[2D] Contest Editie 2 : Emoties

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 568 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Hij is met witte achtergrond. Dus precies hetzelfde als hoe jij hem ziet :)

Zou ook niet anders kunnen he, aangezien het een JPG is.

[ Voor 29% gewijzigd door Puck op 12-07-2003 14:56 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik heb net even gekeken, ip ff veranderd in mn local IP, dan zie ik hem ipv de buitenwereld, maar vind het wel meevallen met slecht uitgeknipt, wat bedoel je dan, dat metoyou logo

Zitten wel idd witte randen, maar die kreeg ik toen ik transparency aan ging passen, wist niet echt hoe ik het weg kreeg? Tip???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Cai schreef op 12 July 2003 @ 14:55:
Slimmerik, is toch logisch dat ik wel weet hoe m'n eigen plaatje eruit ziet, ik wil weten hoe jullie hem op Got zien.
offtopic:
Daar zijn truukjes voor: link

Komen leuke dingen voorbij, jongens :) . Ik wil ook gifted zijn met de kunst om iets werkelijkheid te laten worden en gevoelens over te brengen via tekeningen :(

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op 12 juli 2003 @ 04:07:
Tering, wat een hoop lelijke inzendingen..

:)
Bedankt voor je onderbouwde commentaar.

En Cai, ik zie je hele inzending niet (kruisje), sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Cai schreef op 12 July 2003 @ 15:01:
Zitten wel idd witte randen, maar die kreeg ik toen ik transparency aan ging passen, wist niet echt hoe ik het weg kreeg? Tip???
Ja ik bedoel onder andere dat logo, maar ook de 2 beertjes en de hartjes. Wat je kan doen is de eraser gebruiken met een kleine brush en dan heel voorzichtig de witte randjes weggummen. Gebruik wel een brush met anit-aliasing: dan krijg een een mooi verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

rq-- zat hem dan denk ik net zelf te kijken , is alweer veranderd, moet werken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 15:02:
[...]

Bedankt voor je onderbouwde commentaar.
Iets teveel werk om allemaal te onderbouwen.

Bij het grootste gedeelte hierboven zie ik dat mensen net ontdekt hebben hoe je foto's in mekaar over kan laten faden, om er vervolgens een effectje over heen te gooien..

Bij jouw inzending: [afbeelding], vind ik dat je met een overkill aan blur de aandacht trekt naar een gezicht waar geen emotie vanaf te lezen is.
De letters vind ik iets te groot, en staan naar mijn mening te dicht tegen de rand aan, waardoor het de rust en subtiliteit verliest, die het uit zou moeten stralen..

Hoelang ben je er mee bezig geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 08:34
pim schreef op 14 July 2003 @ 05:22:
[...]

Bij het grootste gedeelte hierboven zie ik dat mensen net ontdekt hebben hoe je foto's in mekaar over kan laten faden, om er vervolgens een effectje over heen te gooien..
Dat is waar en jij hebt ons allemaal overtuigd met je geweldige inzending die alle andere doet verbleken 8)7
Bij jouw inzending: [afbeelding], vind ik dat je met een overkill aan blur de aandacht trekt naar een gezicht waar geen emotie vanaf te lezen is.
De letters vind ik iets te groot, en staan naar mijn mening te dicht tegen de rand aan, waardoor het de rust en subtiliteit verliest, die het uit zou moeten stralen..

Heb je zelf wel door dat je nu de inzending van dark blue aan het beoordelen bent, terwijl je op het bericht van rq-- aan het reageren was.

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/j.vanverseveld3/images/got/emotion.jpg
Ik kijk er op twee manier naar.

1 - Er wordt een gerecht klaar gemaakt, shopsticks, hitte.
2 - De kikker die in de maaltijd komt toont angst.

