Logitech software niet multi-user

Pagina: 1
Acties:

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 11:24
In XP zijn er problemen bekend met alle logitech software. Deze software is niet multi-threading waardoor je problemen krijgt als er meerdere user inloggen met windows XP.

De itouch software raakt helemaal van slag en zorgt voor crashes, de mouseware daarentegen wordt gewoon geladen voor de laatst ingelogde user.

Wat heb ik hier nou aan? Ik wil gewoon de knopjes kunnen gebruiken, daar heb toch het toetsenbord en de muis voor gekocht.
Voor de duidelijkheid:

Zonder de software staat alles standaard, de 4e button van de muis op "back" en het muiswiel is volgens mij geen middelste knop meer. Fijn, ik heb die middelste knop 100% nodig met CAD software. Voor het toetsenbord geldt ongeveer hetzelfde.

Wat moeten we nu? Ik heb logitech al gemaild zonder succes. In dit oude topic had iemand wel succes:

[rml][ WinXP] Muis en Toetsenbord probleem[/rml]

Ze doen er dus niks aan.

Edit: Verkeerde topic, ik kan die ene niet meer vinden, maar ze gaven in ieder geval toe dat ze niet multi-user gaan ondersteunen.

Helaas heb ik net nieuw spul, maar ik wil dus nooit meer logitech hardware.

Kan iemand mij vertellen hoe dit zit bij microsoft toetsenborden en muizen....?
Werkt dit wel goed bij meerdere users tegelijk, ook na dagenlang ingelogd te blijven?
En werken de knopjes op een microsoft toetsenbord ook in winamp?
Indien dit ok is ga ik alles vervangen voor microsoft! En ik ben zeker niet de enige :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pino64 op 02-07-2003 22:29 ]

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 13:13
zelf heb ik nog nooit problemen gehad met de IntelliPoint software van MS. je vraag over de knop-ondersteuning in winamp weet ik helaas geen antwoord op, aangezien ik geen MS tobo hebt

Verwijderd

Ik draai momenteel WinXP en heb een logitech cordless desktop en heb er helemaal geen problemen mee. Misschien ligt het eraan dat je ze verkeerd geconnect hebt ofzo? F-toetsen / i touch, alles werkt.

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 11:24
Het probleem treed pas op als er meerdere users gaan inloggen. Stel ik log in, dan werkt alles, maar als er daarna iemand anders (erbij) inlogt, dan werkt alles bij diegene en niet meer bij mij. Je ziet dan ook die EM_exe (of zoiets) van mouseware in de taskmanager verdwijnen voor mij en geladen voor de laatst ingelogde persoon.

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23
Al een oplossing gevonden??
Ik heb dit weekend een logitech cordless desktop mx optical black gekocht en heb last van hetzelfde probleem.
Als ik switch naar een andere user dan zijn de functie toetsen op het toetsenbord onbruikbaar geworden.