[win xp home] gebruik maken van lic. op andere PC. Kan dat?*

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik vroeg mij af of ik de Windows XP versie die ik bij mijn fujitsu-siemens heb gehad ook op een andere computer kan gebruiken, of is dit echt optimaal geconfigureerd voor mijn pc alleen?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22
Je hebt maar 1 licentie, namelijk die voor je fujitsu pc. Zal tevens eens OEM licentie zijn waardoor je hem alleen maar op die pc mag gebruiken.

Verwijderd

zal niet uitmaken, alleen juridisch gezien mag het niet omdat je een oem versie hebt

edit: laat...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 15:59 ]

• stylezzz99
  • Laatst online: 08-12-2022
Maar het is gewoon een oem versie van Windows XP die dus gewoon een normale versie van Windows XP bevat?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hangt een beetje van de versie af. Licentietechnisch gezien niet, aangezien je maar 1 licentie hebt. Maar dit is eerder een beetje proberen dan vragen, aangezien wij niet kunnen zien of je een complete versie (of OEM) of alleen maar een recovery CD hebt gekregen. In het laatste geval kan het meestal niet namelijk. Maar probeer het zou ik zeggen.

Verder kun je volgende keer even iets meer aandacht aan je topictitel schenken, dit dekt niet echt de lading. Lees de FAQ Forumgedrag nog eens door, en dan met name dit stukje. En ook de WOS-Policy.

Dit topic is gesloten.