Waarom dit? Omdat ik toch ff me gezicht in W&G wil laten zien. :P
edit:
Verder heeft het weinig met 2D skilz te maken, meer met wat zet je waar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:01

Blauw

De Schreeuw

Als ik al een Final heb gepost maar zinnig commentaar heb van Yoozer, mag ik er dan nog even aan sleutelen en een nieuwe final posten? Of is die kans verkeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jozzz schreef op 14 July 2003 @ 13:18:
Als ik al een Final heb gepost maar zinnig commentaar heb van Yoozer, mag ik er dan nog even aan sleutelen en een nieuwe final posten? Of is die kans verkeken?
Daarom moet je ook niet roepen dat je eerste werk meteen een final is... had het gewoon een WIP genoemd, dat geeft aan dat je openstaat voor commentaar, en wanneer jij na hele ladingen zinnig commentaar het idee hebt, ja, dit is hem, dan pas noem je het een final :Y)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op 14 July 2003 @ 05:22:
[...]

dat is niet mijn inzending aapje ;)

Maar pim ik zou ook graag iets van jou zien :) niet om t dan af te zeiken, maar gewoon om te zien wat je kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Jah, bij deze wil ik ook meedoen (had ik er eerst vergeten bij te zetten). Het is trouwens ook mijn final.

De emotionele rocker ... Whehe :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/deceuninck/machine/woede.gif

Ikzelf die mijn beide middelvingertjes uitsteek in een oranje waas van woede. Normaal zie je dan nog de emotie op mijn gezicht en mijn hoofd dat vertwijfeld naar de hemel kijkt (maar dat zie je dus nu niet :)).

En zoals je ziet zit ik gevangen in een cirkel die ik enigzins zelf gecreeerd heb. De woede in de cirkel wordt lichter van kleur (dus beige-achtig) omdat ik stilletjesaan ongelukkig en gewoon verdrietig word.

Damn.

[ Voor 10% gewijzigd door F97 op 15-07-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft een zacht duwtje tegen het draadje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

een heel erge wip van mij,
kben vrij inspiratieloos:
Afbeeldingslocatie: http://www.nlhd.com/upload/emotiecontest1.jpg

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Kruisje? beetje een kille emotie.. :)

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armyantlyrix schreef op 18 July 2003 @ 00:00:
[afbeelding]
Ik vind hem erg mooi.
De kat springt er nog niet echt uit met een uitdrukking van " ???????!!!!!!"
Misschien jouw je de kat minder kunnen blurren of de rest van de omgeving juist meer blurren. Maarja dat zijn allemaal mijn meningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

ja de plaat is eigenlijk nog wat scherper in zijn geheel, de kwaliteit is nogal achteruit gegaan omdat ik hem met lage kwaliteit jpeg instellingen had geexporteerd, zodat ik niet lang hoefde te wachte op het uploaden :P.
Het origineel is al iets scherper.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

//offtopic
@ TS, wat voor font heb je gebruikt? (in de topicstartheader :P)

[ Voor 23% gewijzigd door flexje op 18-07-2003 13:20 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..
ja ook ik ben nog n00b op dit gebied, maar goe misschien leer ik hier nog wat van :)

hier is mn 1e poging.. :/

(klik op plaatje voor grote versie)
Afbeeldingslocatie: http://senioren.hypermart.net/images/alcathumb.jpg

graag jullie commentaar erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 13:20:
hmm..
ja ook ik ben nog n00b op dit gebied, maar goe misschien leer ik hier nog wat van :)

hier is mn 1e poging.. :/

(klik op plaatje voor grote versie)
[afbeelding]

graag jullie commentaar erop..
Ik vind hem maar vaag
Ik zie niet goed de emotie er in.

De rode kleur er omheen haalt de emotie eruit. Ook de raster zou ik weg laten.
Die strepen vind ik wel wat hebben. Ook de mensen zou ik niet zo blauw maken

Maarja genoeg gezeken. Nice voor een eerste keer ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik ben ook een echte noob met dit soort dingen doe het eigenlijk voor het eerst vandaag. :)

Dit probeersel is van Kato, MotoGP coureur die begin dit seizoen omkwam door een crash..

Geef jullie reacties maar..

Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/misc/30488

edit: ik doe toch maar ff niet mee met de contest, ik ga verder in post je 2d stuf maar.

[ Voor 16% gewijzigd door visboer32 op 19-07-2003 10:31 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

hmm, die typo is een beetje te opvallend.

