Mijn eerste echte casemod creatie. Ik heb van een oude munitie kist een kast gemaakt. Van de website spodesabode.com kreeg ik het idee. Ik ben toen naar dump 2000 gegaan om voor zo'n zelfde kist te kopen.

Voor 15 euro stond die daar, dus dat is niet duur voor een (nieuwe) kast

Qua ruimte had ik in principe genoeg plek in de munitie kist ik had alleen een probleem met mijn brander. Ivm het ruimte gebrek aan de voorzijde moest de brander op zijn zijkant staan. Het vreemde was dat dan het laatje niet meer open ging.
Gelukkig had ik nog wel een DVD speler liggen die zonder laadje werkt. Dus heb ik het daar mee op moeten lossen. Hellaas zit er nu geen brander in... misschien dat iemand een oplossing weet. Zijn er branders zonder lade ? net als deze DVD speler ?

Foto van de zijkant. Een tekst met witte letters er op geschilderd, dat er munitie in moet zitten. 4 ball - 1 tracer is dat er na elke 4e kogel een licht kogel tussen zit...
Tis maar een weetje

Alles zit aan de voorzijde : Cdrom, powerknop, reset knop, ledjes maar ook de kabels
. Naar mijn menig ... erg handig.
Specificaties :
AMD Athlon 1200 Mhz
Geforce 4 Ti 4600 128MB
30 gig HDD
Aureal vortex A3D geluidskaart
Dvd
Je kan meer er over lezen op : www.crazycasemod.com

Voor 15 euro stond die daar, dus dat is niet duur voor een (nieuwe) kast

Qua ruimte had ik in principe genoeg plek in de munitie kist ik had alleen een probleem met mijn brander. Ivm het ruimte gebrek aan de voorzijde moest de brander op zijn zijkant staan. Het vreemde was dat dan het laatje niet meer open ging.
Gelukkig had ik nog wel een DVD speler liggen die zonder laadje werkt. Dus heb ik het daar mee op moeten lossen. Hellaas zit er nu geen brander in... misschien dat iemand een oplossing weet. Zijn er branders zonder lade ? net als deze DVD speler ?

Foto van de zijkant. Een tekst met witte letters er op geschilderd, dat er munitie in moet zitten. 4 ball - 1 tracer is dat er na elke 4e kogel een licht kogel tussen zit...
Tis maar een weetje

Alles zit aan de voorzijde : Cdrom, powerknop, reset knop, ledjes maar ook de kabels
Specificaties :
AMD Athlon 1200 Mhz
Geforce 4 Ti 4600 128MB
30 gig HDD
Aureal vortex A3D geluidskaart
Dvd
Je kan meer er over lezen op : www.crazycasemod.com
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 17:23 ]