Ok, ik dacht al wel dat je het zou weten, want de gemiddelde tweakers die op Casemodding & Elektronica rondsnuffelt kent die website... altijd even handig om te noemen..floriske.nl schreef op 05 August 2003 @ 15:57:
dat wist ik inderdaad, mijn baybus printjes komen ook van exter namelijkmaar iig thx
Anoniem: 84017
je hoeft geen n00b te zijn om er niet aan te beginnen,, je kan ook net zoals mij heel erg lui zijnxzoticate schreef op 05 August 2003 @ 12:33:
Zelf bouwen is misschien leuker, maar voor een electro noob (zoals ik) is kopen toch een betere oplossing. [slijmmode on] Heb wel veel respect voor mensen (zoals topicstarter) die zelf een baybus e.d. in elkaar zetten [slijmmode off]

maare ik zeg altijd als je het geduld en concentratie kan opbrengen om een puzzel van 1000 stukjes in elkaar te zetten kan je rustig beginnen aan een electronica "bouw" paketje mits ie wel een goede handleiding heeft.
Ikzelf zou in staat behoren te zijn om zo'n ding zoals mijn digidoc zelf te ontwerpen de print ontwikkelen en in elkaar te prakken,, maar ik heb ff gekeken naar welke onderdelen ik nodig had om dezelfde funktie's en display te krijgen als een digidoc en wat de prijs was. Ik heb toen besloten om lekker lui te doen en te kopen (scheelde zo'n 50 euro en 20 uur werk ex de behuizing)
zow man dat dingetje van je begint er steeds beter uit te zien
offtopic:
Jup die antec kast is standaard wel te krijgen zonder window in de zijkant, ik heb em zelfs al in mijn handen gehad al vind ik em te klein. Maar da's heel persoonlijk natuurlijk
Jup die antec kast is standaard wel te krijgen zonder window in de zijkant, ik heb em zelfs al in mijn handen gehad al vind ik em te klein. Maar da's heel persoonlijk natuurlijk
Ga zo door, een voorbeeld voor de mod-community!
Use the Search Luke...
heel strak.
erg mooi gedaan pfff wat een werk zeg !
nightriderron schreef op 05 augustus 2003 @ 22:29:
heel strak.
verder thx voor de compimenten iedereen en......i'll keep jah posted
Anoniem: 64905
deze mod is echt super mooi, en ik heb hier veel inspiratie mee opgedaan voor mn eigen mod
hey floriske, k volg je cip nu al een tijdje, maar ik ben zelf ook aan het dremelen gegaan in mn chieftek, k heb gister een diamantschijfje gehaalr voor een *** 20,50euro maar dies nu al de Kl*te op, met welk materiaaltje heb jij je case gedaan??
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
ten eerste is de diamantschijf niet bedoeld voor metaal check www.dremeleurope.com maar eensdiontjuh schreef op 06 August 2003 @ 18:02:
hey floriske, k volg je cip nu al een tijdje, maar ik ben zelf ook aan het dremelen gegaan in mn chieftek, k heb gister een diamantschijfje gehaalr voor een *** 20,50euro maar dies nu al de Kl*te op, met welk materiaaltje heb jij je case gedaan??
ik heb mijn window uitgeslepen met de gewone dremelschijfjes en dan vrijwel de dunste maat, deze slijten wel wat sneller (aan mijn window heb ik er zo'n 10 tot 15 versleten) maar zijn wel het fijnst, slaan niet vast en je kunt er heel mooi kleine hoekjes en ronde vormen mee maken.
Vrijwel alle tweakers roepen dat je de met glasvezel versterkte schijfjes moet hebben, maar ik ben het hier niet mee eens, ze gaan wel wat langer mee, maar werken de helft minder prettig en slaan sneller vast (als deze echt VAST slaan loop je ook nog eens kans op flinke beschadigingen, als die dunne normale schijfjes echt VAST slaan breken ze gewoon en is er weinig tot geen kans op schade)
verder: probeer niet TE snel door je materiaal heen te komen, maak eerst een lichte groef over de totale vorm welke je naderhand gewoon steeds dieper gaat slijpen tot je er door bent, als je direct te hard gaat duwen omdat je te diep wilt is het moelijker om de eerste lijn echt strak te zetten en deze is toch echt het belangrijkst!!
Werk altijd vanuit de binnenkant, mocht je dan uitschieten dan staan je krassen tenminste aan de binnenkant en niet in je lak!
ik heb de 420 gebruikt: http://www.dremeleurope.c...29834316/Product/View/420
maar de 409 werkt nog precieser/fijner: http://www.dremeleurope.c...29834316/Product/View/409
de 426 (tegen alle tweakers in) en 540 raadt ik dus af
[ Voor 32% gewijzigd door floriske.nl op 06-08-2003 18:27 ]
en wat kosten die kleine schijfjes ongeveer
dan kan k mn geld es gaan tellen, heb net alles modstuff besteld en k zit nog gewoon op sgool
moet alles betalen van mn vakantiebaantje
ik geloof ergens tussen de 5 en de 10 euro voor 30x nr.409 of 20x nr.420
[leuk nieuwtje voor mezelf]
/me mag 6 september zijn case gaan showen tijdens de opening van een computerzaak hier om de hoek
[/leuk nieuwtje voor mezelf]
offtopic:
mijn vorige post is inmiddels nog wat aangepast voor je
mijn vorige post is inmiddels nog wat aangepast voor je
[leuk nieuwtje voor mezelf]
/me mag 6 september zijn case gaan showen tijdens de opening van een computerzaak hier om de hoek
[/leuk nieuwtje voor mezelf]
[ Voor 39% gewijzigd door floriske.nl op 06-08-2003 18:43 ]
ok tnx, ik ga morgen es kijken bij de bouwmarkt of ze die hebben, k ben nl het logo van casejunkies.com aant uidremelen voor op mijn gewone hoekig plexi te plakken
maar tog TnX
momenteel weinig updates vanwege mijn drukke agenda (het is tenslotte toch vakantieAnoniem: 49450 schreef op 11 augustus 2003 @ 08:46:
bump
waar zijn de updates? aan je to-do list te zien is er nog veel te doen
Ik zal voor die tijd echt niet alles af krijgen, maar hij moet in ieder geval showable zijn
edit:
Zoals gezegd ligt mijn mod even zo goed als stil, maar ben wel volop bezig met uitzoeken van allerlij zaken.
Zo heb ik uiteindelijk 5 of 6 ccfl kanalen die ik in een soort lichtorgel wil verwerken, daarvoor heb ik dit printje in gedachten van velleman

ook denk ik dat ik hier mijn fan-leds uiteindelijk bij aan ga sluiten
[ Voor 35% gewijzigd door floriske.nl op 14-08-2003 14:04 ]
Waar heb je die afstandhoudertjes van gemaakt c.q. gehaald?outtakefans
niet echt een mod, maar vind het er zelf wel wreed uit zien. Heb op mijn 2 outtakefans 2 rounded CCFl's gezet d.m.v. afstandhoudertjes, zo kon ik mijn 30 cm CCFL die aan de zijkant stond plat op de bodem leggen.
