Tool om programma's blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• martijn189
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 22:23
beste mensen het klinkt mischien vreemd maar ik vroeg mij af of je programma's zoals kazaa kan verbieden om zichzelf te starten.

er is een programma: xterminator geloof ik die dat ook kan doormiddel van de titelbalk controle maareh dat progje houd er na 30 dagen mee op... iemand enig idee

alvast bedankt.....

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:07
Dat kun je instellen in het opties gedeelte van Kazaa ...

offtopic:
Het is blokkeren

Ik zie net wat je nu eigenlijk bedoelt in een posting hier ver beneden ... Zou je dat eventueel ook in je top posting kunnen plaatsen ?!

[ Voor 42% gewijzigd door Juicy op 02-07-2003 12:39 ]

-

Verwijderd

Je kan het natuurlijk ook gewoon uitzetten in msconfig, of is dat niet wat je bedoelt?

start>uitvoeren>msconfig>opstarten

Haal vinkjes weg bij rpogs die je niet wil laten osptarten aan begin.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Onder welk OS? In Windows Operated Systems zien we graag al in de topictitel welke Windows-versie je gebruikt, zoals je ook in de WOS-Policy kunt lezen.

Mocht het om bijvoorbeeld Windows 2000/XP (Pro) gaan, kijk dan eens naar gpedit. Onder 98 heb je poledit nodig. Lees hiervoor ook eens de help van jouw Windows door of kijk op support.microsoft.com voor veel uitleg hierover. Hiervoor zijn de nieuwe Windows-versies zelf al geschikt gemaakt namelijk :).

• martijn189
je hallo... gaan we lelijk doen.... ok... dit gaat over alle windows versies dus tja wat moet ik dan alle versies invullen? {95/98/98se/ME/nt/2000/XP} wat ik gewoon wil weten of jullie mischien enig idee hebben hoe ik een gebruiker kan verbieden om bijv. kazaa te openen of de rekenmachine.. en nee dat gaat niet met poledit omdat je daar niet kan aangeven of je kladblok wel of niet mag starten en dat msn messanger ook niet gestart mag worden....

dus ik wil helemaal kunnen regelen welke programma's er voral niet gestart mogen worden.... terminatorx kan dit maar dat progje werkt maar 30 dagen.

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
martijn189 schreef op 01 juli 2003 @ 23:55:
terminatorx kan dit maar dat progje werkt maar 30 dagen.
Misschien raar gedacht, maare... schaf het dan aan :?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

OS is wel degelijk van belang, want in een win2k/XP omgeving kan je al een hoop met de policy en userrights op bestanden/mappen doen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• martijn189
ja ok dat van die besturings systemen heb je wel gelijk...... dat progje kost 100 dollar.... ik heb al gezocht in de search op google en op downloads.com maar ik vond eigenlijk niets anders dan terminatorx..... iemand anders enig idee....katen we zeggen bij win98se?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit gaat toch meer de software kant op...

--> Software Algemeen + title aangepast

en wat offtopic reply's verwijderd. Als je iets te melden hebt wat geen betrekking heeft het topicprobleem dan dien je dat te melden via Schop een Modje of een topicreport

[ Voor 52% gewijzigd door Han op 02-07-2003 00:36 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1