2 keer Root, maar zonder [0] die Zmodeler toevoegtÿÿþòS ÿÿRoot ÿÿþòS ÿÿRoot ÿÿþòS ÿÿPelvis ÿÿþòS ÿÿSpine ÿÿþòS ÿÿR Thigh ÿÿþòS ÿÿL Thigh ÿÿþòS ÿÿSpine1 ÿÿþòS ÿÿR Calf ÿÿþòS ÿÿL Calf ÿÿþòS ÿÿNeck ÿÿþòS ÿÿR Foot ÿÿþòS ÿÿL Foot ÿÿþòS ÿÿBip01 R Clavicle ÿÿþòS ÿÿBip01 L Clavicle ÿÿþòS ÿÿHead ÿÿþòS ÿÿR Toe0 ÿÿþòS ÿÿL Toe0

Ik bedoel dus dat Zmodeler er Root[0] van maakt, maar in het bestand dat eruit komt, staat geen [0] achter de tweede Root
Snapt iedereen het nog? Mooi!
Eh.. nou misschien is er een beetje modder die weet hoe dit op te lossen
Verwijderd
Yow zou ik een linkje mogen van de Chevrolet Eldorado en die Ford Mustang ShelbyGT 500? Die passen mooi bij m'n jaren 80 bakken.DeRCT13 schreef op 03 October 2003 @ 19:03:
Yup, maar er zijn al een paar dagen geen nieuwe mods
Mijn collectie: (nog niet alles)
[afbeelding]
Lamborgini Countach 1978
[afbeelding]
Honda CBR
[afbeelding]
Chevrolet Caprice Cop and Chevrolet Eldorado
[afbeelding]
(Van links naar rechts:) Chevrolet Eldorado, Chevrolet Camaro, '70 Buick GSX
[afbeelding]
Ford Mustang ShelbyGT 500, '70 Buick GSX
[afbeelding]
Chevrolet Corvette Z06 1996
Alles kan via VCMM gedownload worden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 00:14 ]
Puch > Vespa CiaoVerwijderd schreef op 03 October 2003 @ 22:43:
e Valentino Rossi , was jij niet bezig met zo'n vette puch?
Is die al af?
Heb wat problemen, zal binnenkort misschien eens verder kijken
[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 04-10-2003 11:24 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
DeRCT13 schreef op 04 October 2003 @ 11:12:
Misschien? Zeker doen joh!!
waaaaaaaarVerwijderd schreef op 04 October 2003 @ 11:29:
Die zijne r wel ja
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[ Voor 15% gewijzigd door DeRCT13 op 04-10-2003 14:35 ]
Ken niet kijken. Comp wilt niet instaleren..
FF geduld daarna kut ik weer
is er een mogelijkheid om toch aan de vcm bestanden te komen zodat ik ze alsnog kan gebruiken?? dus wie o wie heeft een site voor mij vol met downloads voor vcmm ????
Verwijderd
Ach jah, dan maar op de oude manier installen
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Heb een minibike in VC:

Verwijderd
Verwijderd
kheb er egt geen last van hor?, is gewoon goed te doenVerwijderd schreef op 24 October 2003 @ 18:28:
k zou ut nog spelen als ze eens een degelijke engine maken die eens niet is gelocked aan een aantal frames (GTA2, gtaIII, Vice) . k vind ut gewoon altijd brak draaien en met vice hebben ze ut gewoon helemaal verneukt . GTAIII had gewoon beter beeld
Verwijderd
w00t check daar;
De Nissan Skyline uit 2f2f is daar te download
Downen die hap
GTA VC is een beetje dood namelijk

Skyline was er al heel lang hoorR-B schreef op 26 October 2003 @ 23:11:
http://gta3.gamigo.de/
w00t check daar;
De Nissan Skyline uit 2f2f is daar te download![]()
![]()
Downen die hap![]()
gtaforums.com is trouwens een betere bron voor nieuwe auto's en motoren
Misschien vind je dit wel vetter:
http://users.tpg.com.au/adsl64u7/index.html
Weet niet of hij ze allemaal wel echt zelf heeft gemaakt.... Maarja, het gaat om de auto's

Wat is DAT nou weer voor domme opmerkingDeRCT13 schreef op 27 October 2003 @ 16:12:
Uhmm... wat dacht je van mosterd en een maaltijd ofzow??
GTA VC is een beetje dood namelijk

Als de plaatselijke warme bakker een dag afwezig is, is 'ie ook niet meteen forever gesloten

