Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Munitiecasemod

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste echte casemod creatie. Ik heb van een oude munitie kist een kast gemaakt. Van de website spodesabode.com kreeg ik het idee. Ik ben toen naar dump 2000 gegaan om voor zo'n zelfde kist te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo1.jpg

Voor 15 euro stond die daar, dus dat is niet duur voor een (nieuwe) kast :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo3.jpg

Qua ruimte had ik in principe genoeg plek in de munitie kist ik had alleen een probleem met mijn brander. Ivm het ruimte gebrek aan de voorzijde moest de brander op zijn zijkant staan. Het vreemde was dat dan het laatje niet meer open ging.
Gelukkig had ik nog wel een DVD speler liggen die zonder laadje werkt. Dus heb ik het daar mee op moeten lossen. Hellaas zit er nu geen brander in... misschien dat iemand een oplossing weet. Zijn er branders zonder lade ? net als deze DVD speler ?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo5.jpg

Foto van de zijkant. Een tekst met witte letters er op geschilderd, dat er munitie in moet zitten. 4 ball - 1 tracer is dat er na elke 4e kogel een licht kogel tussen zit...
Tis maar een weetje 8)7

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo6.jpg

Alles zit aan de voorzijde : Cdrom, powerknop, reset knop, ledjes maar ook de kabels B). Naar mijn menig ... erg handig.

Specificaties :
AMD Athlon 1200 Mhz
Geforce 4 Ti 4600 128MB
30 gig HDD
Aureal vortex A3D geluidskaart
Dvd

Je kan meer er over lezen op : www.crazycasemod.com

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 17:23 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Even topictitel aangepast :) Vette casemod trouwens

Verwijderd

Ziet er heel erg mooi uit, heb je ook een shot van de voorkant?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Vet, dat ziet er wel stoer uit. Echt goed origineel bedacht, zoiets tref je niet vaak volgens mij.

Wat zijn je temps met dit cassie?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Vette mod! Een tijdje geleden was er ook al zoiets, maar dan in koffermod vorm.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

whhooooot, ik heb houten munitie kisten, maar dees zijn ook eeerrg :P :9 en t ziet er ook allemaal mooi ingebouwd uit op de pics hierboven

Verwijderd

Topicstarter
De tempraturen zitten normaal rond de 28 graden en als ik flink aan het gamen ben dan gaat de tempratuur naar de 40/45 graden... maar het is een amd en dat schijnt tussen haakjes normaal te zijn.. .. maar ik heb er veel vennetjes in moeten bouwen.. dus het is wel een herrie kast

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 12:54
Qua ruimte had ik in principe genoeg plek in de munitie kist ik had alleen een probleem met mijn brander. Ivm het ruimte gebrek aan de voorzijde moest de brander op zijn zijkant staan. Het vreemde was dat dan het laatje niet meer open ging.
Gelukkig had ik nog wel een DVD speler liggen die zonder laadje werkt. Dus heb ik het daar mee op moeten lossen. Hellaas zit er nu geen brander in... misschien dat iemand een oplossing weet. Zijn er branders zonder lade ? net als deze DVD speler ?
Als het goed is, kun je gewoon een normale brander (met laadje dus) inbouwen. Op die laadjes zitten 'houdertjes' zodat een cd er niet uitvalt, niet makkelijk iig :P. Een normale brander gaat ook nog gewoon open op zijn zijkant voor zover ik weet :).

En kijk ik nou krom of is de achterkant van je case eigenlijk de voorkant 8)7? Is dat niet onhandig ivm draadenzooi?

Verder wel vette en vooral originele mod _/-\o_ :).

edit: misschien handig om http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo3.jpg er even tussen te hangen. Het is dus eigenlijk een case in een kist :P.

[ Voor 17% gewijzigd door iets op 29-06-2003 00:28 . Reden: arg typo's :X ]

tvw

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal ff een foto van de voorkant maken.. die gooi ik dan op mijn site. Bedankt voor de complimenten allemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vind het juist een ergernis als die draden aan de achterkant zit. Hoe vaak moet je niet op je knieen onder je bureau rommelen omdat er een stekkertje niet goed zit. Ik zelf vind het een +

Verwijderd

Hey, ziet er echt vet uit... kan niet wachten tot ik de voorkant te zien krijg :D

Verwijderd

Topicstarter
voorkant staat er op :)

