OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
Dat lijkt me eenvoudig op te lossen door op de knop Bladeren rechts van het lijstje je achtergrond op te zoeken?
ik ga er hierbij vanuit dat je een andere achtergrond wilt
verder is je topic titel niet echt goed
zie: Topic Titel
en: Windows Operated Systems - Policy
Daar staan inderdaad geen achtergrond plaatjes, En bladeren helpt, want dan zie ik ze ook niet, terwijl ze wel in de map web staan. bedankt voor je reactie.Rafe schreef op 02 July 2003 @ 13:21:
Als je dus rechtsklikt op je bureaublad, eigenschappen kiest, en naar het tabblad Bureaublad gaat, staan daar dus geen achtergronden?
Dat lijkt me eenvoudig op te lossen door op de knop Bladeren rechts van het lijstje je achtergrond op te zoeken?
OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
kromme zin,Able schreef op 02 juli 2003 @ 13:28:
[...]
Daar staan inderdaad geen achtergrond plaatjes, En bladeren helpt, want dan zie ik ze ook niet, terwijl ze wel in de map web staan. bedankt voor je reactie.
maar goed wat voor een bestands types worden er weergegeven daar al naar gekeken
[...]
Daar staan inderdaad geen achtergrond plaatjes, Als ik blader zie ik ze wel, maar wil ze echter niet install. (sorry) Dank voor je reactie.
2x Jpeg.AMD_er schreef op 02 July 2003 @ 13:29:
[...]
kromme zin,
maar goed wat voor een bestands types worden er weergegeven daar al naar gekeken(dat het BMP zijn, en dat je GIF's laat weergeven
)
Converteer eens naar BMP2x Jpeg.
MAARRR
F_J_K schreef op 12 February 2003 @ 11:18:
zie ook WOS Policy: ik zet het straks wel even in de topictitel als je aangeeft welk OS je hebt. Waarschijnlijk gaat het om XP als ik je sig zie, maar natuurlijk is de kans best aanwezig dat het om een andere machine gaat. Check hoe dan ook de WOS FAQ over afsluitproblemen, die tips gelden vaak ook voor andere OSsen.
F_J_K schreef op 15 februari 2003 @ 15:14:
Je bent al vaker gevraagd om even goed op de topictitels te letten ( bijv. F_J_K in "Turn Off" is een recente). 'Opera' zegt helemaal niets over je problemen.
Je bent ondertussen vaak genoeg gevraagd een duidelijke topictitel te zetten, ik ga het nu niet meer voor je aanpassen...F_J_K schreef op 12 February 2003 @ 11:18:
zie ook WOS Policy: ik zet het straks wel even in de topictitel als je aangeeft welk OS je hebt. Waarschijnlijk gaat het om XP als ik je sig zie, maar natuurlijk is de kans best aanwezig dat het om een andere machine gaat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()