(wil=>will dus)

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

jup je hebt gelijk, heb nu ff de hele tekst weggehaald, ga later weer verder proberen..

[ Voor 66% gewijzigd door visboer32 op 18-07-2003 17:13 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

armyantlyrix schreef op 18 July 2003 @ 00:00:
[afbeelding]
Ik zou heel gewaagd achter die kat een oranje gloed zetten. Één kleur maar hoor, maar bijvoorbeeld dus een beetje geel oranje. Dat maakt hem flitsender...

eerst even eten :Y)

Visboer32:
De compositie van je plaat kan nog wat beter... vind ik. De horizon loopt horizontaal ;) , er rijdt een motorcoureur voor die niet in lijn staat met het water, hij lijkt er ook niet bij te horen omdat de belichting op hem niet dezelfde is als die op het water; en dan struikelt hij nota bene nog over een hekje ook...
Ik zou zeggen, soep dat hekje weg, en maak je motorcoureur sepia ofzo, of dupliceer zijn layer en geef de achterste daarvan dan een motion blur.

Die ondergaande zon straalt rust uit, maar die felle, harde kleuren van die coureur laten je weer helemaal naar de werkelijkheid terugkeren.

Je zou ook het hekje kunnen wegsoepen, de motorrijder wat kleiner maken en ongeveer midden op het water zetten. Je kunt dan wat gaan experimenteren met een 'spoor' dat hij met zijn achterwiel door het water trekt.

Die van F97 vind ik... wel grappig gevonden.... maar onduidelijk, en simpel ogend..? Misschien dat je door je layers op 'luminance' te zetten, of 'darken/lighten' je er nog wat detail in aan kunt brengen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

Kan iemand mij vertellen wat voor font de TS heeft gebruikt in de header van de topicstart?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
PT banana split & Teamspirit, alle 2 heb ik ze volgens mij van http://www.dafont.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

Dark Blue schreef op 18 July 2003 @ 19:16:
[...]

Die van F97 vind ik... wel grappig gevonden.... maar onduidelijk, en simpel ogend..? Misschien dat je door je layers op 'luminance' te zetten, of 'darken/lighten' je er nog wat detail in aan kunt brengen?
Dank je :) Was eigenlijk ook wel de bedoeling hoor. Meestal is alles bij mij simpel maar is het verhaal(tje) er rond uiteindelijk dat dat het waard maakt. Ik ben dan ook niet echt een l33t photoshopper or whatsoever.

Enige nadeel is inderdaad misschien dat hij wat onduidelijk is, maar daar kan niet echt veel aan veranderd worden. Gewoon je fantasie gebruiken en iemand zien staan waarvan z'n jas openwaait enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn final... er is niets veranderd... Heb het de laaste tijd erg druk

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/zine2/kivven/emotie.jpg

echte afmetingen zijn 1 bij 1 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 23:55:
Mijn final... er is niets veranderd... Heb het de laaste tijd erg druk

[afbeelding]

echte afmetingen zijn 1 bij 1 meter
lol...Ik had ook niet echt verwacht dat de afmetingen zouden veranderen sinds de laatste keer? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

mijn eerdere concept een andere kant op gegooid:
nog steeds een wip
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/emotiecontest2.jpg
C&C welcome

[ Voor 15% gewijzigd door Larixk op 21-07-2003 12:38 ]

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. mn vorige ding had geen toekomst :) dus ben opnieuw begonnen
tis nog steed niet te vergelijken met het werk van sommigen hier ( :9~ ) maar het is al iets beter dan mn vorige vind ik.