Heb je die ronde CCFL's apart gekocht of zaten die bij de fans en van welk merk?
Ik denk dat dat ding er wel een cool effect aan geeft.
Die afstandhoudertjes zijn nylon afstandsbusjes voor printplaten ik heb ze gehaald bij de locale electronicaboer, maar je kan ze natuurlijk ook zelf ergens van maken.Epitome schreef op 14 August 2003 @ 14:08:
[...]
Waar heb je die afstandhoudertjes van gemaakt c.q. gehaald?
Heb je die ronde CCFL's apart gekocht of zaten die bij de fans en van welk merk?
Die ronde CCFL's heb ik inderdaad appart gekocht bij perfect systems maar zijn ook op meerdere plaatsen te krijgen.
Ze zijn van Sunbeam overigens en zijn ook in complete set met fan te krijgen
Anoniem: 81573 schreef op 28 juni 2003 @ 13:16:
Dit is echt een Supermooie mod!
zijn het aan de binnenkant spiegels of heb je m zo goed opgepoetst?
Knap werk DUDE!

@TS: Nice mod, nice en strak dremelwerk!
Dat printje is een 10 kanaals lichtcomputertje en ga ik gebruiken voor de sturing van al mijn CCFL's (5 of 6 kanalen) en mijn fanleds (5x4 leds welke samen op 1 kanaal komen) staat overigens ook in mijn to-do listAnoniem: 59451 schreef op 15 August 2003 @ 17:09:
Gebruik je dat printje alleen voor je deurtje of ook voor je andere ccfls?
verders thx voor alle complimenten hiero! Ik ga binnenkort weer aan de slag
"I'LL KEEP YAH POSTED
[ Voor 26% gewijzigd door floriske.nl op 16-08-2003 00:02 ]
Anoniem: 5897
Ik heb echt een rothekel aan Chieftecs met deurtjes, maar man wat is deze kast vet!! Window is erg mooi..niet alleen het ontwerp, maar ook het uitzagen ervan.. Deurtjes sucken, maar die van jouw is toch wel vetjes hoor
Klasse.
Anoniem: 48293
Die knopen heb ik ook heb er maar 50 cent voor neergelegtfloriske.nl schreef op 05 augustus 2003 @ 13:02:
Op zich vallen de kosten wel mee, als je tevreden bent met wat goedkoper materiaal zoals bijvoorbeeld eenvoudige knoppen (in mijn geval het duurste dat in mijn baybus zit! ik wilde persé aluminium-look knoppen, maar zie deze maar eens te vinden in deze maat "12mm dia. 6mm as" uiteindelijk toch gevonden, maar zwaar geschrokken van de prijs) .
thx, ik had deze kast ook niet gekocht als ik niet zou weten wat ik met dat deurtje aan zou moetenAnoniem: 5897 schreef op 16 August 2003 @ 01:10:
Ik heb echt een rothekel aan Chieftecs met deurtjes, maar man wat is deze kast vet!! Window is erg mooi..niet alleen het ontwerp, maar ook het uitzagen ervan.. Deurtjes sucken, maar die van jouw is toch wel vetjes hoorKlasse.
damnzAnoniem: 48293 schreef op 16 August 2003 @ 09:36:
[...]
Die knopen heb ik ook heb er maar 50 cent voor neergelegt2 alu looks potmeter knopppies.. kan ze in alle maten krijgen
bij de lokale elektro boer..

edit:
hmmm, ZutF*.* is niet echt om de hoek hiero
maar heb net even op je site zitten spieken en zag dat jij de grote maat had, die zijn hier idd ook overal te krijgen, maar de kleintjes die ik nu heb zijn toch een stuk zeldzamer!
Heb vandaag weer wat zooi voor mijn case binnen gekregen wel te verstaan:
4x sunbeam CCFL 30cm blauw (2 daarvan vervangen mijn huidige 2 van revoltec zodat ik alles sunbeam en dus alles dezelfde kleur heb -> die van revoltec waren een totaal andere kleur dan de rest) en die andere 2 verzin ik nog wel iets voor
heb al iets in gedachten!
en.......ik heb zojuist dat 10 kanaals lichtcomputertje (bouwpakket van velleman) besteld bij conrad, maandag of dinsdag binnen
en ophalen
hmmm, ZutF*.* is niet echt om de hoek hiero
Heb vandaag weer wat zooi voor mijn case binnen gekregen wel te verstaan:
4x sunbeam CCFL 30cm blauw (2 daarvan vervangen mijn huidige 2 van revoltec zodat ik alles sunbeam en dus alles dezelfde kleur heb -> die van revoltec waren een totaal andere kleur dan de rest) en die andere 2 verzin ik nog wel iets voor
en.......ik heb zojuist dat 10 kanaals lichtcomputertje (bouwpakket van velleman) besteld bij conrad, maandag of dinsdag binnen
[ Voor 29% gewijzigd door floriske.nl op 16-08-2003 16:12 ]
Anoniem: 59451
Waar is die lokale elektro boer? Heeel toevallig in iets dat vlakbij Uddel ligt? Apeldoorn ofzo??Anoniem: 48293 schreef op 16 augustus 2003 @ 09:36:
[...]
Die knopen heb ik ook heb er maar 50 cent voor neergelegt2 alu looks potmeter knopppies.. kan ze in alle maten krijgen
bij de lokale elektro boer..
Anoniem: 84798
goeie mod alleen zou ik toch die

want da vind ik de look van uwe case verpesten
THX!Anoniem: 84798 schreef op 16 augustus 2003 @ 16:49:
![]()
![]()
![]()
goeie mod alleen zou ik toch dieboogskes vanonder vervangen door iets anders
want da vind ik de look van uwe case verpesten
voor die boogjes heb ik nog geen geniale ingeving gehad over wat ik er mee ga doen, dus voorlopig blijven ze zitten
Waar woon jij in Brabant? Ik weet wel een goede electorboer in Breda....Ik heb er namleijk net 8 jaar gewoond....floriske.nl schreef op 16 augustus 2003 @ 13:30:
[...]
damnzik kon ze nergens anders vinden dan bij conrad, waar zit die lokale electroboer van jullie dan wel (hopelijk ergens in brabant
)
ik woon in de buurt van eindhoven, maar heb hier in de buurt de elektroboeren zo goed als allemaal al afgebeld en overal hebben ze die alu knoppen wel, maar niet in deze extreem kleine maat.oli4100 schreef op 16 August 2003 @ 18:19:
[...]
Waar woon jij in Brabant? Ik weet wel een goede electorboer in Breda....Ik heb er namleijk net 8 jaar gewoond....
