Niveau van vragen in grote... topics

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

TGEN schreef op 01 juli 2003 @ 23:08:
[...]

Dat is echt teveel gevraagd voor een topicstarter, om elke van bijv. 500 posts samen te vatten in de TS. Over die vrouwen etc, dat was waar het over ging in het onzinforum e.d. (in de tijd dat de modjes me nog mocjten en me access gaven :)).

In DHOC zijn helemaal niet zoveel posts, en ze zijn ook gemiddeld niet echt uitblinkend qua kwaliteit. En check DHOC maar eens, een groot percentage "Het Hoe Groot Is Je..." topics. Ik ben niet voor het weren van newbies, integendeel, ik help ze graag; maar ze moeten zich wel openstellen en zich leergierig opstellen. Posts die de 'Die-Hards' opdracht geven om maar even uit te zoeken hoe iemand moet oc'en, die zijn zonder meer ongewenst. En dat zie je de laatste tijd toch best vaak...
Zoals je ziet m0rphie, ik ben niet voor het weren van newbies, maar wel voor het weren van mensen die geen interesse hebben in de informatietechniek. En dat weren moet je ook anders zien, ik ben voor een passieve wering, niet voor een actieve.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm

ik vind, dat als je nick master tweaker is en je vind dat non tweakers geweerd moeten worden, je niet zo'n posthistory moet hebben...

Dat is wel een goed voorbeeld btw: zet je num_posts_per_page op 999 en bekijk je eigne posthistory, master.

je zou jezelf geweerd hebben. 50% slotjes op 1 scherm vol posts van je is best hoog en er zit een groot aantal "hee, een topic openen is leuk" kaliber vragen bij. Dat is an sich niet huilenswaardig, maar het geeft wel aan dat iedereen n00b begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 15:26:
ehm

ik vind, dat als je nick master tweaker is en je vind dat non tweakers geweerd moeten worden, je niet zo'n posthistory moet hebben...

Dat is wel een goed voorbeeld btw: zet je num_posts_per_page op 999 en bekijk je eigne posthistory, master.

je zou jezelf geweerd hebben. 50% slotjes op 1 scherm vol posts van je is best hoog en er zit een groot aantal "hee, een topic openen is leuk" kaliber vragen bij. Dat is an sich niet huilenswaardig, maar het geeft wel aan dat iedereen n00b begint.
Zowel Master Tweaker (klere nicname imho) en ik hebben gezegd dat we niet tegen newbies zijn (iedereen is het ooit geweest, iedereen mag het leren), maar wel tegen mensen die desinteresse tonen vor waar tweakers in geinteresseerd zijn.

PS,
Ik ben niet nuchter nu.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Pagina: 1 2 Laatste