Afbeeldingslocatie: http://senioren.hypermart.net/images/alca5thumb.jpg (Klik voor grote versie)
Er mist nog wel iets aan emotie.. en de afwerking is nog niet geweldig. Dat moet dus nog veranderen. Toch graag jullie commentaar... leer ik evt. weer wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee, hm thema Emotie, sommigen dwalen een klein beetje af zie ik maar ik vind dat Dark Blue's 'Je ne sais pas' ontzettend veel heeft.. die staat bij mij in elk geval op no1

-- sorry voor de dubbelpost (ik heb deze plaatjes ook in 2d topic geplaatst) --

2 WIP's:

Angst en Woede
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hagg/temp/small_people41.jpg

Eenzaamheid, Verdriet
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hagg/temp/small_alone4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, moi heeft even niet echt de tijd om veel aan 2d contest mee te doen, trek me hierbij terug, doe volgende keer wel weer mee :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik zal ze morgen ff allemaal onder elkaar zetten.. kan iedereen makkelijker zien wat d'r is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

final:
Afbeeldingslocatie: http://web.macosx.nl/~aracon/contest2_v5.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/opzet.jpg

Ik heb ff alles simpel onder elkaar gezet, grote versies staan in 't topic zelf.

vandaag moeten de laatste finals gepost worden, want morgen mag je je scores naar me opsturen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angst en Woede, http://www.xs4all.nl/~hagg/temp/small_people41.jpg is mijn final :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook maar even wat in mekaar gezet:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tververs/tears.jpg

Tis gelijk me Final maar, want meer tijd heb ik nie egt :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, 'k weet dat ik waat laat ben maar k wil toch nog graag mee doen met deze plaat...tis dus een final

Afbeeldingslocatie: http://www.rifca.nl/emoties.jpg

Veel tijd had ik dus niet, maar ik reken op contest 3 :+

edit:
Zie net dat boven buurman zelfde soort id had...maar k heb het id echt gister al bedacht...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Ook aan de late kant, final dus :)

Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/leaveme.jpg

Wat ik probeer uit te drukken is zwelgen in ongenoegen en woede, verdriet, pijn, en vooral in zelfmedelijden. Je afsluiten van de wereld en je zielig voelen, en daar dan weer een boosaardig genot uit halen. Het oud-roze patroon op de muren en vloer moet datgene wat je soms ziet als je je ogen stijf dichtknijpt of in je ogen wrijft voorstellen (maar dan in het oud-roze :)), dus de 'bekleding' van het virtuele kamertje in je hoofd waar je je kan terugtrekken als de boze buitenwereld gemeen is geweest :).

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonder toelichting was het al duidelijk *herkenning*

je scoort zeker heel hoog bij mij als het niet no1 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ok - ik heb er nog maar 1 binnen, je kan tot morgenavond 24:00 u. sturen :P, dus doe je best :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik vind die van Cai het beste. :) De rest wekt totaal geen emoties bij mij op... :/ Of hoeft dat niet per se? Grafisch gezien is die van rq het mooist, vind ik. ;)

Schattige stelletje die Cai&GF. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nah, ik ben het met je eens dat het onderwerp emotie te moeilijk blijkt, ik vind er ook weinig bijzitten dat emotie oproept. Cai eigenlijk nog het minst nofi, misschien wel een schattige foto maar de afwerking vind ik nogal knullig :)
Bijv. Dark Blue's foto straalt bijv wel een bepaald... gevoel uit, maar vind het beetje onduidelijk welke emotie ik erbij moet voelen. Vind ik die laatste foto in het 2d topic eigenlijk beter :)
Nozzman beeld een emotie leuk uit, maar de plaat is zelf weinig emotieopwekkend.

En dat heb ik met ongeveer elke plaat. Of ze hebben wel een leuke plaat verwerkt met emotie erin, maar de uitwerking doet aan de kracht van de plaat af, of ik snap de emotie niet, of het is enorm goed gemaakt maar weinig emotioneel, of dusdanig abstract dat het bij mij ook weinig opwekt.

Maar dat is allemaal heel persoonlijk natuurlijk, ik zou het zelf neit kunnen verbeteren trouwens, het is gewoon een fucking moeilijk onderwerp. Maar ik heb me teruggetrokken dus mag niet stemmen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

