[WinXP] Muis en Toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bartistuta
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 10:14
Ik heb twee users onder winxp aangemaakt. 1 user is "administrator" (ikzelf) en de andere user is "power user". Nu heb ik een Logitech iFeel MouseMan en een Logitech Internet Navigator Toetsenbord en ik heb voor beide de drivers geïnstalleerd onder het admin account.
Het probleem is nu dat als ik switch tussen de admin naar power user, dan werkt onder het power user account de extra knoppen van mijn toetsenbord niet meer (volume etc.). Ik zie rechtsonder wel heel ff het icoontje van Logitech iTouch verschijnen, maar dat verdwijnt dan bijna gelijk weer. Als ik dan iTouch opnieuw probeer op te starten, komt het weer heel ff in beeld en verdwijnt het weer en werken de extra toetsen nog steeds niet.
Als ik van power user naar admin schakel, werkt de muis onder admin niet helemaal goed (alleen de duimknop niet), maar als ik dit instel, dan werkt het wel, maar om dit elke keer te doen is zwaar irritant |:(
Weet iemand of er een oplossing is voor dit probleem??

P.S. Het rare is als ik onder de power user de extra knoppen gebruik (bijv search druk) en ik schakel dan weer om naar admin, dan heeft ie daar de website geopend die ik had in gesteld bij de Search button :?

Verwijderd

heb je al geprobeerd om de drivers te installeren onder power user? En was is je verdere system?

• Bartistuta
Het is me nu inderdaad gelukt!! Bedankt voor het idee Raiden!!

Ik zal gelijk ff de oplossing geven voor de mensen die er ook problemen mee hebben...
Ik heb onder mijn admin account de drivers van iTouch gewoon in "C:\Program Files\Logitech" geinstalleerd en onder de power user heb ik het in "C:\Program Files\Logitech Power User" geinstalleerd...
Hierna heb ik met Startup Control Panel 2.8 de Logitech iTouch verwijzing onder "HKLM/Run" verwijdert en onder Startup (user) een nieuwe aangemaakt. En dan dus voor admin een verwijzing naar iTouch onder "C:\Program Files\Logitech" en voor de power user een verwijzing naar iTouch onder "C:\Program Files\Logitech Poer User". Kunnen we mooi ook allebei onze eigen Toetsen instellen :D

• Bartistuta
Het werkt jammer genoeg toch niet. Ik heb te vroeg gejuigd :(
Heb gelijk maar een mailtje gestuurd naar Logitech (vandaar dat ik nu pas weer reply).
Dit was het antwoord dat ik kreeg:
Dank u voor uw interesse in Logitech.

Onze software, ondersteund Windows XP wel, maar is echter niet
multithreading zoals Windows XP dat is. Het switchen van de users,
veroorzaakt dus het probleem, dit kan vermeden worden door de huidige user
uit te loggen en dan met de nieuwe user in te loggen.
Maar dit wil ik niet. Ik wil gewoon kunnen switchen en dan ook de extra functies behouden...
Weet iemand misschien een oplossing?

• Bartistuta
Niemand die een logitech muis heeft draaien onder winxp met meerdere users?? Moeten toch wel meer met zo een probleem zijn??

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:09
Inderdaad hetzelfde probleem hier, en nergens een oplossing te vinden :(

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Pagina: 1