Ach, het maakt eigenlijk ook niet meer uit, want ik heb ze nu toch al

er is dus niets aan deze case wat me niet aanstaat. Het is gewoon prachtig, de layout én het vakmanschap, zeker als je dan nog eens ziet dat het je eerste mod is. gewoon PURE KLASSE
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Deze mod is inderdaad prachtig ja, ik krijg nu ook wel kriebels om wat te gaan doen. Maar nog even wat nuttigs, over die chroom kleur. Aangezien ik hier eerder in het topic nog niets duidelijk over had gelezen. Ik heb voor een kast een grote spuitbus gekocht. En gewoon met eerst een beetje primer spuit dit perfect. Het effect vind ik zelf ook prachtig. Ik heb hem net gespoten en morgen zal de kast wel droog zijn. dan zet ik hem in elkaar en post hier pics op het forum, kan je kijken of je het effect mooi vind
.
thx, ben zeer benieuwd naar de pics!! zou je er ander hier ook nog een voor me kunnen posten, gewoon voor het gemak?quarin schreef op 18 augustus 2003 @ 13:38:
Deze mod is inderdaad prachtig ja, ik krijg nu ook wel kriebels om wat te gaan doen. Maar nog even wat nuttigs, over die chroom kleur. Aangezien ik hier eerder in het topic nog niets duidelijk over had gelezen. Ik heb voor een kast een grote spuitbus gekocht. En gewoon met eerst een beetje primer spuit dit perfect. Het effect vind ik zelf ook prachtig. Ik heb hem net gespoten en morgen zal de kast wel droog zijn. dan zet ik hem in elkaar en post hier pics op het forum, kan je kijken of je het effect mooi vind.
bvd!
[offtopic maar misschien wel interessant voor de modders hiero!!!!]
nadat ik op zoek gegaan ben naar een soort van 12v lichtcomputer voor mijn CCFL's heb ik direct contact opgenomen met de product developement afdeling van sunbeam met het idee om eventueel een soort van pc-lichtcomputer te ontwikkelen.
Zojuist een reactie gehad op deze mail
ook heb ik het idee geopperd om verlichte casehandles te ontwikkelen, hierover ben ik momenteel nog in overleg met Roy Cheng van sunbeam, dus hierover binnenkort meer!As for your first idea.
It's a great idea.
We now have a project called light bus going.
We also add sound controll and other effects on the kit.
It would be launch in 2 months.
[ Voor 34% gewijzigd door floriske.nl op 19-08-2003 14:35 ]
Anoniem: 89837
Chroom spuiten heb ik zelf ook gedaan. Resultaat was een hele gave kast (ook handig als spiegel) maar het is niet aan te raden om net als ik een chroom-look te pakken. Ik kon mijn chieftec na een week wegflikkeren, omdat er allemaal vingerafdrukken op zaten.
Het kan zijn dat het bij mij net iets te dik is geweest, maar het vlekt wel heel snel.
Voor de rest is het wel een heel gaaf effect, maar ik denk dat je het bij jou beter niet kan doen (valt de rest van de mod weg)
Het kan zijn dat het bij mij net iets te dik is geweest, maar het vlekt wel heel snel.
Voor de rest is het wel een heel gaaf effect, maar ik denk dat je het bij jou beter niet kan doen (valt de rest van de mod weg)
Ja ja, we zijn er weer, mijn mod heeft even zo goed als stil gelegen, maar mijn hersens hebben nog wel een beetje werk eraan gedaan
we gaan weer verder 
kan bovendien niet wachten tot deze eens klaar is
dan wil ik toch echt aan de gang met een zelfbouw case
voorlopig laat ik mijn case nog even zo, wie weet wordt hij nog wel een keer een ander kleurtje, maar dat is weer van later zorgAnoniem: 89837 schreef op 23 August 2003 @ 13:43:
Chroom spuiten heb ik zelf ook gedaan. Resultaat was een hele gave kast (ook handig als spiegel) maar het is niet aan te raden om net als ik een chroom-look te pakken. Ik kon mijn chieftec na een week wegflikkeren, omdat er allemaal vingerafdrukken op zaten.
[ Voor 64% gewijzigd door floriske.nl op 24-08-2003 18:51 ]
Ik ben nu bezig deze kast aan het modden.Neptunus schreef op 01 August 2003 @ 00:27:
Ik zat de denken om deze kast te kopen en dan een beetje een mod te maken zoals floriske.nl het ook gedaan heeft. Alleen zou ik dan z'n groot lcd scherm voor wat stats op het/in het deurtje willen maken.
[afbeelding]
Alleen weet ik niet of je nog echt lol hebt aan het modden van deze kast omdat er al wat aan gedaan is. Al een ram bv. Kijk het is aan de andere kant ook wel weer gemakelijk niet.
Verder wou ik deze voeding kopen omdat deze genoeg watts heeft en ok al fan's met blauwe LEDs heeft (scheelt misschien als je een losse mod wilt doen).
[afbeelding]
Hoor graag tips van andere tweakers over mijn ideeën!!
Als laatste zou ik floriske.nl willen vragen waar je je ccfl's hebt bestelt?
Helaas heb ik ook een pre-modded

Ik kan je trouwens zeggen dat ik er veel lol aan beleef hoor
Heb al aardig wat vooruitgang geboekt sinds ik begonnen ben (19-08) en al leuke pics geschoten.
Ik ga er geen CiP-topic aan wijden, omdat er niet echt vernieuwend spul in komt (denk ik) en ik wat 'geleende' ideeën erin verwerk.
[ontopic]
Heel mooi en origineel window...super!
Ook dat van dat deurtje is erg mooi uitgevoerd, denk dat ik ook zoiets ga fabrieken.
Ook die spiegels zijn mooooi.
Toch wel een van de mooiere mods die ik gezien heb.
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Anoniem: 67410
heb je die cffls toevallig bij de inkoopactie van jupiler weg..? lijken verdacht veel op die van mij
Je kan je pics eventueel toch in het kleine mods topic posten! Je maakt ons natuurlijk wel nieuwsgierig nu
Nope, wel uit een ia, maar niet uit die van jupilerAnoniem: 67410 schreef op 23 August 2003 @ 21:25:
heb je die cffls toevallig bij de inkoopactie van jupiler weg..? lijken verdacht veel op die van mij
thx voor de comp's en binnen niet al te lange tijd weer een update van deze kant!
vandaag en gisteren bezig geweest met solderen van mijn lichtcomputertje, zie de openingspost voor meer info en een kort filmpje
[ Voor 79% gewijzigd door floriske.nl op 27-08-2003 15:54 ]
Vooruit dan maarJe kan je pics eventueel toch in het kleine mods topic posten! Je maakt ons natuurlijk wel nieuwsgierig nudussehh......kom maar op met die foto's
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Vraag is misschien al en keer gesteld maar waar heb je die behuizing van je baybus gekocht?
Ik ga Binnekort ook een baybusje maken
die behuizing is een removable hdd bracket geweest (zo'n 5,25 " slee om je harde schijf in te monteren zodat je hem makkelijk kan verwijderenGleNnoS_ schreef op 24 August 2003 @ 19:52:
Vraag is misschien al en keer gesteld maar waar heb je die behuizing van je baybus gekocht?
zo'n ding was het:

http://silverapp1.mycom.n...oductType=1§ionID=146
p.s. heb trouwens net 3 van de vijf CCFL's die ik nog had liggen gemonteerd.