DarkX schreef op 23 juli 2003 @ 22:12:
Bijv. Dark Blue's foto straalt bijv wel een bepaald... gevoel uit, maar vind het beetje onduidelijk welke emotie ik erbij moet voelen. Vind ik die laatste foto in het 2d topic eigenlijk beter :)
Het moet dus twijfel zijn... :{ en ja, ik vind mijn Spending My Time ook beter (vandaag op A3 fullcolour uitgeprint :9 ) maar dat is niet echt één emotie....hoewel dat ofkors niet hoeft.
Ik was aan nog een andere plaat bezig, verliefdheid, maar aangezien Photoshop op mijn oude hd geinstalleerd staat, en ik hier de installfile niet meer heb, zal ik vanavond denk ik geen plaat meer kunnen maken :|
Ik moet eerst vrijdag weer de installfile van PS bemachtigen... :|

Sucks, ik kan nu ook sommige andere proggels niet runnen :| omdat dit systeem nog totaal niet helemaal geinstalleerd is. Ik ga terug naar mn ouwe hd en ga vanavond nog lekker ouderwets op 20 gig zitten photoshoppen en modellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Zo, ik ga deze nu mailen. Het is gelukkig nog -net- de 23e ;). Sorry dat ik zo laat ben met m'n inzending, het was een beetje een spontane ingave.

Ach ja, ik heb 'm niet als landscape maar als portrait.

Here goes:

Afbeeldingslocatie: http://synerjee.shodown.net/img/fuckrest.jpg (Final)

De foto is eens gemaakt toen ik net herrie had gehad met m'n vriendin, ik was moe, had werkelijk nergens echt meer zin in, en was een beetje aan 't klooien met de digicam. Lijst is gescand, brushes zijn uit oude scans van illustraties genomen of van Surfstation afkomstig, enfin.

[ Voor 4% gewijzigd door Yoozer op 23-07-2003 23:38 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Grr! Ik krijg de hele tijd van die achterlijke server timeouts. @home zit hier al de hele avond raar te doen.

Nevermind, gefixt.

Grr 2 : verdomme, dus toch te laat. Dacht ik even dat ik nog mazzel had |:(

(Constructieve) kritiek en generiek gezeik/gebitch (zij die niet genoemd zijn had ik al gehad).

.tobbe : Het groene "Tom Bode" valt een beetje uit de toon. In plaats daarvan had je misschien beter je handtekening kunnen inscannen en als 'witte inkt' er op kunnen zetten. De manier waarop je met typografie hebt gespeeld is an sich okee, alleen jammer dat je dan Verdana moet nemen. Garamond is al stukken eleganter.

PatrickPietens : hehe. Je hebt je er wel makkelijk vanaf gemaakt, maar je foto uit de Rails doet veel goed. Ik lees 'm zelf ook graag helemaal door.

kivven : kijk kijk, 'echte' kunst :). Ik vind de streken door het oog en over de 'mond' iets minder, maar zeker respect voor de kwast op te pakken.

leet dude : filters :/. Niet aankomen.

Nozzman : de Gojira is geweldig gedaan. Het onderwerp is afstandelijker vergeleken met de rest - een soort schoolboekweergave van angsten in plaats van de directe confrontatie ermee, maar de uitvoering maakt dat meer dan goed, en er stond nergens in de intropost dat je er met je neus opgedrukt moet zitten :).

flashin : het is an sich goed gedaan, al ontgaat mij even waar de emotie moet zitten. Ook zou ik, als ik er zelf mee moest beginnen de stockphoto gebruiken voor een ander thema.

Aracon : dacht eerst dat dat je final zou worden, maar deze uitwerking heeft wel wat. Misschien had je ook nog met de vorm van de pupil en de reflectie in het oog kunnen spelen.

Alcapalis : Hm, geschikt als verjaardagskaart, maar ik ben er niet zo weg van.

Armyanltyrix : Originele draai aan het onderwerp, uitwerking is goed, gebruikt font kon je misschien iets anders voor pakken, en met de kleur ervan spelen om bepaalde woorden te benadrukken. Ook vind ik de achtergrondfoto iets te geblurd.

agentorangina : helemaal geweldig, doet me denken aan de oudere gestyleerde illustraties met maar een paar kleuren in sommige kinderboeken.

Dark Blue : Het layeren en masken van verschillende blurlagen is een van de beter bewaarde geheimen, de gloed is mooi gedaan, alleen denk ik dat de tekst een iets te grote regelafstand heeft.

