Toon posts:

Het RPGMAKER topic

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na aanleiding van het topic.
Ik heb zelf een rpg game gemaakt!
Heb ik een algemeen Rpgmaker topic gemaakt

Hieronder zal ik een aantal voorbeelden zetten.

1.
Final-Tear2
www.final-tear2.tk Gemaakt door onze eigen spikey _/-\o_
Mijn eigen mening over de game. Erg goed leuke verhaalijn goede verdeling.
Van gebeurtenissen. Overal een zeer goede game. Toppie hoor Spikey B)
Downloaden kan op de site

2.
Legion Saga
Deze game is zeer bekend al heb ik hem zelf nog niet gespeelt.
http://rpgpalace.gamersuplink.com/legionsaga/

Deel 1

The neighbouring nations of Meluvet and Garalas, once united as the grand Evancourt, are falling into dispute and the king of Meluvet, the once-loved King Agaman, is pressing his troops further and further into Garalasian territory in order to gain control of the land that belonged to his ancestors.

The story begins with a battle initiated by Meluvet on the border village of Seimu, a strategic point and vital to the Meluvetian army if it wishes to succeed in domination of Garalas. King Agaman's son, Durane, has been sent to lead the attack with his companion Eva.

The battle is a success and the soldiers return home. However, Durane is soon imprisoned for crimes he did not commit... or did he...?

Deel 2

The Midland Wars are over. The warring nations Meluvet and Garalas are finally restored to peace and are united as the Twin Empires under the guidance of Ridman.

However, across the Gemini Ocean to the north-west lie the nations of Krisdea and Veramonde, both boasting impressive armies and riches, both oppressed by fearful leaders. The people of Krisdea are unhappy with their once-benevolant Council which has recently turned sour and a faction known as the Liberation Army has arisen in the western region of the country. Across the border in Veramonde, the reign of the dictator Granstem has finally come to an end as he fell to the blade of a young warrior named Nastra.

Nastra flees north to seek refuge in Krisdea. Little does he know that he is about to get caught up in an adventure that will change the lives of thousands as he is forced to accept the difficult burdens of fate.

Deel 3
After 12 years of peace and restoration in the Twin Empires, Krisdea and Veramonde war once again troubles the land. A massive onslaught of fierce kobold warriors has emerged from the Murphey Forest and advanced without mercy. Lord Ridman summons the help of the Peregrin Knights, a unit of elite mercenaries lead by Captain Paran from Higanasu in the northern region. Kima and Eijin Roshgarde, brothers and members of the Peregrin Knights, are forced to act against Paran's orders when the lives of their companions are risked and as such are expelled from the unit.

However, the fall of the Twin Empires is only the beginning of the most epic war since the Century of Strife and Kima finds himself tangled in a web of unity, betrayal and above all, family affairs.

Why are the kobolds attacking? What will become of Ridman? Can Higanasu finally achieve true unity? How is the god Dansa connected to this situation?

Beetje veel tekst sorry dat ik het niet vertaald heb :X
Zal ik binnen kort eens doen

Nog een aantal handige links
http://www.gamingw.net/
http://www.rpg2knet.com

En de link naar Irc irc://irc.tweakers.net/rpgmaker

[ Voor 8% gewijzigd door M@NIC op 25-06-2003 17:48 ]

Verwijderd

Ik ben zelf ook begonnen met het maken van een rpg met rpgmaker2003.
Echt een naam heb ik nog niet en verhaallijn ook nog niet. Ben nog een beetje aan het leren hoe alles eigenlijk een beetje werkt.

Toen ik zag dat je moest programmeren dacht ik: "oh nee, niet weer een programmeer taal leren"

Maar gelukkig is het programmeren d.m.v. buttons klikken :)

Ik zal mijn spel ook wel een keer online zetten (als hij ooit af komt)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 15:29:
Ik ben zelf ook begonnen met het maken van een rpg met rpgmaker2003.
Echt een naam heb ik nog niet en verhaallijn ook nog niet. Ben nog een beetje aan het leren hoe alles eigenlijk een beetje werkt.

Toen ik zag dat je moest programmeren dacht ik: "oh nee, niet weer een programmeer taal leren"

Maar gelukkig is het programmeren d.m.v. buttons klikken :)

Ik zal mijn spel ook wel een keer online zetten (als hij ooit af komt)
Nice idd
ikzelf ben bezig met viking saga
heb pas 2 levels O-)
wil eigenlijk dat iemand anders
viking saga 2 gaat maken zodat ong tegen de zelfde tijd uitkomt

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Even overleggen hoor :)

[EDIT]

SVP niet vragen om linkjes voor RPG Maker.
Van de makers mag dit niet verspreid worden behalve door hun zelf.
Een request/aanbod zal dus een OW opleveren.

