OK, blijkbaar had ik de vorige vraag per ongeluk gepost zonder meer info, en terwijl ik extra informatie aan het toevoegen was kon ik die niet meer posten!!!!
Anyway: ik zou graag willen weten wat het beste player is voor mij van die 2. Ik had al de info op deze webboard nagelezen, maar twijfel nog.
Zeer belangrijk voor mij is:
- geluidkwaliteit
- scan en resume functie in mp3 tracks (ik luister veel naar audiobooks)
- mogelijkheid om ooit de batterij te kunnen vervangen zonder de player te moeten opsturen of zo
- mogelijkheid om het aan een DVD home theater te koppelen (geluidskwaliteit moet natuurlijk goed blijven)
- batterijen moeten minstens 10 uur aan 1 stuk door stroom kunnen geven
- batterijen moeten kunnen opladen zonder extra lader (in de spelers zelf)
- backlight
Redelijk belangrijk:
- firmware upgradable
- mogelijkheid om HD als removeable storage te gebruiken
- random playback van mp3's van slechts een paar folders (dus bv. alleen de folders met muziek en niet de audiobooks)
- goeie schokbestendigheid
- stevige unit
- niet te groot
Leuke extra's:
- prijs. Een Iriver HD speler koop ik niet want die prijs is VEEL te hoog. Maar prijsverschillen tot 15-20 % vind ik niet erg
- mogelijkheid om later eventueel de HD te vervangen door een grotere
- audio via audio in direct opnemen in MP3 (kwaliteit moet hier goed blijven!!! Dus Lame of Frauenhoffer kwaliteit en geen Xing of Blade)
Totaal niet belanrijk:
- Radio
Als er andere betere players dan de Zen of Xclef, mag je dat natuurlijk ook vermelden
Anyway: ik zou graag willen weten wat het beste player is voor mij van die 2. Ik had al de info op deze webboard nagelezen, maar twijfel nog.
Zeer belangrijk voor mij is:
- geluidkwaliteit
- scan en resume functie in mp3 tracks (ik luister veel naar audiobooks)
- mogelijkheid om ooit de batterij te kunnen vervangen zonder de player te moeten opsturen of zo
- mogelijkheid om het aan een DVD home theater te koppelen (geluidskwaliteit moet natuurlijk goed blijven)
- batterijen moeten minstens 10 uur aan 1 stuk door stroom kunnen geven
- batterijen moeten kunnen opladen zonder extra lader (in de spelers zelf)
- backlight
Redelijk belangrijk:
- firmware upgradable
- mogelijkheid om HD als removeable storage te gebruiken
- random playback van mp3's van slechts een paar folders (dus bv. alleen de folders met muziek en niet de audiobooks)
- goeie schokbestendigheid
- stevige unit
- niet te groot
Leuke extra's:
- prijs. Een Iriver HD speler koop ik niet want die prijs is VEEL te hoog. Maar prijsverschillen tot 15-20 % vind ik niet erg
- mogelijkheid om later eventueel de HD te vervangen door een grotere
- audio via audio in direct opnemen in MP3 (kwaliteit moet hier goed blijven!!! Dus Lame of Frauenhoffer kwaliteit en geen Xing of Blade)
Totaal niet belanrijk:
- Radio
Als er andere betere players dan de Zen of Xclef, mag je dat natuurlijk ook vermelden