kheb deze functies
Ik maak de verbinding ed. Dat werkt perfect.
Alleen het werkt perfect zolang ik hetzelfde user en passwd gebruik.
Als ik een andere(natuurlijk bestaande user gebruik) krijg ik een access violation error in module libmysql.dll read of address 0000000. Het zal dus wel een ongeadresseerd stuk geheugen zijn wat het programma probeert te benaderen.
Ik heb al een andere lib aan het project toegevoegd, maar dat werkte niet.
Iemand een idee? Want tja..het is niet echt fijn als je altijd dezelfde user en passwd moet gebruiken.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| void mysqlconnection::create_connection() { mysql_real_connect(_connection,_host,_user,_passwd,_db,_port,_unix_socket,_client_flag); } char* mysqlconnection::exec_query(char* _thequery) { char* temp; MYSQL_RES *pResult; mysql_query(_connection,_thequery); //query the database pResult = mysql_store_result(_connection); temp = (char*)pResult; return temp; } |
Ik maak de verbinding ed. Dat werkt perfect.
Alleen het werkt perfect zolang ik hetzelfde user en passwd gebruik.
Als ik een andere(natuurlijk bestaande user gebruik) krijg ik een access violation error in module libmysql.dll read of address 0000000. Het zal dus wel een ongeadresseerd stuk geheugen zijn wat het programma probeert te benaderen.
Ik heb al een andere lib aan het project toegevoegd, maar dat werkte niet.
Iemand een idee? Want tja..het is niet echt fijn als je altijd dezelfde user en passwd moet gebruiken.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff