Philips 107B40 17"

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik wil mijn oude 15" Highscreen beeldscherm binnenkort eens inruilen voor een 17" model. De Philips monitoren leken me wel aardig. Er zijn toch al veel positieve reacties over; en in een Best Buy Guide op Tweakers.net is 'ie eens als CRT voorbijgekomen, dus ben ff op de site gaan kijken.

Mijn oog viel op het 107B40-model aangezien hij op die pagina als één van de weinige ook High Brightness had. Weet niet of het zoveel beter is, maar daarin onderscheidde die zich dus. Hij valt ook nog wel in mijn budget (onder de €225). Hij kost namelijk rond de 180 >> Pricewatch

Wat is jullie mening hierover? Heeft iemand ervaring met dit model? Of juist andere suggesties voor mijn budget, voor een recente 17 inch CRT?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees dit eens door.

Zoek wat reviews / roundups en lees die door, daarna heb je een aardig beeld van de verschillende monitoren en kan je al een grove selectie maken.
Het beste is om dan de paar overgebleven modellen in het echt te bekijken en daarna pas je keuze te maken, want wat jij mooi beeld vind is puur persoonlijk. Succes :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pollewob op 29-06-2003 18:09 ]

Dit topic is gesloten.