Toon posts:

2 monitoren + tv ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb nu een agp kaart waarmee ik me beeld op tv kan laten zien nu wil ik een 2 de monitor der op aansluiten maar die wil ik wel het beeld laten klonen kan da ?

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ja dat kan.

ik snap eerlijk gezegd niet eens wat je bedoeld, wil je het beeld van je primaire scherm klonen op je 2e scherm, of van je tv?

zorg eens voor een nuttige topicstart, dit is echt een slechte, moet ik soms raden wat voor videokaart je hebt ofzo.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

nee tis de 2e monitor of de tv uit
ja beeld kan je clonen van 1e monitor

[ Voor 37% gewijzigd door ThaHandy op 01-07-2003 03:40 ]

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:01

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

In je profiel staat bij beroep 'systeembeheerder'...maar als ik je vraag zo lees denk ik niet dat ik dat serieus moet nemen...

Zoals Allochtoon al zei iets meer info en een duidelijke vraagstelling zou wel aardig schelen. Nog even afgezien van het feit dat deze vraag ook op te lossen is door de handleiding van je videokaart te lezen of door ff te Googlen.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Lees het Multi Monitor gedeelte van de TVTool support site eens.. Geeft je wat duidelijke mogelijkheden over wat wel en niet kan (en hoe dan) :)

Wat voor videokaart heb je trouwens? Is altijd wel 'handig' om te weten in dit soort situaties :/

Wees consequent, maar niet altijd

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18

Yucko

One clown to rule them all !

Dus je wilt EN 2 monitoren EN 1 TV tegelijkertijd het beeld laten zien (3 apparaten dus) ?

Moet kunnen dacht ik zo ... zie ook hier

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Volgens mij is de matrox de enige kaart die een dergelijke opstelling ondersteund. Daarnaast is het altijd handig aan te geven welke kaart je precies hebt, want alleen AGP zegt natuurlijk erg weinig ;)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18

Yucko

One clown to rule them all !

Deveraux, dat ben ik niet met je eens .. aangezien ik hier thuis dus ook 2 monitors en 1 tv tegelijkertijd kan aansturen met mijn r9800pro.

TFT op DVI (Primair)
CRT op D-Sub (Sec. kloon)
TV op tv-out (Sec. kloon)

Maar ik geef je groot gelijk dat de Matrox speciaal voor dit doel ontwikkeld is en waarschijnlijk ook ietswat betere features heeft.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Volgende keer maar wat duidelijker zijn, als je dat niet bent krijg je dit:... *klonk*

En nog een tip, ga eens met de search op zoek :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.