Toon posts:

HTTP interface naar PerProxy

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

weet er iemand of d'r ook een script is wat je op je webserver kan installeren en dat dan door de clients gebruikt kan worden om te flushen via poort 80? Ik heb op de distributed site wel wat gevonden (rc5.cgi als ik het goed heb), maar die kreeg ik niet aan de praat (althans, ik kreeg een foutmelding in de client en voordat ik het wist flushte de client naar distributed zelf .. en dan duurt het weer ff voordat ik test blokjes had :( )en ik weet niet of die ook met ogr werkt ..

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Je kunt gewoon in de config-file van de proxy aangeven op welke poorten hij moet luisteren. Zet 80 erbij en het behoort te werken.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:28
hmm, er is ook een CGI scriptje voor beschikbaar, rc5.cgi. Ik geloof alleen dat dat niet (goed) werkt, maar misschien dat iemand hem kan fixen oid.

We spend our years as a tale that is told

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 16:50 schreef Linor het volgende:
Ik heb op de distributed site wel wat gevonden (rc5.cgi als ik het goed heb), maar die kreeg ik niet aan de praat
Dat script werkt inderdaad niet. Ik heb 'm wat aangepast waardoor het wel werkt, en zal de aangepaste versie naar d.net opsturen om online te gooien. :)
en voordat ik het wist flushte de client naar distributed zelf
Daar is nofallback=true voor.

• Dutchman!
* Dutchman! ziet nu pas dat hij zat te slapen en het rc5.cgi ding al genoemd was :o

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 16:52 schreef Mr_Atheist het volgende:
Je kunt gewoon in de config-file van de proxy aangeven op welke poorten hij moet luisteren. Zet 80 erbij en het behoort te werken.
Das een oplossing, maar dan kan ik dus geen website meer op die poort draaien .. en das nou ook weer niet helemaal wat ik wil :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dat ding van Onno werkt inderdaad goed aangezien je op poort 80 kan flushen en webserver kan draaien. Echter heeft Onno al vaker gezegt dat ie het ding online zou gooien, en tada hijs er nog niet >:)

Het is de moeite waard, sinds 5 februari 2001 is de file al 7870 keer bij mij opgevraagd!

}:O

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 19:00 schreef [eNeRGy] het volgende:
en tada hijs er nog niet >:)
Jij moet lief zijn. ;(

:P

• [eNeRGy]
Op woensdag 27 juni 2001 19:41 schreef Onno het volgende:

[..]

Jij moet lief zijn. ;(

:P
:*

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

hmmm... Ik ben inderdaad ook heel nieuwschierig naar het script

Ik wil anders wel webspace ter beschikking stellen om het script op korte termijn beschikbaar te krijgen (om bandbreedte voor jou te besparen Onno)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• [eNeRGy]
Op woensdag 27 juni 2001 19:46 schreef -ProXy- het volgende:
Ik wil anders wel webspace ter beschikking stellen om het script op korte termijn beschikbaar te krijgen (om bandbreedte voor jou te besparen Onno)
Ik denk dat Onno niet om bandbreedte verlegen zit hoor :)

• Pim.

Pim.

Op woensdag 27 juni 2001 19:47 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Ik denk dat Onno niet om bandbreedte verlegen zit hoor :)
weet ik wel :) maar het is al een tijdje geleden dat ik het gevraagd heb, dus ik probeer het proces wat te versnellen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• The Wizard
  • Laatst online: 23-02 12:14

The Wizard

Moderator Mobile
Is er al wat meer nieuws over dit scriptje?? :)

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

RoelZ heeft het ook al eens gemaakt in PHP
zoek het maar eens op het is al eerder in een draadje vermeld.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 10:47 schreef Dhole het volgende:
RoelZ heeft het ook al eens gemaakt in PHP
zoek het maar eens op het is al eerder in een draadje vermeld.
Das dan dit draadje: rc5.cgi, maar das niet echt de oplossing die je wilt hebben ... De oplossing zoals die van distributed is netjes, alleen jammer dat die niet werkt .. Die van Onno schijnt dat wel te doen .. Maar daar hebben we dus nog steeds de source niet van :(

Verwijderd

Uhmz Onno? Can you post the script please :)

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 16:50 schreef Linor het volgende:
Ik heb op de distributed site wel wat gevonden (rc5.cgi als ik het goed heb), maar die kreeg ik niet aan de praat (althans, ik kreeg een foutmelding in de client en voordat ik het wist flushte de client naar distributed zelf .. en dan duurt het weer ff voordat ik test blokjes had :( )
een kopie van je buffout maken is ook een idee :)

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

s3n

^^^^^up
:) :)

• [eNeRGy]
Ik zei het toch :P

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 00:00 schreef [eNeRGy] het volgende:
Ik zei het toch :P
Misschien is Onno wel op vakntie :7

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Of hij ligt gewoon lekker te slapen :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• s3n

s3n

^^^^ 2e x up

• Dutchman!
ik denk meer dat ze bij distributed liggen te slapen, want daar heeft Onno de code heen gestuurd. Op de orginele code heeft dnet nm copy-right, dus dat kan niet zomaar aangepast en gereleased worden...

• s3n

s3n

k thnx weet ik dat weer. :D
Nu maar even wachten op d.net dan :(

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 21:13

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Als je daar dan net zolang op moet wachten als op een stats run (de laatste tijd) dan kun je wachten tot je een ons weegt (vrees ik)
>:)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 11:38 schreef Wessie het volgende:
Als je daar dan net zolang op moet wachten als op een stats run (de laatste tijd) dan kun je wachten tot je een ons weegt (vrees ik)
>:)
Misschien zou Onno tot die tijd hier een linkje kunnen plaatsen zodat wij alvast van Onno zijn programmeerkunsten kunnen genieten?

• Dutchman!
Op woensdag 04 juli 2001 11:19 schreef Dutchman! het volgende:
Op de orginele code heeft dnet nm copy-right, dus dat kan niet zomaar aangepast en gereleased worden...
Op woensdag 04 juli 2001 17:38 schreef Linor het volgende:
Misschien zou Onno tot die tijd hier een linkje kunnen plaatsen zodat wij alvast van Onno zijn programmeerkunsten kunnen genieten?
Ik zet ze even naast elkaar, misschien weet je het antwoord dan al :) :) :)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 12:25
waarom zou je als er een copyright op rust het niet mogen aanpassen en publiseren? wat is de GPL? geen copyright zeker?

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Chaos
  • Niet online
Copyright houdt in dat iedereen eraf moet blijven, als je het daarnaast onder GPL released geef je aan dat het onder bepaalde voorwaarden, ondanks dat copyright, wel toegestaan is om het aan te passen en verder te verspreiden. Dat is bij dit script niet het geval, dus kunnen we het niet zonder toestemming van DNet gaan verspreiden.

• Pim.

Pim.

Oplossing:

zet hier neer hoe je de verandering hebt gemaakt en niet het aangepaste script..

pas ik em zelf wel aan :)

* Pim. denkt dat D.net em NOOIT neerzet....

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Ik zou toch ook wel graag de werkende versie van dit script willen hebben..

kan niet iemand iets in elkaar timmeren wat er wel erg op lijkt maar toch niet helemaal hetzelfde is .. :P
Pagina: 1