één van mijn nieuwe 30 cm CCFL's kapte er na nog geen 2 minuten al mee
Hopelijk is er iets van garantie te regelen zodat ik mijn setjes uiteindelijk toch compleet heb
[ Voor 51% gewijzigd door floriske.nl op 24-08-2003 20:57 ]
Anoniem: 73850
Hoi Floriske.nl
Waar haal jij je led's vandaan? Zag dat je een deel ervan via een IA had verkregen? Wat betaalde je per led? Want vandaag ging ik ff naar de electroboer in Hoorn en die vroeg maar liefst 4,50 Euro per led. Dit waren blauwe led's, terwijl de gewone led's 1,50 Euro per zakje kosten. Is 4,50 Euro normaal?
Waar haal jij je led's vandaan? Zag dat je een deel ervan via een IA had verkregen? Wat betaalde je per led? Want vandaag ging ik ff naar de electroboer in Hoorn en die vroeg maar liefst 4,50 Euro per led. Dit waren blauwe led's, terwijl de gewone led's 1,50 Euro per zakje kosten. Is 4,50 Euro normaal?
offtopic:
Is er eigelijk een Euro knopje te vinden (net als de dollarknop boven de 4)?
Anoniem: 73850 schreef op 25 August 2003 @ 17:42:
offtopic:
offtopic:
Rechter-alt 5 of ALT - 0128
Rechter-alt 5 of ALT - 0128
Die ledjes zijn alleen zo goedkoop bij IA's. Op laupro.nl/ia kun je IA's vinden, misschiend dat er wel een IA voor led's bezig is.
aha lolfloriske.nl schreef op 24 August 2003 @ 20:34:
[...]
die behuizing is een removable hdd bracket geweest (zo'n 5,25 " slee om je harde schijf in te monteren zodat je hem makkelijk kan verwijderen) gehaald bij mycom geloof ik.
zo'n ding was het:
[afbeelding]
http://silverapp1.mycom.n...oductType=1§ionID=146
p.s. heb trouwens net 3 van de vijf CCFL's die ik nog had liggen gemonteerd.
één van mijn nieuwe 30 cm CCFL's kapte er na nog geen 2 minuten al meeandere aangehangen en die blijft het gewoon doen gelukkig.
Hopelijk is er iets van garantie te regelen zodat ik mijn setjes uiteindelijk toch compleet heb
er zitten er inmiddels weer 10 in en heb er dus nog 2 liggen (10cm en kaduuke 30cm)
Ik had zelf een paar van die Ultra-bright LEDS nodig, had weinig zin in veel zoeken dus kwam ik hier terecht.Anoniem: 73850 schreef op 25 August 2003 @ 17:42:
Hoi Floriske.nl
offtopic:
Voor €4.80 €4.20 ofzo door de brievenbus: 3*3000mcd blauw 1*3000mcd rood en 2*rood/groen duo
[ Voor 3% gewijzigd door chemmie op 25-08-2003 18:19 ]
Bedankt! Dit zijn idd betere prijzen! Nu vraag ik me af welke led's ik zal nemen. Ik zie led's van 3000 en 6000 mcd. Neem aan dat dat een indicatie is voor de hoeveelheid licht is die ze afgeven. Denk toch maar die 6000! Nogmaals bedankt!cHeMMiE schreef op 25 August 2003 @ 18:17:
[...]
Ik had zelf een paar van die Ultra-bright LEDS nodig, had weinig zin in veel zoeken dus kwam ik hier terecht.
Voor €4.80 €4.20 ofzo door de brievenbus: 3*3000mcd blauw 1*3000mcd rood en 2*rood/groen duo
Zie dus net dat ik 'm gewoon uit de FAQ heb.
Mooi spul zo'n FAQhttp://www.ledjes.tk/ (Voor goedkope LEDs en LCDs)
Done:Je kan je pics eventueel toch in het kleine mods topic posten! Je maakt ons natuurlijk wel nieuwsgierig nudussehh......kom maar op met die foto's
[klik]
ik heb mijn ledjes gekocht via een ia op laupro maar deze is liep idd via www.ledjes.tk.Anoniem: 73850 schreef op 25 August 2003 @ 17:42:
Hoi Floriske.nl
offtopic:
Er loopt momenteel trouwens een ia/animocheck voor allerlij soorten leds daaro!
Nice
Floriske.nl is na een paar daagjes de deur uit geweest te zijn weer thuis en gaat morgen weer aan de slag
Eindelijk, dankzij mijn broer(tje), een eigen multimeter in bezit, was ceremoniemeester op zijn bruiloft en als dank kreeg ik een digitale mm van ze
[ Voor 32% gewijzigd door floriske.nl op 27-08-2003 00:18 ]
Yes
mijn lichtcomputer werkt
klik hier om een kort filmpje te bekijken en kijk in de openingspost voor meer foto's en info!! (link naar filmpje staat ook in openingspost)
[ Voor 51% gewijzigd door floriske.nl op 11-09-2003 13:31 ]
Heb je filmpje ff bekeken. Ziet er wel grappig uit hoor, maar ik vind hem toch mooier als alle lichten gewoon aanstaan zonder zo'n disco effect. Misschien dat je hem iets langzamer kan zetten? Maar ja, over smaak valt niet te twisten hè
. Vind het wel knap gedaan trouwens. Had zelf een beetje gesoldeerd thuis en had behalve een brandwond en veel gevloek helemaal niets bereikt!

is kwijlen toegelaten?
Die case is echt zoooooo mooi hé, en met het nieuwe lichtcomputertje zal het er nog beter op worden, ik kijk al uit naa rde aangesloten ccfl's
Die case is echt zoooooo mooi hé, en met het nieuwe lichtcomputertje zal het er nog beter op worden, ik kijk al uit naa rde aangesloten ccfl's
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Anoniem: 73850 schreef op 28 August 2003 @ 16:10:
Heb je filmpje ff bekeken. Ziet er wel grappig uit hoor, maar ik vind hem toch mooier als alle lichten gewoon aanstaan zonder zo'n disco effect. Misschien dat je hem iets langzamer kan zetten? Maar ja, over smaak valt niet te twisten hè. Vind het wel knap gedaan trouwens. Had zelf een beetje gesoldeerd thuis en had behalve een brandwond en veel gevloek helemaal niets bereikt!
Vind het zelf op het filmpje er een beetje slecht uitkomen, maar jah, digicam heAnoniem: 18963 schreef op 28 August 2003 @ 17:35:
Denk idd dat je daar wel extreem snel gek van word
Bovendien heb ik nu een programma draaien waarin continu alles brand op 1 na, soort van looplicht maar dan andersom.
Op de langzaamste stand is dit echt niet vervelend en ziet het er gewoon cool uit
ik zal in ieder geval als ik zover ben een keer met de DV camera van een maat van me een beter kwaliteit filmpje maken op verschillende snelheden etc.
kwijlen is uiteraard toegelatenIbex schreef op 28 August 2003 @ 18:30:
is kwijlen toegelaten?
Lichtcomputertje zit er al in hoor
[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 28-08-2003 19:23 ]
Errug mooi... 