Phreak : Het ziet er meer als een albumhoes uit :). Ik vind 'm (ondanks de tekst) toch wat minder refereren aan het thema.

Xiqum : Courier :|. Ook hoort het "Xiqum design" in de bovenhoek niet, Ik zie vreemde kleurartefacten optreden aan de linkerkant. Te weinig contrast, te weinig spanning.

Deneb : een heel abstracte kijk op het onderwerp, alleen vind ik dat de uitvoering iets minder is. Had je misschien beter strakker kunnen maken, meer gevectoriseerd, met meer omgeving erbij.

Cai : Ik ga hier denk ik weinig dingen over zeggen die je nog niet gehoord hebt. 3 transparent GIF-bestandend van Google Image search (of hoogstwaarschijnlijker, een CU2 pagina) waarvan je de anti-aliasingranden en de blur van het rescalen nog ziet zitten, en een foto die veel te vaag is. Maak de achtergrond dan donkerder. Ik vind het van weinig originaliteit getuigen, zeker omdat 3 van de 4 elementen (er zijn er geen andere, ook dat nog) niet door jou zijn gemaakt.

How to fix it? Geen beertjes gebruiken, of ze fatsoenlijk uitknippen. Zelf iets tekenen/maken inplaats van copy+paste. Zelf dat bordje namaken in Photoshop (leer hoe de selectiontools werken). Randjes van de foto blurren.

Kortom, leer hoe het programma werkt. Dit is vergelijkbaar met "HelloWorld.exe" neerzetten in "post hier je zelfgemaakte applicaties" in Programming & Webscripting.

el_hefe - Dit heeft wat. Dit spreekt me erg aan, maar het heeft nog iets extra's nodig. Als je dit in Flash had gemaakt en neerdwarrelende hartjes had gemaakt, met die lijnen op de achtergrond - dat zou echt goed zijn geweest.

Focus is goed, je bedoeling is duidelijk, netjes.

rq-- : leuke oefening in Aqua :P. Qua uitvoering zeker een van de beteren, en met een cartoon-achtige draai eraan.

Mephistophelos : "(Angst en Woede" - als je dingen layert, niet alles op 100% laten staan. (moet 't trouwens niet "murderer" zijn?). Voor "Eenzaamheid, Verdriet" - tekst had je beter recht kunnen plaatsen i.p.v. gedraaid.

Kleurgebruik spreekt me wel aan, alleen verlies ik een beetje het gevoel van de verhoudingen in de plaat - is het een appartement?

~magica~ : Je fontkeuze is goed, alleen zou ik 't niet doorzichtig hebben gemaakt. Verder zit er tussen de 'i' en 'j' een behoorlijke afstand. Foto's zijn zo-zo, ook al ziet 'ie er schattig uit.

mazda626 : Foeilelijk font >:). Ook zou ik 't wit hebben gemaakt. Mijn spider-sense vertelt me trouwens dat jij de beruchte mandjes-vlecht-filter hebt toegepast. Niet doen.

prinsesje : Je image laadt hier niet meer, maar ik weet nog wel hoe 't er uit zag. De figuur lijkt een beetje erin te zweven, ik zou even kijken naar wat je met schaduwen e.d. kan doen om 'm er in vast te zetten. Ook is het perspectief een beetje Doom-II achtig - het moet er 3d uitzien maar het voelt nog steeds 2d aan.

Zo, en dan nu de puntjes.. Nogmaals een mailtje sturen (* Yoozer RTFM'de wat minder)

[ Voor 127% gewijzigd door Yoozer op 24-07-2003 00:33 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Mail verzonden

Mijn spec's | Modelbouwforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik weet echt nog niet welke ik in moet sturen. Ik zit ook weer te twijfelen over Spending My Time... :|

Discussion ended :Y)
FINAL
Afbeeldingslocatie: http://huonline.webservicez.nl/meuk/got/spendingmytime.jpg

moet ik hem nou ook nog mailen? Ik zie daarover niks in de openingspost staan... :?