[ Voor 80% gewijzigd door M@NIC op 25-06-2003 16:14 ]

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Ik ben bezig de mogelijkheden van de GBA te verkennen, ik wil volgend jaar voor m'n opleiding een game ontwikkelen voor dit platform en ik overweeg ook het RPG genre, dit is echter een leuke manier om kennis te maken met het genre. heel fijn topic!!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

M@NIC schreef op 25 June 2003 @ 15:47:
Even overleggen hoor :)

[EDIT]

SVP niet vragen om linkjes voor RPG Maker.
Van de makers mag dit niet verspreid worden behalve door hun zelf.
Een request/aanbod zal dus een OW opleveren.
wat vervelend dan :( waar kan ik de makers dan vragen of ik ook zon versie mag krijgen/kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Qorne schreef op 25 June 2003 @ 18:56:
[...]

wat vervelend dan :( waar kan ik de makers dan vragen of ik ook zon versie mag krijgen/kopen?
http://www.enterbrain.co.jp/digifami/
DAt is de officiele site ik weet alleen niet of je Japans kan :P

Btw weet iemand al hoe je precies de switches moet gebruiken.
Moet je er events inplaatsen ofzo ik snap het namelijk niet helemaal

Verwijderd

waar dient die middle layer eigenlijk voor ? je hebt een down layer ( voor de grond, stoelen ed. en een upper voor de events ) verder vinnik t een vet prog :D ben dr de hele dag al mee bezig, ahoewel ik allemaal die events maar es ff goed moet uitzoeken

das wel moelek :(

edit:
heeft iemand een goeie nederlandse tutorial voor de standaard events? ( standaard gevecht, standaard gesprek, iemand bij party enzo ) want k ben hopeloos een poging aan t doen om een gesprek met schermpjes te maken, t wil niet lukken :'(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 22:16 ]

Verwijderd

Ik en een vriend van me hebben veel zitten kloten met RpgMaker2000, van Don Miguel ( _O_ ) Dit heeft nooit echt een goed resultaat gegeven voor ons. Wel heb ik ooit een Space shooter gespeelt, die gemaakt was met RpgM2k, welke een erg goed systeem had.

Als je dan naar de code kijkt...

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf kan nu al transporteren :P
een gesprek wat nog niet echt lukt :P
en aan elkaaar wat geven.
owjah en een boss gevecht maken alleen weet ik niet hoe de switch wwerkt om hem wegtekrijgen nadat ie dood is

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 08:00:
owjah en een boss gevecht maken alleen weet ik niet hoe de switch wwerkt om hem wegtekrijgen nadat ie dood is
hoe kun je monsters "plaatsen" in een bepaald gebied?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 22:11:
waar dient die middle layer eigenlijk voor ? je hebt een down layer ( voor de grond, stoelen ed. en een upper voor de events ) verder vinnik t een vet prog :D ben dr de hele dag al mee bezig, ahoewel ik allemaal die events maar es ff goed moet uitzoeken

das wel moelek :(

edit:
heeft iemand een goeie nederlandse tutorial voor de standaard events? ( standaard gevecht, standaard gesprek, iemand bij party enzo ) want k ben hopeloos een poging aan t doen om een gesprek met schermpjes te maken, t wil niet lukken :'(
een middle layer ken ik niet.
Er is een lower layer (de basis, grond e.d.)
en er is een upper layer, voor extra toevoegingen als plantjes e.d.

en een gesprek met schermpjes, dat is toch simpel gedaan met 'show message'

en een nederlandse tutorial heb ik helaas nog niet gevonden. Ik betwijfel of er wel 1 bestaat (een goede dan tenminste).
Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 08:00:
ik weet niet precies wat je bedoeld, wil je een event (met plaatje) in je speelveld laten verdwijnen?
zo ja, dan moet je delete event kiezen in het 'programmeer' blok
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 08:05:
[...]

hoe kun je monsters "plaatsen" in een bepaald gebied?
Gewoon bij de map properties de monsters opgeven die kunnen verschijnen. Wil je er 1 hebben die zichtbaar is in het speelveld dan maar je een event met het plaatje van het monster, in de event zet je dan enemy encounter (dacht ik, in iedergeval 1 van die, is best logisch) aan.

Kan helaas niet kijken wat de echte namen zijn van de opties aangezien ik nog op me werk zit :)
Ik hoop dat dit iets helpt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 12:12 ]

Verwijderd

RSP schreef op 25 June 2003 @ 17:49:
Ik ben bezig de mogelijkheden van de GBA te verkennen, ik wil volgend jaar voor m'n opleiding een game ontwikkelen voor dit platform en ik overweeg ook het RPG genre, dit is echter een leuke manier om kennis te maken met het genre. heel fijn topic!!
dat klinkt wel erg gaaf ja. Op zich zou het op de GBA geen probleem moeten zijn. Het is allemaal 2d en niet enorm processor intensief. Wel een beetje alle events fatsoenlijk programmeren (zeker paralle processen) en dan zou het wel moeten lukken lijkt me.

