Toon posts:

[Draaloze toetsenborden] Trust en Logitek = storing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een bedrijfje voorzien van een goed geautomatiseerd kantoor. Momenteel gebruiken ze daar 2x Trust wireless desktop (muis-optisch+keyboard) waarvan 1 op kanaal 1 en een op kanaal 2. Daarnaast staat er een computer met een wireless logitech set.

Maar als iemand op de logitech set aant type is gaat de trust muis heel erg langzaam. Ze staan vrij dicht bij elkaar en dat kan ik niet veranderen.

Is dit probleem opgelost als ik er een wireless logitech set bjj doe zodat er nog maar 1 trust is die ver weg staat van 2 logitechs die dicht bij elkaar staan?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Dat ligt eraan of de logitechs meerdere kanalen ondersteunen, anders zullen ze elkaar gaan storen. Kun je de huidige logitech niet op een ander kanaal zetten zodat hij de Trust niet stoort?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 04 July 2003 @ 22:21:
Dat ligt eraan of de logitechs meerdere kanalen ondersteunen, anders zullen ze elkaar gaan storen. Kun je de huidige logitech niet op een ander kanaal zetten zodat hij de Trust niet stoort?
Die logitechs zijn multi channel ja. Ze zitten niet op het zelfde kanaal die logitech en trust anders zouden ze als je met de muis beweegt op alle 2 de computers de cursor bewegen?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-02 13:35
Dat is alleen op te lossen door de muis of het toetsenbord te vervangen. Ik had een draadloos desktop van Logitech en kwam laatst thuis met de MX700. Die MX700 was ook erg traag, maar alleen als ik een knop indrukte op het toetsenbord.
Geeneen combinatie van kanalen werkte, dus heb ik mijn set verkocht en nu hetzelfde toetsenbord maar dan met een draadje naast mijn MX700 :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 22:39:
[...]

Die logitechs zijn multi channel ja. Ze zitten niet op het zelfde kanaal die logitech en trust anders zouden ze als je met de muis beweegt op alle 2 de computers de cursor bewegen?
Als ze niet op hetzlefde kanaal zaten zouden ze elkaar niet storen :P

Logitech gebruikt waarschijnlijk een ander protocol dan Trust, waardoor een logitech signaal van het toetsenbord door de Trust ontvanger denkt dat het een signaal is van de Trust muis.

Maar waarom zet je de Logitech dan niet op een ander kanaal en kijk of het werkt? Of verwissel het signaal van allebei de Trust's en kijk of dat helpt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm......sorry hoor kan het niet laten *inkoppertje* :

Ik zou zeggen gooi de KVM switch maar over boord :D :+ }>

Nogmaals sorry :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 04 July 2003 @ 23:16:
Hmm......sorry hoor kan het niet laten *inkoppertje* :

Ik zou zeggen gooi de KVM switch maar over boord :D :+ }>

Nogmaals sorry :)
?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Was een geintje met 1 Toetsenbord of Muis 2 Pc's besturen je weet wel ;)

Nog maals sorry kon het niet laten :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1