Ik ga een CDrewriter kopen. Ik heb in ieder geval al gekozen voor een Plextor, maar wat is het verschil tussen ATAPI en E-IDE??? Wat raden jullie mij aan.
Ga voor de plextor met burnproof, net zogoed als de Scsi writer. De SCSI writer zal je processor wat ontlasten maar verder zijn ze hetzelfde.
Verwijderd
hij is ook veel stabielerOp maandag 27 november 2000 15:44 schreef Hurricane het volgende:
Ga voor de plextor met burnproof, net zogoed als de Scsi writer. De SCSI writer zal je processor wat ontlasten maar verder zijn ze hetzelfde.
kan jij alles doen als je aan het fikke bent met je IDE brander????
Maar ATAPI en SCSI zijn toch niet hetzelfde? Bij plextor hebben ze SCSI, ATAPI en E-IDE. Wat is het verschil tussen ATAPI en I-EDI
JaOp maandag 27 november 2000 15:45 schreef Saiyan het volgende:
[..]
hij is ook veel stabieler
kan jij alles doen als je aan het fikke bent met je IDE brander????
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dat is hetzelfde als vragen:Op maandag 27 november 2000 15:39 schreef remsus het volgende:
ATAPI of E-IDE??
Intel of Pentium??
AMD of Thunderbird??
AMD of Duron??
ROFLMAO
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Atapi is een ander naampje voor IDE.
Net zoals in ATA33/66/100, dat is allemaal onderdeel van IDE.
IDE is zeg maar de algemene naam, en ATA XXX de subclassificatie.
In naampjesvorm :
IDE = ATA66
SCSI = U2W
Zeg maar hoofcategorie = subcategorie.
Snappie ?
Is dus gewoon hetzelfde.
Net zoals in ATA33/66/100, dat is allemaal onderdeel van IDE.
IDE is zeg maar de algemene naam, en ATA XXX de subclassificatie.
In naampjesvorm :
IDE = ATA66
SCSI = U2W
Zeg maar hoofcategorie = subcategorie.
Snappie ?
Is dus gewoon hetzelfde.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
wat doe je dan allemaal????!?!?!?Op maandag 27 november 2000 16:01 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
JaMet een BURN-Proof stoker kun je alles doen terwijl je aan het fikken bent
Verwijderd
En toch is de SCSI stukken beter dan de IDE. Euh ik heb het over de PLextor 12/10/32 dan.
Waarom?
Nou, indien er een buffer underrun optreedt dan wordt de burnproof functie geactiveerd en krijg je een microscopisch klein gaatje in de cd (geen echt gaatje, maar een gat in de beschreven laag in de vorm van een onbeschreven stukje). Dat is nooit goed voor je cd.
Voordelen van de SCSI drive:
-het is SCSI dus minder vaak een BU
-dubbele buffer grootte dus nog minder vaak een BU
-het gemaaktje gaatje is met de SCSI 4x kleiner dan de IDE dus dat is beter voor je cd
-SCSI is stabieler, kan zelfs doorfikken als je computer zich opgehangen heeft
geef mij maar de SCSI (komt morgen binnen
)
Waarom?
Nou, indien er een buffer underrun optreedt dan wordt de burnproof functie geactiveerd en krijg je een microscopisch klein gaatje in de cd (geen echt gaatje, maar een gat in de beschreven laag in de vorm van een onbeschreven stukje). Dat is nooit goed voor je cd.
Voordelen van de SCSI drive:
-het is SCSI dus minder vaak een BU
-dubbele buffer grootte dus nog minder vaak een BU
-het gemaaktje gaatje is met de SCSI 4x kleiner dan de IDE dus dat is beter voor je cd
-SCSI is stabieler, kan zelfs doorfikken als je computer zich opgehangen heeft
geef mij maar de SCSI (komt morgen binnen
Pagina: 1