Jammer dat die rounded ccfls van je fans zo'n andere kleur blauw geven.. of komt dat omdat je daar recht in kijkt?
Jammer dat die rounded ccfls van je fans zo'n andere kleur blauw geven.. of komt dat omdat je daar recht in kijkt?
komt inderdaad omdat je daar recht in kijkt, alle ccfl's zijn dezelfde kleur blauw inmiddelsAnoniem: 59451 schreef op 28 August 2003 @ 19:50:
Errug mooi...
Mja, dat de ccfl's gewoon afwisselend uit en aan gaan vind ik niet zo bijzonder, in het filmpje. Ik had volgens mij al eens eerder op GoT iemand gezien de een stel ccfl's die hij achter het rooster van zij Chieftec gemonteerd had, ook met een (al dan niet zelf gefabriceerd) lichtcomputertje aanstuurde. Ik dacht dat hij de warpcore die je in Startrek TNG ziet wilde nabootsen, maar hij had alleen wat weinig ccfls. Dat staat mij tenminste bij.
Maar zoiets lijkt mij veel leuker dan afwisselend grote gedeelten van je kast te verlichten en verduisteren. Het lijkt mij ook wel lachen als je met een stuk of 6 (of 8, nog beter) ccfl's die je als een pilaar tegen elkaar zet een looplicht-effect maakt; dan kun je een soort vuurtoren-effect in je case krijgen (rondgaand licht).
En over die (pvc?) slang over je voedingskabels: dat ziet er nogal typisch (en rommelig/vol) uit, naar mijn smaak dan. Ik zou gewoon een blauw-UV reactieve mesh om je kabels doen; dat past tenminste goed bij de rest van je case (ook een UV ccfl erbij dan natuurlijk).
En nog iets over het gemodde deurtje: je ziet de floppy drive en de baybus er gewoon achter zitten, wat rommelig lijkt. Kan er niet iets van frosted glas/melkglas/matglas in die gaten (glowplate?)?
Maar zoiets lijkt mij veel leuker dan afwisselend grote gedeelten van je kast te verlichten en verduisteren. Het lijkt mij ook wel lachen als je met een stuk of 6 (of 8, nog beter) ccfl's die je als een pilaar tegen elkaar zet een looplicht-effect maakt; dan kun je een soort vuurtoren-effect in je case krijgen (rondgaand licht).
En over die (pvc?) slang over je voedingskabels: dat ziet er nogal typisch (en rommelig/vol) uit, naar mijn smaak dan. Ik zou gewoon een blauw-UV reactieve mesh om je kabels doen; dat past tenminste goed bij de rest van je case (ook een UV ccfl erbij dan natuurlijk).
En nog iets over het gemodde deurtje: je ziet de floppy drive en de baybus er gewoon achter zitten, wat rommelig lijkt. Kan er niet iets van frosted glas/melkglas/matglas in die gaten (glowplate?)?
aangezien ikzelf graag iets anders wilde dan anderen, geen gewone cablemesh (waar ik persoonlijk niet van hou -> of kabels volledig uit het zicht, of iets apparts er mee doen).Aham brahmasmi schreef op 28 August 2003 @ 21:29:
Mja, dat de ccfl's gewoon afwisselend uit en aan gaan vind ik niet zo bijzonder, in het filmpje. Ik had volgens mij al eens eerder op GoT iemand gezien de een stel ccfl's die hij achter het rooster van zij Chieftec gemonteerd had, ook met een (al dan niet zelf gefabriceerd) lichtcomputertje aanstuurde. Ik dacht dat hij de warpcore die je in Startrek TNG ziet wilde nabootsen, maar hij had alleen wat weinig ccfls. Dat staat mij tenminste bij.
Wat je in het filmpje ziet (*lees de openingspost maar eens) is een willekeurig programma op willekeurige snelheid, dus nog niet uitgekiend draaiend. Ben momenteel met allerlij instellingen aan het spelen om het te krijgen zoals ik het wil (sowieso de langzaamste stand en een ander programma) en ik wil een maat van me uit laten zoeken of hij het ic kan herprogrammeren of een nieuwe kan bakken met eigen gemaakte programmas, maar daarvoor moet eerst de rest van mijn verlichting aangesloten zijn.
mijn windows worden nog voorzien van spiegelfolie met de spiegelkant naar binnen om het effect van de verlichting te versterken, wel zal dit een folie worden met een gedeeltelijk matte doorkijk vanaf de andere kant.
zow, tot zover mijn reactie, maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak zullen we maar zeggen
kortom: maar goed dat smaken verschillen
[ Voor 29% gewijzigd door floriske.nl op 29-08-2003 00:53 ]
mooie mod ik zit ook aan modden te denken maar dat gaat nog hele tijd duren (PC kast is echt te klein(kabels is nu al puzellen:P))
^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld
hey floris, waar heb je die lichtcomputer besteld.. zoiets vind ik ook zeer sexy
[ Voor 4% gewijzigd door diontjuh op 04-09-2003 20:17 ]
deze komt van coditronics (leverancier van display-electronica ze hebben hem vaak niet op voorraad, maar kunnen hem zo bestellen, levertijd een aantal dagen!diontjuh schreef op 04 september 2003 @ 18:40:
hey floris, waar heb je die lichtcomputer besteld.. zoiets vind ik ook zeer sexy
Zow, mijn case heeft vandaag de eerste *ohhhhhhhhhhhhh* en *wowwwwwwww* test doorstaan 
Hij stond tentoongesteld bij de opening van een nieuwe computerzaak hier in het dorp.
Zoals ik had verwacht
was er vanuit het publiek weinig belangstelling voor casemodden, maar een dezer dagen heb ik toch een gesprek met de eigenaar wat eventueel de mogenlijkheden zijn om op kleine schaal wat casemod producten te gaan verkopen.
Als dan ook nog eens de prijs mee zit hoef ik tenminste niet meer 30 km te gaan rijden voor een CCFL o.i.d.
Hij stond tentoongesteld bij de opening van een nieuwe computerzaak hier in het dorp.
Zoals ik had verwacht
Als dan ook nog eens de prijs mee zit hoef ik tenminste niet meer 30 km te gaan rijden voor een CCFL o.i.d.
haah mooifloriske.nl schreef op 06 September 2003 @ 18:16:
Zow, mijn case heeft vandaag de eerste *ohhhhhhhhhhhhh* en *wowwwwwwww* test doorstaan
Zoals ik had verwachtwas er vanuit het publiek weinig belangstelling voor casemodden, maar een dezer dagen heb ik toch een gesprek met de eigenaar wat eventueel de mogenlijkheden zijn om op kleine schaal wat casemod producten te gaan verkopen.
And the winner is..................*drumrolll*
........................Floriske.nl's Silver Tec
Vandaag bericht gehad van Ace-Systems dat ik de 1e prijs in de mod-contest van hun Recom-IA op laupro gewonnen heb. Kon het niet laten dit even te melden
Ze hadden wat geld overgehouden van de IA en hiervan een mod-contest georganiseerd, de mooiste case van 1 van de deelnemers van de IA kreeg een waardebon van 50 euro, 2e 30 euro en 3e 20 euro.
