Ik heb ergens een erg oude (doch grote) tv opgeduikeld, waarop ik uiteraard weer dvdtjes en divxjes vanaf mijn computer wil kijken. Ik heb een tv-out op de computer (totaal 2 keer composiet en 2 keer S-Video -> Geforce 2 MX en Pinnacle Studio DC 10).
Ik heb 'n kabeltje lopen van de composiet uitgang op de computer naar een composiet ingang op een scartboxje achterin die tv (switchboxje op Ingang gezet). De tv heeft maar 1 scartaansluiting.
Gezien het feit dat de tv geen aparte knop heeft om hem om te zetten naar het AV kanaal, moet er dus een soort signaal komen van de computer om de tv te laten overschakelen naar het AV kanaal.
Als ik een videorecorder aansluit op de tv schakelt ie wel automatisch over naar het AV kanaal, dus het kan op zich wel.
Ik gebruik nu het gewone nView regelpaneeltje om het beeld te klonen.
Is er een progje om zo'n ga op het AV-kanaal!-signaal door te sturen?
Ik heb 'n kabeltje lopen van de composiet uitgang op de computer naar een composiet ingang op een scartboxje achterin die tv (switchboxje op Ingang gezet). De tv heeft maar 1 scartaansluiting.
Gezien het feit dat de tv geen aparte knop heeft om hem om te zetten naar het AV kanaal, moet er dus een soort signaal komen van de computer om de tv te laten overschakelen naar het AV kanaal.
Als ik een videorecorder aansluit op de tv schakelt ie wel automatisch over naar het AV kanaal, dus het kan op zich wel.
Ik gebruik nu het gewone nView regelpaneeltje om het beeld te klonen.
Is er een progje om zo'n ga op het AV-kanaal!-signaal door te sturen?
[ Voor 7% gewijzigd door KroeT op 28-06-2003 18:12 ]
Peace is not simply the absence of war.