ok beetje een rare vraag maar ik heb een sony sen R5520 dolby surround systeem.

Nou ben ik daar best tevreden over maar als ik hem aan mijn tv hang dan is het geluid ineens veel zachter dus moet ik dan m'n versterker weer harder gaan zetten, en als ik dan op de remote ga zitten (sja da gebeurd wel is ja) dan gaat de radio ofzo aan en dan staat tie zo hard dat de heel de straat weer wakker is...
en ik hoor dan ook een lichte ruis.
nou heb ik ook nog een ouwe pioneer versterker, en als ik zeg oud bedoel ik ook oud, is nog van m'n vader geweest, met zo'n houten kast ee van die zilveren knoppen
maar dat ding werkt nog wel goed en is iets beven de 600 watt.
zou ik die pioneer dan als voorversterker kunnen gebruiken?? (zo heet da
t toch, ben n00b wat audio betreft)
wat ik dus bedoel is dat het signaal dan eerst door die pineer versterkt wordt en dan naar m'n sony gaat. kan dat?? en hoe??
Oh en nog een ander vraagje (geen topic voor nodig) :
als ik nu een dolby digital systeem ga halen met nieuwe boxen etc, hoor je dan veel verschil of is dat het geld en de moeite niet waard???

Nou ben ik daar best tevreden over maar als ik hem aan mijn tv hang dan is het geluid ineens veel zachter dus moet ik dan m'n versterker weer harder gaan zetten, en als ik dan op de remote ga zitten (sja da gebeurd wel is ja) dan gaat de radio ofzo aan en dan staat tie zo hard dat de heel de straat weer wakker is...
en ik hoor dan ook een lichte ruis.
nou heb ik ook nog een ouwe pioneer versterker, en als ik zeg oud bedoel ik ook oud, is nog van m'n vader geweest, met zo'n houten kast ee van die zilveren knoppen
maar dat ding werkt nog wel goed en is iets beven de 600 watt.
zou ik die pioneer dan als voorversterker kunnen gebruiken?? (zo heet da
t toch, ben n00b wat audio betreft)
wat ik dus bedoel is dat het signaal dan eerst door die pineer versterkt wordt en dan naar m'n sony gaat. kan dat?? en hoe??
Oh en nog een ander vraagje (geen topic voor nodig) :
als ik nu een dolby digital systeem ga halen met nieuwe boxen etc, hoor je dan veel verschil of is dat het geld en de moeite niet waard???
[ Voor 5% gewijzigd door intuliegend op 30-06-2003 15:37 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1