Doet toch goed te weten dat al dat werk uiteindelijk niet voor niets is geweest (ok, je mod uiteindelijk voor jezelf zonder in eerste instantie rekening met anderen te houden, maar als anderen het dan ook nog eens vet vinden is het natuurlijk helemaal geweldig)
Thx Ace-Systems en Bianca voor de perfect verlopen IA!
en Thx. alle tweakers voor de inspiratie
en het wekken van mijn interesse voor casemodding.
En uiteraard gefeliciteerd 2e en 3e prijs winnaars!!
2e prijs: deze was voor FiXeL's battle angel mod
3e prijs was voor saddy voor het verlagen van een Lian Li kast (geen foto beschikbaar)
Vandaag bericht gehad van Ace-Systems dat ik de 1e prijs in de mod-contest van hun Recom-IA op laupro gewonnen heb. Kon het niet laten dit even te melden
Ze hadden wat geld overgehouden van de IA en hiervan een mod-contest georganiseerd, de mooiste case van 1 van de deelnemers van de IA kreeg een waardebon van 50 euro, 2e 30 euro en 3e 20 euro.
Doet toch goed te weten dat al dat werk uiteindelijk niet voor niets is geweest (ok, je mod uiteindelijk voor jezelf zonder in eerste instantie rekening met anderen te houden, maar als anderen het dan ook nog eens vet vinden is het natuurlijk helemaal geweldig)
Thx Ace-Systems en Bianca voor de perfect verlopen IA!
en Thx. alle tweakers voor de inspiratie
En uiteraard gefeliciteerd 2e en 3e prijs winnaars!!
2e prijs: deze was voor FiXeL's battle angel mod

3e prijs was voor saddy voor het verlagen van een Lian Li kast (geen foto beschikbaar)
[ Voor 52% gewijzigd door floriske.nl op 10-10-2003 15:56 ]
gefeliciteerd
geeft toch een leuk gevoel denk dat je mod toch 1 van de mooiste is
/me * mochten de pics offline zijn mijn excuses hiervoor, mijn domein wordt overgezet één dezer tijden en dan moet ik mijn zooitje opnieuw uploaden, heb nog geen bericht gehad wanneer het precies weer online is, maar zal overigens nooit langer dan een aantal dagen duren
foto's zijn inmiddels weer online, maar ze hebben een fout gemaakt met de koppeling van www.floriske.nl dit wordt gecorrigeerd, maar dan kan het zijn dat de foto's weer een tijdje offline zijn
foto's zijn inmiddels weer online, maar ze hebben een fout gemaakt met de koppeling van www.floriske.nl dit wordt gecorrigeerd, maar dan kan het zijn dat de foto's weer een tijdje offline zijn
[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 12-09-2003 21:59 ]
Die pics zijn nu dus offline
(weet toch nog wel hoe die eruit ziet
)
Geweldig dat je 1e bent geworden en gefeliciteerd..
KLASSE!
Geweldig dat je 1e bent geworden en gefeliciteerd..
/me situatie update
ok, even een kleine update over hoe het er nu voorstaat aan deze kant voor de nieuwsgierigen onder ons.
Helaas ben ik de laatste tijd wegens (laten we het zachtjes) persoonlijke omstandigheden (noemen) niet tot nauwelijks aan mijn case bezig geweest. Ik heb alleen wat kleine dingetjes afgewerkt, maar verder niets upadate-waardig meer uitgevooerd.
Ik hoop dat binnen niet al te lange tijd alles weer op zijn plek valt hiero, zodat ik mezelf er weer echt toe kan zetten verder te gaan, maar momenteel zit dat er nog niet echt in, sorry.
Zodra ik weer aan de gang ben zal ik dit topic weer gaan updaten, maar voorlopig zakt deze even af in de lijst.
ok, even een kleine update over hoe het er nu voorstaat aan deze kant voor de nieuwsgierigen onder ons.
Helaas ben ik de laatste tijd wegens (laten we het zachtjes) persoonlijke omstandigheden (noemen) niet tot nauwelijks aan mijn case bezig geweest. Ik heb alleen wat kleine dingetjes afgewerkt, maar verder niets upadate-waardig meer uitgevooerd.
Ik hoop dat binnen niet al te lange tijd alles weer op zijn plek valt hiero, zodat ik mezelf er weer echt toe kan zetten verder te gaan, maar momenteel zit dat er nog niet echt in, sorry.
Zodra ik weer aan de gang ben zal ik dit topic weer gaan updaten, maar voorlopig zakt deze even af in de lijst.
[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 24-09-2003 16:28 ]
Jij hebt ook een fout gemaakt in de link naar Ace-systems!! Je komt bij ace-systems.ml terecht, wat natuurlijk .nl moet zijn.floriske.nl schreef op 11 September 2003 @ 18:22:
maar ze hebben een fout gemaakt met de koppeling van www.floriske.nl dit wordt gecorrigeerd
Trouwens ook een prima IA die via Ace-systems loopt (op ia.net; waarom zijn ze van de naam Laupro afgestapt??
Damn, dit ziet er echt super uit man!
Beam Me Up!
gefixedAham brahmasmi schreef op 25 September 2003 @ 00:00:
[...]
Jij hebt ook een fout gemaakt in de link naar Ace-systems!! Je komt bij ace-systems.ml terecht, wat natuurlijk .nl moet zijn.Maar dat mag je dus wel corrigeren.
Trouwens ook een prima IA die via Ace-systems loopt (op ia.net; waarom zijn ze van de naam Laupro afgestapt??).
dude.. respect hiervoor!
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Zow, na lang stil gezeten te hebben betreffende mijn mod heb ik nu toch weer wat tijd en zin gevonden om verder te gaan 
Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkoop TFT scherm voor de playstation 1 om in mijn pc in te bouwen. 2e hands waren ze weinig te vinden, maar mijn ex werkt in een speelgoedwinkel en die had er nog één op de plank liggen
normaal moest het ding 159 euro kosten, maar haar baas wilde er van af dus ik mocht hem voor 50 euro meenemen
het is dus de bedoeling dat het schermpje ingebouwd gaat worden in mijn case! een losse plexi behuizing
Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkoop TFT scherm voor de playstation 1 om in mijn pc in te bouwen. 2e hands waren ze weinig te vinden, maar mijn ex werkt in een speelgoedwinkel en die had er nog één op de plank liggen
het is dus de bedoeling dat het schermpje ingebouwd gaat worden in mijn case! een losse plexi behuizing
[ Voor 40% gewijzigd door floriske.nl op 16-10-2003 18:58 ]
Anoniem: 84017
aardige ex heb je,, mijn exen kunnen me niet luchten.. Maar dat zegt mischien iets meer over mij??
Maare wat ben je van plan om te laten zien op die TFT ?
momenteel staat hij nog ingesteld als clone van mijn hoofdmonitor (heb nu een 19" en de lcd op mijn Geforce 4 en een 17" op een pci tnt2)Anoniem: 84017 schreef op 10 October 2003 @ 16:10:
aardige ex heb je,, mijn exen kunnen me niet luchten.. Maar dat zegt mischien iets meer over mij??
