Windows 2003 updaten naar Longhorn

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 20:44
Ik heb op mijn harde-schijf 2 OS'en. Windows XP (op C:\) en Windows 2003 Enterprise (nog niet de nieuwste en verlopen :P) (op D:\). Nu is Windows 2003 verlopen en wil ik dus Windows longhorn 4015 op D:\ zetten. Iemand vertelde me dat ik dan beslist D:\ moest formatteren waar ik geen zin in heb (Back-ups van heerlijk belangrijke bestanden). Is dit waar, of kun je ook gewoon updaten...

Nu zit er ook een fix bij de Longhorn 4015, heeft iemand hier ervaring mee hoe, wanneer je die moet uitvoeren??

Alvast bedankt guys :*)

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-09 18:25
Ik weet niet maar ik vond die longhorn 4008 nog behoorlijk buggy weet niet hoe het zit met 4015 maar ik hoor het wel via dit topic

Volgens mij kan je hem gewoon installen trouwens(niet zeker)

[ Voor 20% gewijzigd door michelc85 op 25-06-2003 15:24 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
sorry, maar met beta versies mogen we je niet helpen, als je een betatester bent, dan kun je contact opnemen met microsoft. en ben je geen betatester, dan ben je illegaal bezig en kunnen we je helaas niet helpen.

uit de wos/faq:
Topics m.b.t. problemen met beta OS'en worden niet toegestaan. Mocht je problemen hebben m.b.t. een beta Microsoft OS dan kun je contact opnemen met Microsoft, aangezien dit wordt verwacht van een beta tester

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Je zal windows 2003 niet kunnen updaten, het is namelijk nooit mogelijk om een server versie te "updaten" naar een workstation versie.

Tja, virtual PC misschieen een optie, want op dit moment zou ik nog niet naar Longhorn kijken, buggy, traag en verre van feature complete

Verwijderd

dat wordt inderdaad gewoon een nieuwe installatie van je gewilde OS. Win 2003 is namelijk gewoon een heel ander OS en is dus niet te updaten naar een desktop versie. Je moet dus gewoon doen wat de gene zei. je schijfje formateren

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Inderdaad, in de WOS-Policy staat duidelijk dat we geen support verlenen op Beta's, omdat jij die Beta hebt om te testen (:+) en bij fouten/vragen dit door te geven aan Microsoft. Succes met mailen en/of bellen ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.