Vice City leeft nog zekersteweten... En het modden ook. Alleen misschien niet op GoT. Of niet voor jou
Maarre heb je voor di download ook de handling etc??
Ik heb (met toestemming van Spooky) het programma vertaald naar het Nederlands. Bovendien heb ik de sneltoetsten veranderd, namelijk hetzelfde als in ViceTXD. De oude sneltoetsen waren vreemd... Documentatie wordt zsm vertaald.
250 kb, te vinden op de Vertalingen pagina op http://zanderz.cjb.net
Full-stack webdeveloper in Groningen
mooi werk, ZanderZ!ZanderZ schreef op 27 October 2003 @ 17:52:
Afhankelijk van hoe je 'mod' definiëerd, is hier mijn ImgTool mod
Ik heb (met toestemming van Spooky) het programma vertaald naar het Nederlands. Bovendien heb ik de sneltoetsten veranderd, namelijk hetzelfde als in ViceTXD. De oude sneltoetsen waren vreemd... Documentatie wordt zsm vertaald.
250 kb, te vinden op de Vertalingen pagina op http://zanderz.cjb.net
Ga hem alleen niet downen, ben gewoon gewend aan 't engels
Verwijderd
Hier(http://www.vicepc.com/paf...edb.php?action=file&id=86)
kan je gewoon nog VCMM downloaden (als je die nog niet hebt)
Vervolgens download je VCM Packager:
http://195.70.51.130/lama...hp?action=download&id=251
Nu kan je op (alle) sites waar car-mods staan, autos downloaden.
In zo`n zip bestand staan gewoonlijk een DDF en een TDX file, de naam van die file is tevens de naam van die wagen die je vervangt.
Het programma spreekt voor zich. Ben je klaar, sla je het bestand op als ***.vcm in de map c:\Programfiles\vcmm\mods\vcm
Sla je hem daarop, start je vcmm op, en TADA, daar staat je wagen. Nu kan je hem gewoon op old-style in je vcmm instaleren
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 11:39 ]
heeft iemand btw rally wagen gezien? ik had hem met vcmm maar dat had ik gedelete
Verwijderd

ook als ik daarna de wheelsize weer een tiende omhoog zet blijft de auto een chassis, weet iemand hoe je dit op kan lossen?
tnx!
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
denk dat je hem bij GTA Vice City Unleashed
Je kunt beter vragen op www.gtaforums.com
Daar is het zeker niet dood!
En dit tot twee keer toe op het VC:NL forum vragen wordt niet gewaardeerd!
[ Voor 24% gewijzigd door Spinal op 11-12-2003 20:02 ]
Verwijderd
ben ook maar een noob en was er me niet van bewust dat jullie vcnl forum niet bedoeld was voor dit soort vragen (sorry)
ben nu nog weinig verder
Zal ff wat leven in de brouwerij gooien
Had niks te doen vanavond... Dus ff skinnen maar. En wel de GSX1000r. (Download is wel te vinden op gtaforums.com in de vehicles afdeling van de modjes showroom.)
't Is een soort replica van John Reynolds' racer

Klikable
Misschien breng ik 'm uit, als de maker van de bike 't er mee eens is
[ Voor 10% gewijzigd door Valentino Rossi op 17-12-2003 22:23 ]
Hoe maak je zo een texture voor een model van GTA vice? Ik bedoel, daar heb je toch minstens een uvw-map (coördinaten) voor nodig lijkt me? (Of is dit je eigen model?? ) En welk programma gebruik je voor het omzetten naar "GTA-formaat" ?Valentino Rossi schreef op 17 december 2003 @ 22:20:
Entail heeft wel gelijk dat dit draadje dood is
Zal ff wat leven in de brouwerij gooien
Had niks te doen vanavond... Dus ff skinnen maar. En wel de GSX1000r. (Download is wel te vinden op gtaforums.com in de vehicles afdeling van de modjes showroom.)
't Is een soort replica van John Reynolds' racer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klikable![]()
Misschien breng ik 'm uit, als de maker van de bike 't er mee eens is
Erg mooi trouwens

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ff zoeken op de bekende GTA modding sites levert toch een heleboel op... Je pakt een .txd tooltje voor 't uitpakken van de textures, je bewerkt de .tga met photoshop of psp, je importeert de .tga weer, en je importeert vervolgens die txd weer in gta3.img.inquestos schreef op 18 december 2003 @ 00:28:
[...]
Hoe maak je zo een texture voor een model van GTA vice? Ik bedoel, daar heb je toch minstens een uvw-map (coördinaten) voor nodig lijkt me? (Of is dit je eigen model?? ) En welk programma gebruik je voor het omzetten naar "GTA-formaat" ?
Erg mooi trouwensAlleen de velgen en de uitlaat zijn erg verkeerd

Verwijderd
ff op je eerste vraag: ja, hij is uit (underground, dat wel, dus geen link soz) maar er zitten talloze waardeloze wagens in de collectie, niet de moeite waard dusVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 15:45:
mischien heb ik t over t hoofd gezien maar is de 2f2f mod nu al uit?? en hoezo is dit topic zo verschrikkelijk dood?
2de vraag: vice city is aan het uitsterven, zelf denk ik dat het al volgens mij 2 jaar bestaat (sinds herfst 2002 if i'm correct) dus de lol raakt op
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
VC is nog lang niet dood, het is alleen dood op GoT. Op GTAForums.com is het nog springlevend!
De links uit de startpost zijn dood....
Waar kan ik nou de bestanden downloaden voor een nieuwe auto toe te voegen in mijn gta....
en zou iemand is stap vor stap kunnen beschrijven hoe ik hem nou erin moet plaatsen

