/me wat moet men een moeite doen om een
simpele kubus in het spel proberen te krijgen.. Na lang kloten verschijnt de kubus goed in de MooMapper (Hoera!), maar geeft dat pokkespel weer een
unhandled exception!!!!!!!!
Ik wordt hier nu echt niet goed van

. Na lang kloten een unhandled exception krijgen... Konden ze bij Rockstar het spel niet
iets makkelijker te modden maken in plaats van al die .dff, .txd, .ide, .col, ipl (misschien wat vergeten ook)? En dan heb je alleen nog maar de kaart zelf gehad! Mag je ook nog aan tig andere bestanden gaan zitten!

.
Ik ben nu van plan om het op te geven, hoewel ik best graag een (originele, nieuwe) kaart ervoor wil maken.. Alleen als het spel weer zo moeilijk doet, wordt het heel wat minder
Ik zal zo weer eens wat proberen, maar ik heb weinig hoop..
/edit: Hij komt alweer
iets verder voordat hij eruit klapt!! Waarschijnlijk weet ik wat er mis is... Ik mis nog een .col bestand. Dan werkt het denk ik (hoop ik

) wel, anders ga ik hier klagen..
Alvast wat tips
1. Zorg ervoor dat de texturenamen in de in de .txd goed overeenkomen met de gemaakte .dff (het 3dmodel).
2. Als je een nieuw .ide bestand aanmaakt, zorg ervoor dat de objecten worden gebruikt in een
nieuw .ipl bestand
in dezelfde directory (zelfde naam weet ik niet).. Als je een bestaand ipl bestand gebruikt, gaat vice city op zijn bek...
3. Vergeet het .col bestand niet!! (Waarschijnlijk de reden voor de exception)
/me klopt af
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 17-07-2003 19:01
. Reden: nog wat aanpassen en dan doet hij het!!! (hopelijk). ]