Toon posts:

Maar hoe verder met bestanden ??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het aardig zat geworden dat steeds opnieuw opzetten van de computer door een of ander programmaatje die ik van een gratis CD haal.
Dit kaartje lijkt mij de oplossing maar in het verhaal kon ik niet lezen of er wel bepaalde mapen kan worden geschreven.
Ik heb de Emails en Mijn documenten naar een D partitie kunnen verplaatsen maar weet wat dan te doen met b.v. Favorieten want dat blijft maar naar de C partitie gaan. Ik heb hier even twee voorbeelden maar kan begrijpen dat er wel meer kunnen zijn.

Daar ik altijd aanneem dat er goed is over na gedacht kan ik het niet lezen in een revieuw. Mocht mijn ingeschatte probleem geen probleem zijn, haal ik direct zo'n kaartje. Heb inmiddels wel begrepen dat er een nieuwe versie is verschenen.

Allen succes

Packard Bell Video Dream Machine 3, Athlon XP 2600, 120 GB HD in 3 partities, Windows XP Home, Ati Radeon 2900

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hell, wat een onduidelijke post :D ... en ehm, wat voor kaartje in hemelsnaam?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-03 10:45
Waar heb je het over ? :)
(ik denk dat het een reactie op een andere thread had moeten zijn)

[ Voor 58% gewijzigd door Pwigle op 03-07-2003 11:46 ]

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 18:47
ik gok een reborn-kaartje?

[ Voor 68% gewijzigd door OnTracK op 03-07-2003 11:50 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Indien het over een reborn gaat, bij de hardwarematige scrrijf je enkel naar een chip toe. Ik denk me te herinderen dat deze kaart uitgeschakeld kan worden bij de boot door een bepaald wachtwoord in te typen.

Je hebt ook softwarematige reborns. Deze geven een aantal directory's waar je wel in kan schrijven.

Ik heb tevens idd nog nooit van me leven zo'n onduidelijke post gezien, was je een beetje moe :z

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.