[ Voor 53% gewijzigd door Dark Blue op 24-07-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Je hoeft alleen de score te mailen -> ik heb d'r nog maar 7 binnen ! dus iedereen ff sturen [zoals in de topicstart staat]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Heel mooi, Dark Blue, zeker mijn favoriet in dit contest.

Alleen de levels laten je ogen zo donker over komen en dat is jammer. Ze zijn op mijn beeldscherm near zwart, wat je meer 'dood' doet lijken.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nevermind..

[ Voor 102% gewijzigd door GGS_206 op 25-07-2003 13:40 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Als alle finals op de 23e zijn ingeleverd stuur je je punten naar postmaster@arthus.nl , en dan komen we erachter wie de volgende gelukkige is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Waack!
* Dark Blue heeft schijt aan bedrijfsmail en mailt m vanaf hier :P
Straks vanaf Megabit ff mn puntjes doorsturen :)
Of heeft agentorangina gewoon gezegd lak aan mn mail-systeem, ik tel de finals die in het topic genoemd worden...? :{ :)

Want op die manier zouden er dus maar 2 meedoen ofzo :P en dat lijkt me een onlogische beperking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
oh het ging me meer om 'inleveren op het forum' ;) dus dat het duidelijk is wat je final is.

je score mag je natuurlijk wel inleveren op mijn mailadres :P.

[ Voor 10% gewijzigd door agentorangina op 25-07-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

agentorangina schreef op 25 July 2003 @ 17:22:
oh het ging me meer om 'inleveren op het forum' ;) dus dat het duidelijk is wat je final is.

je score mag je natuurlijk wel inleveren op mijn mailadres :P.
Wanneer krijgen we de uitslag :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik ben bezig, maar er zijn nog maar 6 scores binnen ofzo.. ik zal in ieder geval een tussenstand met wat ik nu heb berekenen, en als niks meer binnen krijg gebruik ik dat als uitslag. Het valt me op dat er meer mensen hebben meegedaan dan dat er scores binnekomen, maar dat zal wel te maken hebben met vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

agentorangina schreef op 25 July 2003 @ 17:32:
Ik ben bezig, maar er zijn nog maar 6 scores binnen ofzo.. ik zal in ieder geval een tussenstand met wat ik nu heb berekenen, en als niks meer binnen krijg gebruik ik dat als uitslag. Het valt me op dat er meer mensen hebben meegedaan dan dat er scores binnekomen, maar dat zal wel te maken hebben met vakantie.
Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz wel jammer dat zo weinig mensen een score geven...
Doen wel alle platen nog gewoon mee:? anders gaat mijn score niet meer kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 19:11:
hmzz wel jammer dat zo weinig mensen een score geven...
Doen wel alle platen nog gewoon mee:? anders gaat mijn score niet meer kloppen...
jep alles doet nog gewoon mee, alleen de FINAL van Dark Bleu is veranderd, das t enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Ben benieuwd naar de uitslag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ga ff insturen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Werd ook eens tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Thunde® schreef op 25 juli 2003 @ 22:56:
[...]

Werd ook eens tijd ;)
Ik heb hier de halve nacht gekampt met een virus op mijn vers geinstalleerde windows 2000 jah :| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste creaties hier zijn juist emotieloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 11:41:
De meeste creaties hier zijn juist emotieloos...
Makkelijk he, achteraf kritiek leveren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunde® schreef op 26 juli 2003 @ 12:34:
[...]

Makkelijk he, achteraf kritiek leveren :/
Mag dat niet? Topic is toch open? Ik vind vele gewoon emotieloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 13:06:
[...]

Mag dat niet? Topic is toch open? Ik vind vele gewoon emotieloos.
Jah en zo haal je natuurlijk altijd je gelijk hé :>

Whatever, ik heb hier ook op niemand commentaar gegeven, ik ken zelf te weinig van de artistieke dingen en de kunst enzo. Daarmee hou ik ook wijselijk mijn bek. En omdat ik ook wel weet dat mijn inzending niet meteen de beste is, verre van zelfs :) Dus als je zelf niets doet, zwijg dan toch. Ik heb op z'n minst een poging gedaan.

Anyway, 'k heb m'n lijstje ingezonden hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
*Drum Roll*

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/scoretable.jpg

Nozzman is de grote winnaar !

