Ok het zoveelste strepen draadje, maar toch anders.....
ik heb nu zelf alle mogelijke dingen getest:
ik heb een thomson breedbeeld 82cm gekocht
ik had al een composiet kabel van 10m liggen, hiermee had ik op mijn samsung 51cm goed beeld
ik die aansluiten op av3 (front op tv)
kreeg ik opzich goed beeld, maar constant dunne schuine, doorzichtige, bewegende streepjes over het beeld
daarna de 2 scarts geprobeerd achter, en 1 scart doet het goed
nu heb ik vandaag een s-video kabel gekocht(ook 10m) dit is veel mooier beeld dan die composiet
maar nu heb ik dus weer die streepjes, deze keer in zowel de 2 scarts (doe ik via scartblokje de s-video in) en front (rechtstreekse s-video ingang)
het beeld is supermooi maar na 5 min film kijken ga ik constant op die strepen letten
mega irritant
zou dit perse iets met aarde of storing van andere kabels te maken hebben?
of misschien kan ik iets met opties van de tv out kloten dat het weggaat????
daarnaast ben ik opzoek naar een fatsoenlijke player die 16:9 uitzend over tv out
(BSPlayer ben ik niet zo kapot van)
ik heb nu zelf alle mogelijke dingen getest:
ik heb een thomson breedbeeld 82cm gekocht
ik had al een composiet kabel van 10m liggen, hiermee had ik op mijn samsung 51cm goed beeld
ik die aansluiten op av3 (front op tv)
kreeg ik opzich goed beeld, maar constant dunne schuine, doorzichtige, bewegende streepjes over het beeld
daarna de 2 scarts geprobeerd achter, en 1 scart doet het goed
nu heb ik vandaag een s-video kabel gekocht(ook 10m) dit is veel mooier beeld dan die composiet
maar nu heb ik dus weer die streepjes, deze keer in zowel de 2 scarts (doe ik via scartblokje de s-video in) en front (rechtstreekse s-video ingang)
het beeld is supermooi maar na 5 min film kijken ga ik constant op die strepen letten
zou dit perse iets met aarde of storing van andere kabels te maken hebben?
of misschien kan ik iets met opties van de tv out kloten dat het weggaat????
daarnaast ben ik opzoek naar een fatsoenlijke player die 16:9 uitzend over tv out
(BSPlayer ben ik niet zo kapot van)
PIII 800@804 Mhz