Toon posts:

startpagina instellen in XP lukt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen startpagina instellen! Als ik in de Explorer 6 naar Extra en dan Internet-opties gaat kan ik daar bij de TAB Algemeen geen startpagina instellen.
Ik kan daar in het tekstvak niets invullen. Weet iemand hoe ik het dan moet doen of het tekstvak zo wordt dat ik het wel kan invullen??

Ik ben ook naar www.startpagina.nl geweest en heb daar op de link: Maak deze pagina startpagina. geklikt, maar ook dat heeft geen resultaat.

Kan iemand mij helpen???

groeten!
Aart :*)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Draai eerst maar eens ad-aware :P En zoek dan even rond; dit is redelijk vaak langsgeweest :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
sorry wat is ad-aware??? Ik ben niet zo erg thuis op deze site en verder ook niet echt The Man met computers...

gr.Aart

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:51
Heb ik ook gehad, door een beetje te frutselen in het register is het toen gelukt :).

[search=startpagina instellen]

tvw

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> Software Algemeen

Bekijk de linkjes even op je gemak ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ShotGun schreef op 01 juli 2003 @ 20:05:
Heb ik ook gehad, door een beetje te frutselen in het register is het toen gelukt :).

[search=startpagina instellen]
Zonder ad aware zal je binnen de kortste tijd hetzelfde probleem hebben. Wellicht kan de TS eens het woord 'Tweakers' opzoeken in het woordenboek? Lees dan ook meteen even de FAQ :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk Spider.007. Sorry, maar daar mogen ze bij Tweaker.net eigenlijk wat beter op wijzen dan. Bijvoorbeeld als je een nieuwe topic opent dat er dan een stukje komt met tekst erin wat je het beste kunt doen voor je uberhaupt een topic opent.

• Han
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ja en iemand die even een vraagje beantwoordt wil zien lees zo'n verhaal dus niet....... Dus t is een beetje simpel geredeneerd om meteen te zeggen dat je de FAQ en voorwaarden eens ff moet gaan bekijken.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik wilde net zeggen.... is MeneerAart grapjes aan het maken :? :'( Nu moeten we dit voorwaarden ook nog gaan laten zien bij het openen van elk topic ook; omdat mensen het de eerste keer niet eens lezen |:( :+

---

Verwijderd

Topicstarter
ad-ware is trouwens ok en het probleem is verholpen, dus bedankt voor de reacties

Verwijderd

Topicstarter
nee je hoeft niet die voorwaarden te plaatsen bij het openen van elke nieuwe topic, maar wel in het kort zoiets als:

- Al gekeken via search of uw vraag al behandeld is??

Klein zinnetje maar had voor mij dus effectief genoeg geweest.

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 20:20:
nee je hoeft niet die voorwaarden te plaatsen bij het openen van elke nieuwe topic, maar wel in het kort zoiets als:

- Al gekeken via search of uw vraag al behandeld is??

Klein zinnetje maar had voor mij dus effectief genoeg geweest.
Ik moet zeggen...
Hier zit wat in
Al scheelt het maar 20% "domme" postingen dan is dat toch 1/5 deel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Leutje op 01-07-2003 21:08 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Han
  • Niet online

Han

Ik ga je nu toch echt vragen om de Huisregels door te lezen.

Daarin staat o.a. ook dat we achter elkaar posten niet waarderen, dat je moet zoeken voordat je een topic opent, hoe je een topic dient aan te maken, etc. etc. Eén keer lezen moet toch echt voldoende zijn voor een tweaker... Ik ga hier verder geen discussie aan wijden o.i.d.

Pagina: 1