Ik wil de volgende frameset maken:
Nu moet men de horizontale balk welk kunnen slepen, maar de verticale niet. Hoe kan ik dit maken? Ik ben al een tijdje aan het kloten geweest, maar ik kom er niet uit. Ik krijg alleen voor elkaar dat of alles te resizen (verslepen) is, of helemaal niks. Alvast bedankt voor hulp
Heb nu dit:
p.s. let niet op de javascript zooi eromheen, het wordt namelijk geechood.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| --------------------------- - - - - - - - - - - - - --------------------------- - - - - - - - - - - --------------------------- |
Nu moet men de horizontale balk welk kunnen slepen, maar de verticale niet. Hoe kan ik dit maken? Ik ben al een tijdje aan het kloten geweest, maar ik kom er niet uit. Ik krijg alleen voor elkaar dat of alles te resizen (verslepen) is, of helemaal niks. Alvast bedankt voor hulp
Heb nu dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| '<frameset rows="*,*" frameborder="1" border="5" bordercolor="#d2d2d2" framespacing="2">'+
'<frameset cols="180,610">'+
'<frame name="top" src="frameset/top.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no">'+
'<frame name="links" src="menu.php" marginwidth="10" marginheight="10" scrolling="auto">'+
'</frameset>'+
'<frameset>'+
'<frame name="rechts" src="frameset/start.htm" marginwidth="10" marginheight="10" scrolling="auto" frameborder="1">'+
'</frameset>'+ |
p.s. let niet op de javascript zooi eromheen, het wordt namelijk geechood.