Omdat er best wat mensen die hebben meegedaan met vakantie zijn hebben we niet al te veel scorelijstjes binnengekregen, maar dat zal wel goed komen bij 't volgende contest ;).

Volgens mij is Nozzman op 't moment ook met vakantie dus moeten wij maar gaan brainstormen wat het volgende onderwerp moet zijn !, kom maar met ideeen !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Sorry ik had het ook te druk de afgelopen dagen. Daarom is een wip ook een final eworden en heb ik mn inzending niet kunnen leveren.

gefeliciteerd Nozzman.

ik ben toch zeker tevreden met mijn 5e positie, bij mijn eerste contest.
Zijn er al ideeën voor de volgende contest?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Hey ik ben net terug van vakantie en er is gestemd, helaas dus niet kunnen stemmen. Gefeliciteerd Nozzman...

Het is inderdaad wel 1 van de orgineelste platen en goede sfeer. Alleen dus jammer dat het van een serie gaat worden / is en niet echt opzichzelf staat...IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Felici Nozzman! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97

F97

Fabian

Nozzman droogt iedereen weer af. Tss >:) Nice one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®

Thunde®

Ik sta er niet eens op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Feliciteerd Nozzman...
*Helpt jullie herinneren dat Nozzman op vakantie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Weet iemand dan toevallig wanneer nozzman weer terug is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman is de lul ;)

Mja ach even contest-pauze kan geen kwaad, deze was al wat minder populair, altijd contest is niet leuk vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Dat klopt.. maar we kunnen in de tussentijd wel brainstormen over een onderwerp wat wel populair zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 'k heb anders wel zin in contest 3 :)

En een onderwerp...tja goed id om te brainstormen alleen heb ik nog geen id :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook zin in contest 3 verveel me de t***** ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel een leuk onderwerp: Horror poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stupid me

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Nozzman is op vakantie :)

Ff geduld nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:45:
Ik weet wel een leuk onderwerp: Horror poster.
Mag het iets gezelliger ;)

Misschien wel leuks iet met contrasten te doen...
edit:
weet iemand al waneer de grote winnaar terug is?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is droomwereld misschien een leuk idee voor een volgende contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 17:52:
[...]

Mag het iets gezelliger ;)

Misschien wel leuks iet met contrasten te doen...
edit:
weet iemand al waneer de grote winnaar terug is?
Hmm het contrast tussen cultuur en natuur lijkt me wel een goed onderwerp voor een contest

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

welliswaar wat aan de (te) late kant, maar hier is mijn entry:

Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/cappie_pissed.jpg

CAPPIE HATES YOU ALL!!!!

Helemaal met de hand gewacommed (en een beetje van ye olde photoshoppe) :)

[ Voor 10% gewijzigd door cappie op 30-07-2003 02:08 ]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ehm, de scores zijn al toebedeeld, Nozzman heeft gewonnen... dus plaats dat rode kruisje maar ff fixed in het 2d topic ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Wat mij betreft kapt iedereen hier met offtopic gelul, en wachten we gewoon netjes tot Nozzman terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Woeps, ik ben dus de winnaar! BEDANKT ALLEMAAL! Ik was dus op vakantie en heb via de mail te horen gekregen dat ik als de sodemietet iets nieuws moet verzinnen. Volgende week kom ik met een geweldige nieuwe contest. Dus stay tuned!

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

woei :) Nozz is back! We zijn benieuwd...

offtopic:
succes met je expositie morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al wat bekend over deel 3:?

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:59
* rewind. wil ook keer meedoen :)

maar waar blijft deel 3 nozz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hem nog een keer omhoog duwen :)

Nozzy where art they :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 09:22:
Ik zal hem nog een keer omhoog duwen :)

Nozzy where art they :P
En waar blijft contest 3? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C'mon Nozzman :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:59
Inmiddels weer een week verder zonder contest ;( zou anders een modje 1 willen openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
modjes zijn er niet om contesten te openen? Users vragen toestemming en na goedkeuring&&goede topicstart mag user gewoon beginnen...
Pagina: 1 2 Laatste