soltek 02 kit

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-08 13:24
Bij familie van mij zit in hun computer een soltek 02 kit. Hun hebben windows xp en alleen de onboard geluidskaart werkt. Er zit een creative inspire 5300 op aangesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door Steephh op 01-01-2005 23:50 ]

_@/'

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
De soltek kit is toch ook een uitbreiding op de onboard soundcard? Het is dus geen losse geluidskaart, enkel een aansluit kit voor rear en center/sub. En nog een digitale ingang en uitgang. Dus als alleen de onboard geluidskaart werkt lijkt me dat goed :?

Mijn Home Cinema in aanbouw

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

Beetje vage topicstart, maar ik denk dat ie een onboard 6 kanaals geluidskaart heeft, met zo'n extra bracket waarop SP-Dif en Center/sub en rear out op zit, zodat je niet de line-in en de mic-in daarvoor hoeft om te zetten. Je moet dan met een tooltje de juiste configuratie kiezen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Steephh
ja, dat laatste kan wel kloppen, maar ik kan dat tooltje nergens vinden. ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de support van soltek, als dat maar goed gaat

_@/'

• Steephh
Maar volgens mij kan je bij Windows xp ook instellen, dat had ik een keer bij iemand anders, dat hij dan geluid verdeeld, misschien dat ik dat dan moet installeren, ik denk dat het doorlink kabeltje, niet zit aangesloten, en dat hij hem daarom niet vindt...

[ Voor 3% gewijzigd door Steephh op 01-01-2005 23:50 ]

_@/'