Toon posts:

mailtje niet verzonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik probeer een mailtje te verzenden van ±6mb met een gewoon telefoonlijntje via Het Net,als het mailtje bijna weg is wordt de verbinding verbroken(de server heeft de verbinding verbroken)ra ra hoe kan dit.Is er ergens een instelling?of wat kan er fout gaan??

b.v.d Lex

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

Reptile209

- gers -

Probeer om te beginnen de attachments van een mailtje < 1MB te houden. HetNet garandeert niet dat >1MB werkt. Als je 'm nou eens naar je webspace upload en dan vanaf daar laat downloaden, moet het wel goed gaan.

Zo scherp als een voetbal!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Timeout in je dial-in verbinding wellicht?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
En als je geen webspace hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe voorkom je die timeout?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 19:38:
naja dan zoek je er 1 ?

www.gratiz.nl

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Volgens mij krijg je standaard bij Het Net een aantal MB's waar je een pagina kwijt kan

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

In outlook instellen dat ie mailtjes met grote attachments opsplitst.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 19:38:
Die heb je wel bij HetNet, je moet 'm alleen even activeren. Ga daarvoor naar Mijn Gegevens op www.hetnet.nl. Je hebt bij ieder abo een webspace ('homepage ruimte') van 22 MB. Als dat niet lukt, zal je toch je attachment in stukken moeten versturen of zippen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Opsplitsen ingesteld en nu ff afwachten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meer dan 5 MB kan je niet kwijt bij Het Net ;) kijk op lycos.nl heb je 15 MB box en 50 MB Webruimte :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

HEt net heeft wel vaker kuren. Altijd als ik de download niet constant bezighoudt verbreekt mijn verbinding ook automatisch. Dus heb ik uit pure noodzaak altijd als ik online ben Kazaa aan staan :D
Pagina: 1