Ik had het zelf al is gedaan aleen toen deed mijn spel het niet meer

En ja ik heb de startpost gelezen
Cons:::BB4E
Dan moet je auto echter wel een installatie erbij hebben
Oke Bedankt, kheb al een andere auto erin:)ZanderZ schreef op 12 maart 2004 @ 13:27:
GTA Mod Installer is een goed programma: http://www.gtavicehq.com
Dan moet je auto echter wel een installatie erbij hebbenmaar om dat zelf te doen is ook niet zo veel werk
En hebben mensen nog andere strakke wagens?
Ik ben ook op zoek naar:
-ambulance
-taxi (tuned)
-polic car
Het liefst allemaal getuned
Verwijderd
Ik heb een vraagje, ik kan prima mijn auto's in VC zetten maar als ik ook maar iets in de handling verrander dan loopt de game vast tijdens het spelen(er is zeg maar een kleine oppervlakte waar ik kan zijn, verder dan dat en hij loopt vast

De handling is natuurlijk niet altijd echt nodig maar bij enkele auto's zijn de wielen te klein en op de verkeerde plek en dat ziet er niet uit en rijd voor geen meter.
Magic wheel mod heeft dat ook.
Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, zoja sorry...
Maar heeft iemand hier ervaring mee, of misschien een oplossing?
PS: Het is niet de "unhandled exeption" error.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 23:08 ]
Verwijderd
Ik wil eigenlijk de volgende dingen kunnen.
* Auto's laten vliegen.
* Zorgen dat ze niet zo snel kapot gaan.
* Auto's moeten niet zo snel kantelen.
Wat moet ik instellen in handling.cfg om een auto te laten vliegen?
Heb het volgende geprobeert:
Een politie auto hetzelfde als een heli ingesteld. Een politie wagen alle vinkjes weg halen en alleen is plane aanviken.
Resultaat:
1. De klep van de kofferbak ging om zijn as draaien (langzaam en schokkend, zelfde effect als de wieke van een heli ergens tegen aan komt) en maakt een botsend en vonkend geluid.
2. De wagen had geen wielen meer en er was geen beweging in te krijgen.
Kan iemand me helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 11:22 ]
Die andere twee zijn makkelijk te doen, het beste met GTA VC Car Editor: http://www.bluewater-interactive.ch
Nederlandse vertaling zit er als het goed is bij, zo niet dan is die te vinden op de Vertalingen pagina op http://zanderz.cjb.net
Als je het eenmaal hebt opgestart en handling.cfg hebt geladen wijst het zich vanzelf
ik kan nergens een reden vinden via Google!
ennuh, wie heeft er zin om te coden? ik kan best wel hosten
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Dat is dus hardcoded? Weet je toevallig ook of de vering van de Washington (waar de auto dus op de achterwielen zakt) ook hardcoded is?ZanderZ schreef op 28 maart 2004 @ 18:02:
Vliegen zit ingebakken in de exedus daar kom je echt niet omheen
Dus check www.killerkip.be
Het vervangt bijna alle auto's en is veel beter als de Modern Mod en Ultimate vice city, dus ff downloaden!
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Het kan aan mij liggen hoor, maar kan geen screens vinden of extra info. Alleen maar over hoe je waterdingen moet maken ofzoAMD Mafkees schreef op 02 april 2004 @ 09:22:
Mensen, Killerkip's Vice City Mod V1.3 is UIT!!!
Dus check www.killerkip.be
Het vervangt bijna alle auto's en is veel beter als de Modern Mod en Ultimate vice city, dus ff downloaden!
Wie was jij dan? Ik heb namelijk ook meegedaan aan GTA3:NL...
Van wat ik zo snel heb bekeken ziet het er goed uit
THNX van die link, ik was gewoon Sjonny75, op het xgu-forum heet ik Frans DirxZanderZ schreef op 28 april 2004 @ 22:49:
Sjonny75: van dat forum: "Hun hebben ook voor gta3 zo'n mod gemaakt en toen was ik ook deel van het team. Toen heb ik een aantal auto's gemaakt."
Wie was jij dan? Ik heb namelijk ook meegedaan aan GTA3:NL...
Van wat ik zo snel heb bekeken ziet het er goed uitIk zal een link naar jullie maken op de VC:NL pagina.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjonny75 op 29-04-2004 00:53 ]
Verwijderd
Ik heb 3 screens van mijn GTA VC Auto's die ik erin heb gemod, maar weet nog waar ik ze kan uploaden zodat ik ze hier kan zetten.
Dus zou iemand mij dat even snel kunnen uitleggen plss..
Ook hoe je er een een thumbnail van kunt maken zodat erop geklikt kan worden.
Thankz alvast
PS: Don't be mad @ me, i'm just trying 2 learn.
--Edit: is iedereen in eens dood ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 18:39 ]
Deze kwam ik tegen op op www.gtagaming.com

Hij replaced standaard de Angel maar ik wil er ook graag vigilante missies mee doen, weet iemand waar dat aan te passen is?
[ Voor 71% gewijzigd door DeRCT13 op 16-05-2004 11:34 ]