Zoals je ziet m0rphie, ik ben niet voor het weren van newbies, maar wel voor het weren van mensen die geen interesse hebben in de informatietechniek. En dat weren moet je ook anders zien, ik ben voor een passieve wering, niet voor een actieve.TGEN schreef op 01 juli 2003 @ 23:08:
[...]
Dat is echt teveel gevraagd voor een topicstarter, om elke van bijv. 500 posts samen te vatten in de TS. Over die vrouwen etc, dat was waar het over ging in het onzinforum e.d. (in de tijd dat de modjes me nog mocjten en me access gaven).
In DHOC zijn helemaal niet zoveel posts, en ze zijn ook gemiddeld niet echt uitblinkend qua kwaliteit. En check DHOC maar eens, een groot percentage "Het Hoe Groot Is Je..." topics. Ik ben niet voor het weren van newbies, integendeel, ik help ze graag; maar ze moeten zich wel openstellen en zich leergierig opstellen. Posts die de 'Die-Hards' opdracht geven om maar even uit te zoeken hoe iemand moet oc'en, die zijn zonder meer ongewenst. En dat zie je de laatste tijd toch best vaak...
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly