Toon posts:

[Win XP home] Internetverbinding instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het instellen van een internetverbinding (met behulp van de wizard) kan ik op een gegeven moment niet de keuze aanvinken: "Verbinding maken via een inbelmodem". Ik kan alleen maar: "Verbinding maken via een permanente breedandverbinding" aanklikken en dit wil ik niet. Daarnaast kan ik ook de middelste optie: "Verbinding maken via een breedbandverbinding waarvoor een gebruikersnaam en wachtwoord nodig zijn" niet aanvinken.

Ik heb Service Pack 1 en het modem is goed geinstalleerd. Er zit geen virus in de pc en naar mijn weten is de pc verder goed geconfigureerd met drivers e.d.

Weet iemand hoe ik de bovengenoemde optie WEL aan kan vinken en hoe het komt dat deze optie "uit" staat?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 22:47 . Reden: spelfout ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
En wat voor modem heb je precies? 56K dailup?

Verwijderd

Topicstarter
ISDN van Sweex, maar dat is denk ik niet de rede, omdat ik het ook al met een ander modem heb geprobeerd. Het zit in Windows denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
In windows xp zou ik de externe toegang opnieuw installeren, maar dat kan niet meer met windows xp

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 23:25:
In windows xp zou ik de externe toegang opnieuw installeren, maar dat kan niet meer met windows xp
HUH :? 7(8)7 :? Leg is uit ??

En gebruik de edit knop a.u.b. ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:12
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je in w95/98/ me je dun kan uit- en aanvinken om zo opnieuw te installeren.

Je modem staat dus wel bij je apparaatbeheer?

[ Voor 10% gewijzigd door zetje01 op 03-07-2003 23:43 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
modem staat wel bij apparaatbeheer. Ik ga proberen om sp1 te verwijderen. Weet niet of Compaq sp1 dusdanig heeft ingebakken dat ik m niet kan verwijderen. Ga proberen !

Verwijderd

Volgens mij bedoeld hij dat als je de wizzard draait voor een inbelverbinding dan krijg je de keuzes (met vinkjes) voor (op win2k):

1. dial up to private network
2. dial up to internet
3. connect to a private network trought the lan vpn
4. accept incoming connections
5. connect directly to another computer.

Wat er nu schijnbaar bij hem aan de hand is is dat sommige van die keuzes greyed-out zijn zodat ze niet beschikbaar zijn. Ik heb datzelfde gisteren gehad nadat ik in de Windows "services" dingen uitgezet had. Gewoon weer aanzetten dan moet het weer werken. Ik had RPC uitgezet + telephony.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die link van mij is dus alleen van toepassing als je ooit System Restore hebt gebruikt he.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1