Veel succes in iedergeval

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik ben ook behoorlijk hooked aan dit programma. Sinds dat RPG maker 2000 er was vond ik het wel leuk, maar 2000 had nog zoon gare battle mode. Deze is veel beter.

Ik ben bezig met een spel genaamd Legend of the seven seals. Ben bijna klaar met chapter 1 (introductie). Als ik chapter 1 af heb laat ik het wel even zien.

• BlackMage
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 12:17:
[...]

dat klinkt wel erg gaaf ja. Op zich zou het op de GBA geen probleem moeten zijn. Het is allemaal 2d en niet enorm processor intensief. Wel een beetje alle events fatsoenlijk programmeren (zeker paralle processen) en dan zou het wel moeten lukken lijkt me.

Veel succes in iedergeval
Mwa ik denk dat de gba wel een probleem gaat worden. Tenzij je graag het hele rpg maker programma opnieuw wil schrijven. Want dit gebruikt directx en dat kent een gba niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe best vel animo in dit topic.
Wist niet dat het zo bekent was :P
maj iemand al op mirc channel geweest?

ik heb test versie van mijn game online gegooit

http://members.lycos.nl/rpgviking/T...pg%20viking.lzh

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 18:22 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/zooi/zucht.jpg
weet iemand hoe ik die tile om kan draaien zodat t wel past ? of moet ik dan dat hele bestand omgooien in paint oid. ?

• BlackMage
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 20:21:
[afbeelding]
weet iemand hoe ik die tile om kan draaien zodat t wel past ? of moet ik dan dat hele bestand omgooien in paint oid. ?
Bij mij past het anders perfect.
Je kan proberen het in paint te veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij ook ?
Wierd

Verwijderd

ik denk dat het in paint aanpassen weinig zin zal hebben, want als ik het goed heb zal dan de andere kant verpest zijn. Is dit een eigengemaakte/gedownloade tileset?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 01:04:
ik denk dat het in paint aanpassen weinig zin zal hebben, want als ik het goed heb zal dan de andere kant verpest zijn. Is dit een eigengemaakte/gedownloade tileset?
nee is een standaard,(ik werk ook met die tileset)

Verwijderd

Topicstarter
Zo tezien is ie van rpgmaker zelf
Ik heb die tileset namelijk ook en ik heb er geen last van

----Edit----
Lol :P ook toevallig ;)
]Door SolidCobra - Friday 27 June 2003 07:46
liquidfire Friday 27 June 2003 07:46

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 07:58 ]

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03-2025

Crayne

Have face, will travel

* Crayne krabt zich eens op het bolleke

* Crayne is zeer in de war

Heeft iemand ervaring met dit programma? Het is helemaal gratis, maar is het ook wat om mee te werken?

Mijn Library Thing catalogus

Verwijderd

Het lijkt mij een herschreven RPGmaker ofzo. Speciaal om alles makkelijker te maken (schijnbaar vinden ze rpgmaker te moeilijk :? )

Ik ga het vanavond eens proberen als ik thuis ben.

Verwijderd

ik gebruik dus rpgmaker 2003

kan iemand die files ( dus die rng tileset bestandjes misschien mailen / uploaden ) misschein heb ik de verkeerde ofzo :? )

/me vindt t raar

offtopic:
het vragen naar tilesets lijkt me geen warezrequest, tis immers iets dat je zelf kunt maken / veranderen, het is geen software waar ik naar vraag

• BlackMage
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 09:47:
ik gebruik dus rpgmaker 2003

kan iemand die files ( dus die rng tileset bestandjes misschien mailen / uploaden ) misschein heb ik de verkeerde ofzo :? )

/me vindt t raar

offtopic:
het vragen naar tilesets lijkt me geen warezrequest, tis immers iets dat je zelf kunt maken / veranderen, het is geen software waar ik naar vraag
Welke RPT (Run Time Package, alle mediabestanden enz. voor rpg maker.) gebruik jij?
Toen ik die RTP package gebruikte die spikeycloud bij zijn game gebruikte waren al mijn tilesets ook verneukt (alles miste enz. Maar de helft van de battle animations waren er) Dus heb ik een nieuwe gevonden en die deed het wel.

Als je die RTP gewoon mag weg geven (die word immers bij games gegeven hier) dan kan ik die van mij wel ff uploaden.

