Verwijderd
ik heb mijn gf2mx overgeclockt op 220core/210memory!! Ik heb er een lasagna-cooler opgedaan (van Tennmax) en arctic silver-koelpasta!
sterkte met oc-en
sterkte met oc-en
Verwijderd
Mjne draaide 200/205 zonder extra koeling. Koelblokje+fan op mem 200/225. Heb er nu een ander fannetje op gedaan, en de eerste op m'n core. Heb nog niet geprobeerd om verder te komen, zie Wel OpenGL maar geen DirectX voor reden!
ik heb de mijne maar op core: 175@192 en 166@190 gezet zonder koeling
ja ik kan wel gaan tot 220 en 215 zonder vast te lopen
maar dan is het beeldkwaliteit wat lager (overal vreemde kleuren enzo)
maar hij blijft niet hangen
ja ik kan wel gaan tot 220 en 215 zonder vast te lopen
maar dan is het beeldkwaliteit wat lager (overal vreemde kleuren enzo)
maar hij blijft niet hangen
maar waar of hoe doe je dat dan in VREDESNAAM
Verwijderd
LOL (ik snap nix van dat powerstrip...), of gewoon onder beeldschermeigenschappen nadat je de coolbits hebt gedaan. Ikzelf gebruik GTU_2_3 is te halen van Guru3d.
Verwijderd
Gewoon naar beeldschermijgenschappen onderin staat geavanceerd, klik dit aan en als je een geforce nvidia hebt ga je naar geforce 2 mx additional properties en ga je naar hard ware optiesOp maandag 27 november 2000 16:23 schreef flipjevandejam het volgende:
maar waar of hoe doe je dat dan in VREDESNAAM![]()
Maar kan ik ook mijn huidige heatsink laten zitten en een xtra ventilator erop zetten of euh?
Of gewoon een nieuwe koeler met koelpasta?
Graag even de specs op een rijtje.
THNX
Of gewoon een nieuwe koeler met koelpasta?
Graag even de specs op een rijtje.
THNX
kijk
der zit een heatsink op je gpu
de gpu warmer naarmate je de core hoger zet
maar je junt als het goed is gewoon een 486 koeler op die heatsink bevestigen met wat schroefjes...
der zit een heatsink op je gpu
de gpu warmer naarmate je de core hoger zet
maar je junt als het goed is gewoon een 486 koeler op die heatsink bevestigen met wat schroefjes...
heb een hercules GF2 MX, retail(5,5 ns).
deze draait prima op 220 core
en op 225 memory. heb wel een standaard 486 koelertje op mijn core gezet. 3dmark score omhoog van 4800, naar 5500
ben wel tevreden met deze score.
deze draait prima op 220 core
en op 225 memory. heb wel een standaard 486 koelertje op mijn core gezet. 3dmark score omhoog van 4800, naar 5500
ben wel tevreden met deze score.
En hoeveel scheelt dat nou in Quake3 High Detail (in 1024x768 of hoger).
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
in quake 3 ga je in hoge resoluties er het meest op voorruit.
1024x768 in high detail. van 57,1 naar 74,9.
in lagere resoluties scheelt het een stuk minder. met name de hogere geheugen doorvoer scheelt veel.
1024x768 in high detail. van 57,1 naar 74,9.
in lagere resoluties scheelt het een stuk minder. met name de hogere geheugen doorvoer scheelt veel.
Verwijderd
Rambeer...is dat in 32 bits kleur of stel ik nu een rare vraag??
In 16 bits haal ik met mijn SLI met duron 950 en 128 mb in 1024 met alles op high ongeveer 55 frames....(SLI op 100 Mhz)
In 16 bits haal ik met mijn SLI met duron 950 en 128 mb in 1024 met alles op high ongeveer 55 frames....(SLI op 100 Mhz)
Ik heb een hercules prophet 2mx dual head. wat mij opvalt is dat deze even snel geklokt is als de 2 mx retal en er zit 6 nano sec geheugen op. draait nu op 190/180 mhz... zonder extra koeling en zit gelijk een pci kaartje voor.
Ik wil hem wel hoger gaan proberen maar ik moet eerst ff wat betere koeling maken.
Ik wil hem wel hoger gaan proberen maar ik moet eerst ff wat betere koeling maken.
dit is in 32 bit. heb alle instellingen op max gezet.Op dinsdag 28 november 2000 16:52 schreef WobblinGoblin het volgende:
Rambeer...is dat in 32 bits kleur of stel ik nu een rare vraag??
Pagina: 1