Grr! Ik krijg de hele tijd van die achterlijke server timeouts. @home zit hier al de hele avond raar te doen.
Nevermind, gefixt.
Grr 2 : verdomme, dus toch te laat. Dacht ik even dat ik nog mazzel had
(Constructieve) kritiek en generiek gezeik/gebitch (zij die niet genoemd zijn had ik al gehad).
.tobbe : Het groene "Tom Bode" valt een beetje uit de toon. In plaats daarvan had je misschien beter je handtekening kunnen inscannen en als 'witte inkt' er op kunnen zetten. De manier waarop je met typografie hebt gespeeld is an sich okee, alleen jammer dat je dan Verdana moet nemen. Garamond is al stukken eleganter.
PatrickPietens : hehe. Je hebt je er wel makkelijk vanaf gemaakt, maar je foto uit de Rails doet veel goed. Ik lees 'm zelf ook graag helemaal door.
kivven : kijk kijk, 'echte' kunst

. Ik vind de streken door het oog en over de 'mond' iets minder, maar zeker respect voor de kwast op te pakken.
leet dude : filters

. Niet aankomen.
Nozzman : de Gojira is geweldig gedaan. Het onderwerp is afstandelijker vergeleken met de rest - een soort schoolboekweergave van angsten in plaats van de directe confrontatie ermee, maar de uitvoering maakt dat meer dan goed, en er stond nergens in de intropost dat je er met je neus opgedrukt moet zitten

.
flashin : het is an sich goed gedaan, al ontgaat mij even waar de emotie moet zitten. Ook zou ik, als ik er zelf mee moest beginnen de stockphoto gebruiken voor een ander thema.
Aracon : dacht eerst dat dat je final zou worden, maar deze uitwerking heeft wel wat. Misschien had je ook nog met de vorm van de pupil en de reflectie in het oog kunnen spelen.
Alcapalis : Hm, geschikt als verjaardagskaart, maar ik ben er niet zo weg van.
Armyanltyrix : Originele draai aan het onderwerp, uitwerking is goed, gebruikt font kon je misschien iets anders voor pakken, en met de kleur ervan spelen om bepaalde woorden te benadrukken. Ook vind ik de achtergrondfoto iets te geblurd.
agentorangina : helemaal geweldig, doet me denken aan de oudere gestyleerde illustraties met maar een paar kleuren in sommige kinderboeken.
Dark Blue : Het layeren en masken van verschillende blurlagen is een van de beter bewaarde geheimen, de gloed is mooi gedaan, alleen denk ik dat de tekst een iets te grote regelafstand heeft.
Phreak : Het ziet er meer als een albumhoes uit

. Ik vind 'm (ondanks de tekst) toch wat minder refereren aan het thema.
Xiqum : Courier

. Ook hoort het "Xiqum design" in de bovenhoek niet, Ik zie vreemde kleurartefacten optreden aan de linkerkant. Te weinig contrast, te weinig spanning.
Deneb : een heel abstracte kijk op het onderwerp, alleen vind ik dat de uitvoering iets minder is. Had je misschien beter strakker kunnen maken, meer gevectoriseerd, met meer omgeving erbij.
Cai : Ik ga hier denk ik weinig dingen over zeggen die je nog niet gehoord hebt. 3 transparent GIF-bestandend van Google Image search (of hoogstwaarschijnlijker, een CU2 pagina) waarvan je de anti-aliasingranden en de blur van het rescalen nog ziet zitten, en een foto die veel te vaag is. Maak de achtergrond dan donkerder. Ik vind het van weinig originaliteit getuigen, zeker omdat 3 van de 4 elementen (er zijn er geen andere, ook dat nog) niet door jou zijn gemaakt.
How to fix it? Geen beertjes gebruiken, of ze fatsoenlijk uitknippen. Zelf iets tekenen/maken inplaats van copy+paste. Zelf dat bordje namaken in Photoshop (leer hoe de selectiontools werken). Randjes van de foto blurren.
Kortom, leer hoe het programma werkt. Dit is vergelijkbaar met "HelloWorld.exe" neerzetten in "post hier je zelfgemaakte applicaties" in Programming & Webscripting.
el_hefe - Dit heeft wat. Dit spreekt me erg aan, maar het heeft nog iets extra's nodig. Als je dit in Flash had gemaakt en neerdwarrelende hartjes had gemaakt, met die lijnen op de achtergrond - dat zou echt goed zijn geweest.
Focus is goed, je bedoeling is duidelijk, netjes.
rq-- : leuke oefening in Aqua

. Qua uitvoering zeker een van de beteren, en met een cartoon-achtige draai eraan.
Mephistophelos : "(Angst en Woede" - als je dingen layert, niet alles op 100% laten staan. (moet 't trouwens niet "murderer" zijn?). Voor "Eenzaamheid, Verdriet" - tekst had je beter recht kunnen plaatsen i.p.v. gedraaid.
Kleurgebruik spreekt me wel aan, alleen verlies ik een beetje het gevoel van de verhoudingen in de plaat - is het een appartement?
~magica~ : Je fontkeuze is goed, alleen zou ik 't niet doorzichtig hebben gemaakt. Verder zit er tussen de 'i' en 'j' een behoorlijke afstand. Foto's zijn zo-zo, ook al ziet 'ie er schattig uit.
mazda626 : Foeilelijk font

. Ook zou ik 't wit hebben gemaakt. Mijn spider-sense vertelt me trouwens dat jij de beruchte mandjes-vlecht-filter hebt toegepast. Niet doen.
prinsesje : Je image laadt hier niet meer, maar ik weet nog wel hoe 't er uit zag. De figuur lijkt een beetje erin te zweven, ik zou even kijken naar wat je met schaduwen e.d. kan doen om 'm er in vast te zetten. Ook is het perspectief een beetje Doom-II achtig - het moet er 3d uitzien maar het voelt nog steeds 2d aan.
Zo, en dan nu de puntjes.. Nogmaals een mailtje sturen (
* Yoozer RTFM'de wat minder)
[
Voor 127% gewijzigd door
Yoozer op 24-07-2003 00:33
]