Ik snap er nix van, wat nieuw geheugen etc geinstalleerd, maar 3Dmark2000, UT (in DX) en ProjectIGI (demo) crashen bijna meteen. Gekke is, dat Windhoos niet meecrasht.
3dmark2000. Bij cpu test en bij Texture test!
UT, als ik een spel opstart. (Intro demo draait wel)
IGI, na de intro scene met die trein...
Allemaal ff wat strepen in beeld en zonder foutmelding weer naar windows.
Ik heb een A7V met duron 600 (weer terug geklokt vanwege dit..)
256Mb pc133 (die op 100 draait vanwege instabiel opstarten...nog niet weer getest na nieuwe windhoos instellingen 3-3-3)
U100 schijfje, is ook de enige schijf!
4-1 424a als eerste geinstalleerd.
u100 Promise driver 1.60 b32
direct-X 7.0a (SoF cd)
driver voor MX (niet oc-ed) 6.47 nVidia.
Ik dacht eerst dat het door het geheugen kwam. Echter, 20 min sandra benchmarken gaat prima. OpenGL doet het ook prima zonder crashen. Met me ouwe HD en 128Mb geheugen had ik dit allemaal niet.
Wat is er verkeerd gegaan? En hoe kan ik beter testen of m'n MX nog nog goed is etc (ff wat koeling erop gedaan...)?
Zal wel ff uurtje crytek draaien....
Zijn r ook benchmarks voor OpenGL, of ben ik dan aangewezen op Q3A (die overigens ook prima 4x een timedemo afspeelde)?
Oh ja, fastwrite en agp4x staan in bios aan..heb via driver geprobeerd aan/uit te zetten, maakte nix uit. Ook toen ik ze in bios uitzette maakte dit weinig uit.
Ben nu al de 2e dag bezig, en volgens mij kijk ik ergens overheen.....Plz, help mij
3dmark2000. Bij cpu test en bij Texture test!
UT, als ik een spel opstart. (Intro demo draait wel)
IGI, na de intro scene met die trein...
Allemaal ff wat strepen in beeld en zonder foutmelding weer naar windows.
Ik heb een A7V met duron 600 (weer terug geklokt vanwege dit..)
256Mb pc133 (die op 100 draait vanwege instabiel opstarten...nog niet weer getest na nieuwe windhoos instellingen 3-3-3)
U100 schijfje, is ook de enige schijf!
4-1 424a als eerste geinstalleerd.
u100 Promise driver 1.60 b32
direct-X 7.0a (SoF cd)
driver voor MX (niet oc-ed) 6.47 nVidia.
Ik dacht eerst dat het door het geheugen kwam. Echter, 20 min sandra benchmarken gaat prima. OpenGL doet het ook prima zonder crashen. Met me ouwe HD en 128Mb geheugen had ik dit allemaal niet.
Wat is er verkeerd gegaan? En hoe kan ik beter testen of m'n MX nog nog goed is etc (ff wat koeling erop gedaan...)?
Zal wel ff uurtje crytek draaien....
Zijn r ook benchmarks voor OpenGL, of ben ik dan aangewezen op Q3A (die overigens ook prima 4x een timedemo afspeelde)?
Oh ja, fastwrite en agp4x staan in bios aan..heb via driver geprobeerd aan/uit te zetten, maakte nix uit. Ook toen ik ze in bios uitzette maakte dit weinig uit.
Ben nu al de 2e dag bezig, en volgens mij kijk ik ergens overheen.....Plz, help mij