HTTP script voor dnetc clients

Pagina: 1
Acties:

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
Momenteel heb ik op werk een aantal clients draaien en zorg ik via mail dat ze voldoende werk hebben en de blokjes weer bij D.net terecht komen.

Nu wil ik dat anders doen, echter thuis draait een webserver op poort 80 en op werk wordt verkeer anders dan port 80 geblokkeerd.

Op D.net is een rc5.cgi script te vinden, alleen zou deze volgens dit topic niet werken.
Onno's script (ook in bovenstaand topic) is wel bij D.net aangeboden, maar daar blijkbaar nog niet terecht gekomen??

Is iemand bekend met een ander script dat hetzelfde doet?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wellicht een idee om op 1 computer op je werk een proxy te instaleren. Dan de andere clients daar naartoe laten flushen / fetchen. Dan hoef je alleen maar te zorgen dat je proxy blokjes krijgt (meenemen op flop / mail), en weer kwijt kan natuurlijk. Dan hoef je niet meer iedere computer bij langs.
Tis geen echte oplossing voor je probleem, maar het maakt het wel wat makkelijker.

Edit:
Tis alweer een tijd geleden dat ik mee deed emt Dnet, maar je kan toch ook gewoon flushen op poort 80 naar Dnet? Of anders heeft dsmarty volgens mij wel een public proxy draaien op poort 80 waar je gebruik van kan maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Haranaka op 04-07-2003 13:49 ]

...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
SpamLame schreef op 04 July 2003 @ 13:37:
Onno's script (ook in bovenstaand topic) is wel bij D.net aangeboden, maar daar blijkbaar nog niet terecht gekomen??
rc5.cgi

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
Thanx, Onno

Proxy op werk ging niet werken wegens vuurmuur

Verwijderd

SpamLame schreef op 09 July 2003 @ 23:13:
Thanx, Onno

Ook niet als je hem op poort 80 laat draaien ???

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

SpamLame schreef op 09 July 2003 @ 23:13:
Thanx, Onno

Huh, wat er bedoeld wordt is dat je op je LAN op je werk een proxy draait en daar alle clients naar toe laat flushen. De buffer kun je op flop of per mail naar huis toe nemen en daar flushen. Zo doe ik het ook.........
Ik neem aan dat jullie op het interne bedrijfs-LAN toch geen vuurmuur hebben tussen de pc's op je LAN, hooguit een die het verkeer naar internet regeld, maar daar heb je bij een LAN-proxy niks mee te maken

DPC Team ColdFusion

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als het alleen maar om van/naar dnet gaat, ik heb een proxy draaien op poort 80.

(proxy80.dsmarty.com)
Deze flushed elke zondag. (zie http://rc5week.dsmarty.com)
Pagina: 1