XP Proff.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
Beste tweakers,

Na veel zoeken in de search, en er niet uitkomen wil ik gaarne het volgende probleem voorleggen. Sinds een paar dagen mis ik op de achtergrond van mijn desktop het bekende plaatje. Kijk ik in de betreffende folder van XP Proff. staan ze er wel degelijk ! Ga ik naar het punt om ze in te stellen, zie ik alleen NONE staan (dus geen plaatjes), dus weinig in te stellen of te veranderen. Welke tweaker(s) kan mij vertellen , wat hier aan te doen. Bij voorbaat dank.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als je dus rechtsklikt op je bureaublad, eigenschappen kiest, en naar het tabblad Bureaublad gaat, staan daar dus geen achtergronden?
Dat lijkt me eenvoudig op te lossen door op de knop Bladeren rechts van het lijstje je achtergrond op te zoeken?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Via de menu optie brouwse, de gewenste afbeelding selecteren :?
ik ga er hierbij vanuit dat je een andere achtergrond wilt ;)

verder is je topic titel niet echt goed :),
zie: Topic Titel
en: Windows Operated Systems - Policy

• Able
Rafe schreef op 02 July 2003 @ 13:21:
Als je dus rechtsklikt op je bureaublad, eigenschappen kiest, en naar het tabblad Bureaublad gaat, staan daar dus geen achtergronden?
Dat lijkt me eenvoudig op te lossen door op de knop Bladeren rechts van het lijstje je achtergrond op te zoeken?
Daar staan inderdaad geen achtergrond plaatjes, En bladeren helpt, want dan zie ik ze ook niet, terwijl ze wel in de map web staan. bedankt voor je reactie.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Able schreef op 02 juli 2003 @ 13:28:
[...]

Daar staan inderdaad geen achtergrond plaatjes, En bladeren helpt, want dan zie ik ze ook niet, terwijl ze wel in de map web staan. bedankt voor je reactie.
kromme zin,

maar goed wat voor een bestands types worden er weergegeven daar al naar gekeken :? (dat het BMP zijn, en dat je GIF's laat weergeven ;) )

• Able
[quote]Able schreef op 02 July 2003 @ 13:28:
[...]

Daar staan inderdaad geen achtergrond plaatjes, Als ik blader zie ik ze wel, maar wil ze echter niet install. (sorry) Dank voor je reactie.

• Able
AMD_er schreef op 02 July 2003 @ 13:29:
[...]

kromme zin,

maar goed wat voor een bestands types worden er weergegeven daar al naar gekeken :? (dat het BMP zijn, en dat je GIF's laat weergeven ;) )
2x Jpeg.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

2x Jpeg.
Converteer eens naar BMP :Y)

MAARRR
F_J_K schreef op 12 February 2003 @ 11:18:
zie ook WOS Policy: ik zet het straks wel even in de topictitel als je aangeeft welk OS je hebt. Waarschijnlijk gaat het om XP als ik je sig zie, maar natuurlijk is de kans best aanwezig dat het om een andere machine gaat. Check hoe dan ook de WOS FAQ over afsluitproblemen, die tips gelden vaak ook voor andere OSsen.
F_J_K schreef op 15 februari 2003 @ 15:14:
Je bent al vaker gevraagd om even goed op de topictitels te letten ( bijv. F_J_K in "Turn Off" is een recente). 'Opera' zegt helemaal niets over je problemen.
Compubiter schreef op 29 March 2003 @ 14:18:
Titelfix, zie onder andere de WOS-Policy voor uitleg :).
F_J_K schreef op 12 February 2003 @ 11:18:
zie ook WOS Policy: ik zet het straks wel even in de topictitel als je aangeeft welk OS je hebt. Waarschijnlijk gaat het om XP als ik je sig zie, maar natuurlijk is de kans best aanwezig dat het om een andere machine gaat.
Je bent ondertussen vaak genoeg gevraagd een duidelijke topictitel te zetten, ik ga het nu niet meer voor je aanpassen...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.