Verwijderd

Paint (letters) zien er zeer netjes uit _/-\o_

Is het een officiele tag op die minutiebox of heb je hem zelf bedacht? (op het casemod stukje na dan)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 00:39:
Paint (letters) zien er zeer netjes uit _/-\o_

Is het een officiele tag op die minutiebox of heb je hem zelf bedacht? (op het casemod stukje na dan)
Nou ik heb op internet naar munitie kisten gezocht.. teminste afbeeldingen daarvan en zo heb ik een combinatie gemaakt van 2 verschillende teksten.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit is pas een mod. Ik begon de 'mods' met de CCFL's e.d. bij te worden, zoiets wil ik hier al ang zien !. Ik weet nog dat je hier ooit een topic over was begonnen, en meestal komt er dan niets van, maar jij doet wat je zegt.
Echt 'Respect' !!

Zou je beter niet de kist toch een beetje gemold hebben, om die brander vanvoor te doen?

ps: dit was moeilijk typen... * jvvv is namelijk iet of wat zat...

Verwijderd

Topicstarter
[edit]

hoe bedoel gemold ? met de brander van voor ?

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 00:53 ]

Verwijderd

Nice mod, en zeer origineel :)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 11:56 . Reden: vedder via msn ]

Verwijderd

Topicstarter
edit: misschien handig om http://members.chello.nl/a.degenaar/ccm/ammo3.jpg er even tussen te hangen. Het is dus eigenlijk een case in een kist :P.
Nee het is geen case in een kist want ik heb wel de zelf de binnenkant moeten maken om het passend in de kist te kunnen schuiven.

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Coole mod, dit is tenminste weer eens wat orgineels! _/-\o_
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 00:12:

Maar die brander, kan je die niet op de plek zetten waar nu je voeding zit? en dan je voeding op de plek waar nu de dvd-speler zit? Of ergens anders in de kist waar nog een plekje over is?

[ Voor 4% gewijzigd door Nukubu op 29-06-2003 01:10 ]

• jvvv
  • Laatst online: 04-11 05:50
Krattenkoning schreef op 29 June 2003 @ 01:09:
Coole mod, dit is tenminste weer eens wat orgineels! _/-\o_

[...]

Maar die brander, kan je die niet op de plek zetten waar nu je voeding zit? en dan je voeding op de plek waar nu de dvd-speler zit? Of ergens anders in de kist waar nog een plekje over is?
Ik denk dat sowieso zo moet, als hij niet in de kist wil zagen...

De brander moet buiten... Hoe doe je er anders een cd in ??? 8)7 8)7
En de voeding kan best aan de buitenkant voor de warmte... En vanboven voor de 'stijgende lucht' (is zever in een kleine kast...).

Verwijderd

Topicstarter
Nee de voeding zou dan klem tegen de koeling van het moederbord zitten. Een andere plek is er niet omdat ik de kist verder in tact moet laten om ervoor te zorgen dat ik het binnen werk er gewoon vrij uit kan halen. Maar goed voor alles is een oplossing en ze hebben een moederbord ook wel in iets kleiners kunnen proppen... maar goed dit is pas me eerste casemod dus mijn skills zullen ook wel verbeteren met de jaren O-)

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 23:14

pietje63

RTFM

kleine tip over die cd-brander die niet op zijn kant werkt:
ik heb ook zo'n cd-rom speler, maar die gaat wel open als er al een cd-rom inzit

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
nice mod :) ik was ook van plan om zon zelfde case tot een mod om te dopen, maar is er nog niet van gekomen.. maar iig, hijs vet :)

Mn 3D printer blogje..

• JaY-
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Heel leuk idee en het ziet er zeer netjes uit! _/-\o_ Wat ik me nu afvraag is hoe je dat binnenframe hebt vastgezet in die kist? Ik neem namelijk aan dat ie vastzit voor het verslepen enzo, maar niet zo vast dat ie er niet meer uit komt voor het geval dat je is wat hardware wilt verwisselen ofzo? ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Offtopic zooi getrashed

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

w000t errug strak gedaan!!!! met stip één van de origineelste casemods van de laatste tijd!! no offense@others :*)

Verwijderd

Topicstarter
Het binnenwerk zit er gewoon in geschoven.. ik heb geen last van dat het er uit schuift aangezien het een klein beetje klemt....

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

origineel :)
is dat nou niet zwaar?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Mx-KAEY
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

dat zieter strak uit...

komter ook nog een windoo in?

