ik heb nu een 17 "tft beeldscherm en een tv aangsloten (5 m s-vhs) nu kan ik bij met cat 3.5 alleen kiezen of beeldscherm of tv niet beide ook secundaire beeldscherm primair geen effect ik kan dr gewoon maar een aanzetten en niet meer gaat automaties uit
hoe moet ik dit nu doen? ligt het aan cat of iets anders?
Je kan niet en TV-Out en een 2de monitor erop hebben. Of de secundaire monitor moet uit of de TV-Out..... 't is kiezen.
Ik geloof dat dit een beperking van ATi is waar je niet veel aan kan doen (niks zeg maar).
Ik geloof dat dit een beperking van ATi is waar je niet veel aan kan doen (niks zeg maar).
nee ik bedoel dat ik een beeldscherm heb en een tv deze moeten beide aankunnen (tv duz secundair en beeld primair vroeger kon dit altijd maar nu opeens niet meer:S
Ah ja, dat moet kunnen, gewoon je monitor en de TV. Dat werkt bij mij gewoon perfect (met Catalyst 3.5). Ik heb alleen geen idee waarom dat bij jou niet zou werken.
kijk als ik bv mn tv aanschakel (dat aan knopje (rood) indruk) dan gaat mijn display gelijk uit en als ik die weer aan druk (rode knop weer) gaat tv uit
foutje van de baas
maar nu is dr nog iets ik krijg nu alleen grijs beeld op de tv geen kleur als ik een anderen tv pak (zo'n kleine) dan is het wel in kleur wat is er fout kheb al alle nl pals gehad
je TV kan misschien het sVHS singaal niet aan, dat resulteerd in zwart/wit beeld
Breek je nek voorzichtig
nee want mijn tv heeft op een anderen pc (laptop) wel gewoon kleur gegeven en de vhs kabel is ook goed duz ik heb geen idee waar het nog meer aan kan liggen
zelf de vid kaart is van hetzelfde merk (laptop mobility radeon 9700) pc radeon 9600 TX
zelf de vid kaart is van hetzelfde merk (laptop mobility radeon 9700) pc radeon 9600 TX
over welke videokaart ging het nu, en wat is in godsnaam een poort 1 of een poort 2? Heb zelf een ATI RAdeon 8500 met 1xVGA, 1xDVI en 1xSVideo maar zie echt geen "poorten" oid staan.
vierkant naast je vga poort staat een een en dvi waarschijnlijk 2 en svhs niks dat bedoel ik met poort ik heb 2x vga 1 x svhs 1 x video out en we hebben het hier duz over de 9600 TX omdat de laptop wel werkt maar ik wil in mn bed lekker 8ter de desktop pc kunnen werken maar niet in z/w
maar wie heeft het z/w probleem nog meer enige ideen hoe het komt en te verhelpen is?
Gebruik ajb de
-knop ipv meerdere posts na elkaar te plaatsen, en op die manier steeds je topic weer omhoog te schoppen
Gebruik ajb de
[ Voor 61% gewijzigd door Pollewob op 26-06-2003 19:59 ]
Dacht toch echt dat ik onlangs hier op de D-SUB aansluiting een CRT monitor, op de DVI aansluiting mijn Samsung 152T TFT monitor, en op de tv-out mijn TV werkend had hoorSchmoove schreef op 26 June 2003 @ 14:56:
Je kan niet en TV-Out en een 2de monitor erop hebben. Of de secundaire monitor moet uit of de TV-Out..... 't is kiezen.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ja dat heb ik ook... dat is geen probleem. Maar zo gauw ik me TFT aan zet, dan gaat me TV-Out uit... en andersom.JaJoah schreef op 26 juni 2003 @ 20:04:
[...]
Dacht toch echt dat ik onlangs hier op de D-SUB aansluiting een CRT monitor, op de DVI aansluiting mijn Samsung 152T TFT monitor, en op de tv-out mijn TV werkend had hoor
Ik kan geen 3 outputs tegelijk aan hebben. Vind het een beetje raar dat jij 3 outputs tegelijk aan kan hebben. Ik dacht in het begin dat dat ook moest kunnen, maar ik heb het bij Gigabyte, ATi en de Rage3D forums nagevraagd en overal zeggen ze dat dat niet kan.
EhhVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 15:56:
laptop mobility radeon 9700
Die bestaat niet hoor. De Mobility Radeon 9600 is net geïntroduceerd.
Het gaat maar net om alles in 1 totaal picture vast te leggen ivm kabel-lengtes en dergelijke, maar het is gelukt.Schmoove schreef op 27 June 2003 @ 12:15:
[...]
Ja dat heb ik ook... dat is geen probleem. Maar zo gauw ik me TFT aan zet, dan gaat me TV-Out uit... en andersom.
Ik kan geen 3 outputs tegelijk aan hebben. Vind het een beetje raar dat jij 3 outputs tegelijk aan kan hebben. Ik dacht in het begin dat dat ook moest kunnen, maar ik heb het bij Gigabyte, ATi en de Rage3D forums nagevraagd en overal zeggen ze dat dat niet kan.
Nou is de foto niet echt geweldig te noemen, maar batterijen zijn bijna leeg dus flitser = uit den boze, en ik zowiezo de rotzooi niet wil laten zien op mijn kamer
Links de CRT, daarnaast de TFT en geheel rechts op de achtergrond mijn TV.
En dit is mijn displays tabblad:
Je ziet dat mijn CRT monitor op 50Hz draaide volgens dit scherm. Maar 't werkt dus wel
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
ook zie ik dat je fpd (denk 2e monitor|) op main staat en de rest op secundair may B dat het daaraan ligt.
ik heb jammer genoeg geen 2 beeldschermen duz ik zou het niet kunnen testen en ik denk dat mn laptops het niet trekken maar ik zal het wel proberen
ik heb jammer genoeg geen 2 beeldschermen duz ik zou het niet kunnen testen en ik denk dat mn laptops het niet trekken maar ik zal het wel proberen
Hmmm, vaag, ik krijg het hier niet voor elkaar. 50Hz is niet veel, maar het is wat he 
Wel leuk dat het dus blijkbaar toch kan.
Wel leuk dat het dus blijkbaar toch kan.
Verwijderd
ik heb ook twee beeldschermen naast elkaar draaien nu, maar op allebij de beeldschermen hetzelfde beeld. Kan ik dit ook splitsen ofzo? Bv Counter-Strike op het linkerscherm, MSN op het 2e oid?
Wil wel eens weten wat dat display rechtsbovenin mijn displays-tabblad moet voorstellen.
Is dat niet zo'n scherm waarvan je meerdere aan elkaar kan koppelen en zo dus een videowall maken?
Is dat niet zo'n scherm waarvan je meerdere aan elkaar kan koppelen en zo dus een videowall maken?
Pagina: 1