Toon posts:

CD-speler in de war

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje bij het afspelen van CD's. ;(

Het opstarten van een CD gaat goed en Track 1 verloopt altijd foutloos. Maar als ik vroegtijdig een track wil skippen wordt het lastig. Als ik ze rustig laat laden voordat ik naar de volgende skip gaat het nog vrij goed, dan kan ik tot track 8 a 9 komen totdat hij zegmaar niets meer kan vinden en de CD eruit gooit. :X

Ga ik snel skippen, dus voordat hij de track geladen/gevonden heeft, dan stopt hij soms al heel snel en kan hij soms track 5 of 6 al niet meer vinden! :X

Wat is de oorzaak van dit lastige probleem en weet een techneut hier op deze fora hier misschien een oplossing voor? In ieder geval bedankt :)

Verwijderd

Wat je kan proberen is de lens en het loopwerk eens heel voorzichtig schoon te maken (of te laten schoonmaken). Als dat niet werkt is er iets anders fout met de positionering van de pickup en wordt 't tijd om eens naar een nieuwe op zoek te gaan...

Verwijderd

Topicstarter
De lens heb ik proberen schoon te maken met een wattenstaafje, maar het hielp verder niet.
Het zal dus tijd worden een nieuwe te kopen?!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Je kunt oowk natuurlijk als je nog garantie hebt, teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en garantie claimen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:10:
De lens heb ik proberen schoon te maken met een wattenstaafje, maar het hielp verder niet.
Het zal dus tijd worden een nieuwe te kopen?!
Tegenwoordig is het leuk om een DVD-Speler te hebben en CD-Spelers kosten al niks meer dus ..... wat jij wil zou ik zeggen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||