-- Mx-Generætion --

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Mx-KAEY schreef op 30 June 2003 @ 00:41:
dat zieter strak uit...

komter ook nog een windoo in?
Ik denk juist niet ;) dan gaat het minutie kist concept een beetje verloren he :P

Toffe mod, eens wat anders _O_.

En bestaan Athlon 1200+? :P

Grolsch Royce!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:32

Maximus

There is no substitute

Damn, ik dacht net van niemand zegt het :p

maar idd AMD Athlon 1200+ bestaan nie :)

verder coole mod :)

[--edit--]

Alleen

Duron 1200
Athlon 1200

[ Voor 20% gewijzigd door Maximus op 30-06-2003 09:28 ]

PhD i.o.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben helemaal gelijk. Het is een 1200 en geen 1200+, excuses :) even in de war met mijn andere pc, nml een amd xp 2000+

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Heb je ook een afbeelding van de voorkant ?

Die sjabloonletters erop doen het 'm; het M.A.S.H. effect :P

edit; slecht gelezen, voorkant staat er op, maar mis ik hem nou of staat 'ie er toch niet op :? Ik zie 'm niet geloof ik

[ Voor 38% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 30-06-2003 17:27 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Hydraulik-Phunk schreef op 30 June 2003 @ 17:26:
Heb je ook een afbeelding van de voorkant ?

Die sjabloonletters erop doen het 'm; het M.A.S.H. effect :P

edit; slecht gelezen, voorkant staat er op, maar mis ik hem nou of staat 'ie er toch niet op :? Ik zie 'm niet geloof ik
Hij staat er echt op en geloof het of niet het is de onderste foto :)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 18:50:
[...]

Hij staat er echt op en geloof het of niet het is de onderste foto :)
offtopic:
Misschien wil hij juist de achterkant wel zien :+

Originele mod :)
Komen er nog accessoires bij? Een bandelier ofzo, of een veldradio eraan geplakt :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
DUX schreef op 30 juni 2003 @ 19:00:
[...]

offtopic:
Misschien wil hij juist de achterkant wel zien :+

Originele mod :)
Komen er nog accessoires bij? Een bandelier ofzo, of een veldradio eraan geplakt :)
Ehm dat is niet eens zo'n gek idee. O+

Maar daar gaat denk ik aan gewerkt worden..... 8)7

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

COOL Hij is echt handig voor LAN party's en nog origineel ook als je dingen als Battlefield enzo speelt zie dan al die andere gastjes kijken :D met een blik van "wil ik ook" :+ 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• El_Hefe
  • Laatst online: 13-02 05:48
hij is stoer/orgineel, beter dan de gemiddelde mod hier. :) een veldradio als mp3 speler is ook kewl ja

Verwijderd

of een LCDtje met temps in de radio

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd naar de concurrentie.. op overdose :)

Verwijderd

Ik vind je pics wat erg klein. Maar ik vind het een erg orgineele mod.(niet echt mijn smaak ok)
maar alles aan de voorkant.... ? dat zou ik zelfs juist iritant vinden. en als je nu je pc mee naar het buitenland wil nemen ? dan word je zeker aangehouden voor een terrorist. dan denken ze dat dat een bom is :D serieus. das linke soep man, ik zou maar uitkijken

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha jij kijkt te veel films. trouwens ik ben te verslaafd om op vakantie te gaan, mijn kabel is daar voor te kort.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:44

Zym0tiC

^_^

als je een cd brander op zijn kant plaats en je zet die cd vast met klemmetjes die op de lade zitten krijg je onder het branden dan niet last van trillingen waardoor die cd in slechte lezers niet (goed) werkt :?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander wijgerd totaal. Daarom heb ik tijdelijk mijn dvd speler er in gedaan todat ik een oplossing heb. Maar geen nood de brander zit nu in een ander systeem.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 00:11:
Mijn brander wijgerd totaal. Daarom heb ik tijdelijk mijn dvd speler er in gedaan todat ik een oplossing heb. Maar geen nood de brander zit nu in een ander systeem.
Misschien kun je die extern maken met zo'n kastje erom heen (natuurlijk groen geschilderd) waar dan die single device IDE-kabel uitkomt en de machine aankruipt en op een IDE-controller is aangesloten (scheelt je weer een paar cm).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:17

AirX

Tweak Guru

mooi :)
Pagina: 1