Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Als prijs onvang je een ban van Jimmy.
bijna weekend, man je hebt het vorige weekend met een kater in je bed doorgebracht en nu is het nog anderhalve dag doorwerken voor de echte bikkels:bijna weekend
Beavis +1 Mietje
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
och iedereen die weet hoe je een html bestand moet aanpassen kan dit bijwerken trouwens... vul maar iedere waarde in die je wilt.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Nou, geloof me, hij hoeft geen HTML te veranderen hoor.samo-arne schreef op 03 July 2003 @ 16:47:
och iedereen die weet hoe je een html bestand moet aanpassen kan dit bijwerken trouwens... vul maar iedere waarde in die je wilt.
Alleen verdiend deze bikkel alles zelf en heeft het geen LM'tje scripts nodigbazs2000 schreef op 03 July 2003 @ 17:00:
Inderdaad, wat Beaves heeft is peanuts vergeleken met anderen.
is dat niet: Hackensamo-arne schreef op 03 juli 2003 @ 16:47:
daar heb ik laatst nog een leuke film van gezien, maar volgens mij is dat wel illegaal hoor
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Vooral zijn Karma-puntjes!bazs2000 schreef op 03 July 2003 @ 17:00:
Inderdaad, wat Beaves heeft is peanuts vergeleken met anderen.
Ik moet helaas ook nog werken, maar ja, ik mag toch wel dromen?RM-rf schreef op 03 July 2003 @ 16:45:
[...]
bijna weekend, man je hebt het vorige weekend met een kater in je bed doorgebracht en nu is het nog anderhalve dag doorwerken voor de echte bikkels:
Beavis +1 Mietje![]()
RM-rf -1 droomverstoorder
Wie dat wil overtreffen moet van goede huize komen.
En hij staat niet eens eerste met het aantal reacties.bazs2000 schreef op 03 juli 2003 @ 17:04:
Die karmapuntjes zijn echt evil.
Wie dat wil overtreffen moet van goede huize komen.
Het zijn er maar:
Aantal reacties 3674 (#2)
LM? binnenkort heb ik gewoon geen punten meerBeaves schreef op 03 July 2003 @ 17:02:
[...]
Alleen verdiend deze bikkel alles zelf en heeft het geen LM'tje scripts nodig
[7]
Er is GEEN sprake van een maximaal aantal PM-punten (GEEN puntenpoel).
overigens moet je binnenkort zeer ruim opvatten
[ Voor 16% gewijzigd door Teckna op 03-07-2003 17:42 ]
W8 maar, er komt een dag jonge, dan staat beaves weer op #2
Met dat boek moet het je toch eens lukken!Jimmy Pop schreef op 03 July 2003 @ 18:53:
Beaves heeft dan veel karma, maar ik sta wel mooi op #23. Beaves heeft een grove 10x zoveel als ik, en ik ga hem beaten!
W8 maar, er komt een dag jonge, dan staat beaves weer op #2.
Hoop ik voor je!
Jimpie bant gewoon de nummers 1 tm 22 even, gaat multi-posten en dan is alles ook opgelost.bazs2000 schreef op 03 July 2003 @ 21:05:
Beware, hij zal inmiddels wel bij pagina 28 zijn dus nog een paar dagen en dan is hij in staat om de servers van T.net te hacken (kiddyen) en dan zet hij zelf de karmaverhouding wel even recht.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
dat boek heeft ongeveer 800 tot 900 pagina'sbazs2000 schreef op 03 July 2003 @ 21:05:
Beware, hij zal inmiddels wel bij pagina 28 zijn dus nog een paar dagen en dan is hij in staat om de servers van T.net te hacken (kiddyen) en dan zet hij zelf de karmaverhouding wel even recht.
Opgelost? En ik dan?fee-tje schreef op 03 juli 2003 @ 21:30:
[...]
Jimpie bant gewoon de nummers 1 tm 22 even, gaat multi-posten en dan is alles ook opgelost.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja he, maak het nog gekker

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja he he, LM'tje he
(Overigens heb ik een keer op eigen kracht over de 4000 modpunten gehad (

Na de vakantie waren ze allemaal weer weg