Uiteindelijk wil ik er eventueel standaard usdm o.i.d. op weergeven (temps etc.) maar ik ben nog op zoek naar een progje om de tv out geheel apart aan te kunnen sturen (net als een lcd zeg maar) schijnt er te zijn, maar kan het zo snel nog niet vinden
hey floris.. ff een vraagje over je plexi achter je deurtje, hoe heb je die gebogen??
met de verfstripper warm gemaakt en toen gebogen over een bloempotdiontjuh schreef op 10 October 2003 @ 18:01:
hey floris.. ff een vraagje over je plexi achter je deurtje, hoe heb je die gebogen??
[ Voor 4% gewijzigd door floriske.nl op 10-10-2003 18:27 ]
Het is maar een klein updateje, maar goed het toont in ieder geval dat ik nog bezig ben in het beetje tijd dat ik heb.
Ik heb vandaag kans gezien om mijn tft schermpje uit de behuizing te halen, opnieuw aan te sluiten en in een testopstelling te proberen of alles nog werkte
Ik heb vandaag kans gezien om mijn tft schermpje uit de behuizing te halen, opnieuw aan te sluiten en in een testopstelling te proberen of alles nog werkte
[ Voor 59% gewijzigd door floriske.nl op 18-10-2003 19:35 ]
Zou je de specs van dat schermpje kunnen posten? Afmetingen en prijs enzo?
thacow schreef op 16 October 2003 @ 19:05:
Zou je de specs van dat schermpje kunnen posten? Afmetingen en prijs enzo?
idd, het ding is 4" kost normaal ruim 100 euro, maar ik heb 'm voor 50 meegekregen. LEES: openingstopic update 10-10-2003Anoniem: 44568 schreef op 16 October 2003 @ 19:57:
Het is een playstation schermpje: http://www.floriske.nl/casemodfotos/got/tft1.jpg
* floriske.nl vindt het alleen jammer dat het ding niet vga aan te sturen is, of zelfs serieel/parralel zou al meer mogenlijkheden bieden
maar het is een leuk gadget om erbij te hebben
[ Voor 23% gewijzigd door floriske.nl op 17-10-2003 00:17 ]
updated 18-10-2003 19.00
...
zoals jullie misschien al gelezen hadden heb ik toch besloten mijn tft niet in mijn case te bouwen, maar in een losse behuizing.
Aangezien ik één dezer dagen mijn 4x20 LCD binnen komt en ik deze in mijn case in ga bouwen leek het me leuker het tft'tje apart te houden.
...
zoals jullie misschien al gelezen hadden heb ik toch besloten mijn tft niet in mijn case te bouwen, maar in een losse behuizing.
Aangezien ik één dezer dagen mijn 4x20 LCD binnen komt en ik deze in mijn case in ga bouwen leek het me leuker het tft'tje apart te houden.
[ Voor 76% gewijzigd door floriske.nl op 30-05-2004 16:14 ]
dat heb je netjes gedaan
,
hoe lang heb je daarover gedaan eigenlijk?
hoe lang heb je daarover gedaan eigenlijk?
[ Voor 42% gewijzigd door whyz op 18-10-2003 19:42 ]
Right for all the wrong reasons.
Anoniem: 61422
Mag ik es vragen, welk programma gebruik jij om de tv-out te regelen? Neem aan dat je een resolutie van 640x480 op de tv-out hebt aangezien je het beeld over het hele scherm hebt verdeeld. Ik krijg mijne namelijk niet lager als 800x600 en da's te hoog, heb ik 2 zwarte randen boven en onder. Weet niet hoe ik het beeld mooi over het hele scherm krijg verdeeld. En ik vind de lettertjes nog niet zo goed leesbaar (maar dat zal komen doordat de resolutie te hoog is ingesteldfloriske.nl schreef op 18 October 2003 @ 19:34:
[afbeelding]
/me last updated 18-10-2003 19.00
zoals gezegd doe ik al mijn updates gewoon in de openingspost, zoek gewoon even naar de regel:
/me update "updatedatum"
tevens staan de updates vermeld bovenaan het openingstopic
zo zal ik al mijn updates blijven doen, maar ik meld ze wel op deze manier in het topic!!
...
ok, genoege gezeverd, PICS
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
1. Allereerst heb ik alle nutteloze compontenten die puur voor de playstation bedoeld waren van de printen gedemonteerd
2+3. Daarna met behulp van de verfstripper het statiefje gebogen en alle gaten voor het schermpje en de prints geboord
4+5. Het hele zaakje op zijn plek en klaar voor gebruik
6. kijk hem eens mooi zijn![]()
edit totale werktijd: paar uurtjes

ik gebruik gewoon de laatste officiele detonator drivers van NVidia. Daar zit een onderdeel in dat N-View heet, dit gebruik ik om het schermpje aan te sturen. (ik heb hem dus niet als extra monitor ingesteld)Anoniem: 61422 schreef op 19 October 2003 @ 11:51:
[...]
Mag ik es vragen, welk programma gebruik jij om de tv-out te regelen? Neem aan dat je een resolutie van 640x480 op de tv-out hebt aangezien je het beeld over het hele scherm hebt verdeeld. Ik krijg mijne namelijk niet lager als 800x600 en da's te hoog, heb ik 2 zwarte randen boven en onder. Weet niet hoe ik het beeld mooi over het hele scherm krijg verdeeld. En ik vind de lettertjes nog niet zo goed leesbaar (maar dat zal komen doordat de resolutie te hoog is ingesteld).
Momenteel geef ik op het schermpje gewoon een clone-beeld weer van mijn hoofdmonitor, het schermpje geeft tot een resolutie van 1024x768 van mijn hoofdmonitor het beeld goed weer, daarboven krijg je last van panning (ik draai dus op 1280x1024)
die 2 zwarte balken is normaal, heb ik hier ook, maar in N-View zit een zoom-functie en als je die aan zet valt er links en rechts wel een deel weg van je beeld, maar is het iig wel schermvullend. (op 1024x768 valt het deel dat weg valt wel mee, ik speel ut2k3 op 1024x768 en zoals je op de foto kan zien valt er haast niets weg van de zijkanten)
Inderdaad, tekst is nauwelijks leesbaar op het schermpje en ik ben eigenlijk ook nog steeds op zoek naar een manier om de resolutie van de tv out lager te krijgen, zodat ik het schermpje als "extra" monitor kan gebruiken om bijv. temps op weer te geven o.i.d. op bijvoorbeeld een resolutie van 640x480 of zelfs lager

/me last updated 30-5-2004 16.00
zoals gezegd doe ik al mijn updates gewoon in de openingspost, zoek gewoon even naar de regel:
/me update "updatedatum"
zo zal ik al mijn updates blijven doen, maar ik meld ze wel op deze manier in het topic!!
........
Vandaag mijn lcd eindelijk ingebouwd, en hiermee de draad van mijn mod weer opgepakt
edit:
heb trouwens gisteren een nieuwe processor voor dit systeem besteld, een P4 3.06 HT om precies te zijn
heb trouwens gisteren een nieuwe processor voor dit systeem besteld, een P4 3.06 HT om precies te zijn
[ Voor 12% gewijzigd door floriske.nl op 30-05-2004 16:44 ]
mischien handig als je je plaatjes in je start post ff fixt
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
komt omdat lycos momenteel met problemen kampt, ze hopen het morgen opgelost te hebbenMokerHamer schreef op 30 mei 2004 @ 23:22:
mischien handig als je je plaatjes in je start post ff fixt
Cool dat je er mee verder gaatfloriske.nl schreef op 30 mei 2004 @ 16:15:
[afbeelding]
/me last updated 30-5-2004 16.00
/me update "updatedatum"
........
Vandaag mijn lcd eindelijk ingebouwd, en hiermee de draad van mijn mod weer opgepakt
edit:
grrr, ff een ander host voor de plaatjes zien te regelen dusBeste Tripod member,
We zien een toename van gebruik van je website
http://members.lycos.nl/silvertec/ gedurende de afgelopen dagen. Om te
voorkomen dat de kwaliteit van de Tripod service wordt aangetast,
hebbben we besloten de toegang tot je website voor de komende 24 uur te
sluiten. In deze tijd kun je wel met WebFTP of andere FTP software, je
site wijzigen.
Om alle Tripod members een goede service en kwaliteit te kunnen beiden,
gelden er bepaalde regels: :
- Gebruik je tripod account niet als opslagruimte.
- Verspreid geen illegale software via je website.(illegale software,
pornografie...)
- Verder niet aan derden je FTP wachtwoord of gebruikersnaam.
Het Lycos Tripod team.
probleem is dat mijn eigen hosting abonnement momenteel ook al over de datalimiet zit
[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 31-05-2004 13:29 ]
doe alle plaatjes ff in zip en mail naar webmaster [at] woestweb [punt] com dan upload ik ze ergens, ik heb onbeperkte datalimiet op snelle serverfloriske.nl schreef op 31 mei 2004 @ 13:17:
[...]
grrr, ff een ander host voor de plaatjes zien te regelen dus
probleem is dat mijn eigen hosting abonnement momenteel ook al over de datalimiet zitdus die gebruik ik liever ook even niet.
[Signature]
thx, maar zag net dat het al 31 mei is, dus morgen begint de nieuwe count voor mijn dataverkeer, heb ze dus weer gewoon op mijn eigen site gepleurdwoest85 schreef op 31 mei 2004 @ 13:33:
[...]
doe alle plaatjes ff in zip en mail naar webmaster [at] woestweb [punt] com dan upload ik ze ergens, ik heb onbeperkte datalimiet op snelle server
k, ga ik snel weer op pagina 1 kijken, aanbod blijft geldig als je weer bijna tegen je limiet aan zit btw.floriske.nl schreef op 31 mei 2004 @ 13:38:
[...]
thx, maar zag net dat het al 31 mei is, dus morgen begint de nieuwe count voor mijn dataverkeer, heb ze dus weer gewoon op mijn eigen site gepleurd
[Signature]
woot, vandaag mijn nieuwe processor binnen gekregen 
P4 3.06 HT (SL6PG core) ff tijdje in-burnen en dan eens kijken wat we er uit kunnen trekken
P4 3.06 HT (SL6PG core) ff tijdje in-burnen en dan eens kijken wat we er uit kunnen trekken
Anoniem: 97167
Volgens mij kan je dit ding JUIST tweaken naar vga? (zie hier)floriske.nl schreef op 16 oktober 2003 @ 23:50:
[...]
[...]
idd, het ding is 4" kost normaal ruim 100 euro, maar ik heb 'm voor 50 meegekregen. LEES: openingstopic update 10-10-2003
* floriske.nl vindt het alleen jammer dat het ding niet vga aan te sturen is, of zelfs serieel/parralel zou al meer mogenlijkheden bieden
maar het is een leuk gadget om erbij te hebben
Dit geld helaas niet voor alle psone schermenAnoniem: 97167 schreef op 04 juni 2004 @ 20:23:
[...]
Volgens mij kan je dit ding JUIST tweaken naar vga? (zie hier)
edit:
nieuwe proc loopt inmiddels op 3450 MHz met 0,025 v verhoogde Vcore.
ga vanmiddag weer wat verder schroeven
alleen werd hij op standard clocks al 44 graden stressed, dus denk dat mijn Zahlman er niet helemaal lekker op zit (klote bevestigingssyteem)
nieuwe proc loopt inmiddels op 3450 MHz met 0,025 v verhoogde Vcore.
ga vanmiddag weer wat verder schroeven
alleen werd hij op standard clocks al 44 graden stressed, dus denk dat mijn Zahlman er niet helemaal lekker op zit (klote bevestigingssyteem)
...
[ Voor 33% gewijzigd door floriske.nl op 05-06-2004 09:29 ]
fuck man, nette baybus
kwijlllllllll.....
Ziet er ubber uit, ik heb net mijn Chieftec gedoneerd, heb me eigen oude vertrouwde pre-modded case back. Ga ik in de vakantie even aan bouwen.. Misschien wel een leuke CiP
Ziet er ubber uit, ik heb net mijn Chieftec gedoneerd, heb me eigen oude vertrouwde pre-modded case back. Ga ik in de vakantie even aan bouwen.. Misschien wel een leuke CiP
Ok, wat mij betreft mag hier een slotje op aangezien deze CIP ten einde is, ik weet dat er een aantal mensen waren die op verdere vorderingen van deze mod zaten te wachten, maar die gaan niet meer komen.
Heb mijn servercase (Xaser) en deze case verkocht en ga aan een compleet nieuw project beginnen.
De grote "waarom in godsnaam" vraag wordt vanzelf beantwoord als mijn nieuwe projectje officieel van start gaat
Heb met liefde en plezier *kuch wat klef :P* aan deze mod gewerkt, maar het is tijd voor iets anders, minder "Disco" en functioneler.
edit: en hopelijk wordt dit niet gezien als onnodige kick, maar als melding dat mensen niet meer hoeven te wachten op updates!
deze mod is dus verkocht, mijn nieuwe project : [rml][ CIP] -XIXIV- [ x4][/rml]
Heb mijn servercase (Xaser) en deze case verkocht en ga aan een compleet nieuw project beginnen.
De grote "waarom in godsnaam" vraag wordt vanzelf beantwoord als mijn nieuwe projectje officieel van start gaat
Heb met liefde en plezier *kuch wat klef :P* aan deze mod gewerkt, maar het is tijd voor iets anders, minder "Disco" en functioneler.
edit: en hopelijk wordt dit niet gezien als onnodige kick, maar als melding dat mensen niet meer hoeven te wachten op updates!
deze mod is dus verkocht, mijn nieuwe project : [rml][ CIP] -XIXIV- [ x4][/rml]
[ Voor 23% gewijzigd door floriske.nl op 09-12-2004 23:39 ]