Verwijderd

ik had inderdaad hetzelfde probleem. Ik startte het spel van spikeycloud op, kreeg een foutmelding. Dus ik die RTP pack installeren, toen werkte zijn spel. Ik rpgmaker weer opstarten en ja hoor, niks wertke meer. Was toen net begonnen dus ging overnieuw beginnen, nadat ik rpgmaker maar opnieuw had geinstalleerd. :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 12:51:
ik had inderdaad hetzelfde probleem. Ik startte het spel van spikeycloud op, kreeg een foutmelding. Dus ik die RTP pack installeren, toen werkte zijn spel. Ik rpgmaker weer opstarten en ja hoor, niks wertke meer. Was toen net begonnen dus ging overnieuw beginnen, nadat ik rpgmaker maar opnieuw had geinstalleerd. :(
Dat is jammer om te horen.
De rtppack add tilesets etc ook bij rpgmaker 2003 volgens mij

Verwijderd

BlackMage schreef op 27 June 2003 @ 11:21:
[...]

Welke RPT (Run Time Package, alle mediabestanden enz. voor rpg maker.) gebruik jij?
Toen ik die RTP package gebruikte die spikeycloud bij zijn game gebruikte waren al mijn tilesets ook verneukt (alles miste enz. Maar de helft van de battle animations waren er) Dus heb ik een nieuwe gevonden en die deed het wel.

Als je die RTP gewoon mag weg geven (die word immers bij games gegeven hier) dan kan ik die van mij wel ff uploaden.
rtp packs zullen wel mogen ( tis immers net zoiets als een skin bij bv. CS dus k denk niet dat ze daar moeilijk over gaan doen ) kun je m dan uploaden alsjeblieft
:>

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 16:35:
[...]

rtp packs zullen wel mogen ( tis immers net zoiets als een skin bij bv. CS dus k denk niet dat ze daar moeilijk over gaan doen ) kun je m dan uploaden alsjeblieft
:>
als je ffe in de start link kijk zie je sites met verschillende tilesets ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 17:18:
[...]

als je ffe in de start link kijk zie je sites met verschillende tilesets ;)
moet originele hebbe ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 17:25:
[...]

moet originele hebbe ;)
je hebt toch rpgmaker 2003 neem ik aan ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 17:31:
[...]

je hebt toch rpgmaker 2003 neem ik aan ?
jah

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet ie werken hoor ?

• Icingdeath
  • Laatst online: 24-12-2025
Wat is de resolutie van een in rpg maker spel gemaakt ook al weer want ik moet een panorama maken voor me rpg die zich op de weg afspeeld :) :?

Verwijderd

Topicstarter
JelleStoel schreef op 29 June 2003 @ 18:48:
Wat is de resolutie van een in rpg maker spel gemaakt ook al weer want ik moet een panorama maken voor me rpg die zich op de weg afspeeld :) :?
800:640 geloof ik

• BlackMage
Nope, was het maar waar.

320x240 is het maar

• Icingdeath
ff een klein uit probeersel test.rar installer erbij is een beetje vaag door dat rpg maker :(

Oja je moet naar de pijl naar boven lopen en daar op spaatsie drukken om de auto vooruit te laten gaan :)

[ Voor 27% gewijzigd door Icingdeath op 29-06-2003 22:27 ]

Verwijderd

setup is erg raar ja, allemaal vraagtekens. Ik vermoed dat dat niet vertaald is en allemaal japans zou moeten zijn.
Verder kan ik het spel ook niet starten. Ik krijg de foutmelding:

"the file tile5 cannot be opened"

[edit]
in de dir waar ik het spel heb geinstalleerd staan alle standaard mapjes in en ze zijn allemaal leeg :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 22:50 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JelleStoel schreef op 29 juni 2003 @ 22:21:
ff een klein uit probeersel test.rar installer erbij is een beetje vaag door dat rpg maker :(

Oja je moet naar de pijl naar boven lopen en daar op spaatsie drukken om de auto vooruit te laten gaan :)
is ie wel 100% :? geen virus of zo? want ik starte 'm net op vette crash onder windos xp (rebootje - hedde nie vaak)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Icingdeath
Scarecrow schreef op 29 June 2003 @ 22:52:
[...]

is ie wel 100% :? geen virus of zo? want ik starte 'm net op vette crash onder windos xp (rebootje - hedde nie vaak)
oh das vaag de instal is gemaakt door rpg maker 2k3 zal waarschijnlijk komen omdat ik niet alle recourses geintigreerd had omdat ik er van uit ging dat de meeste wel rpg maker 2k3 hadden (DIE alle recourses bevatte) :X

ik maak morgen wel ff een nieuwe versie maar dan word zo 5 mb groter en dat vind ik wel minder |:( |:( |:(

oh en virus zou ik nooit durfen :X

[ Voor 22% gewijzigd door Icingdeath op 29-06-2003 23:12 ]

Verwijderd

kan iemand toch misschien fftjes dat goede originele RTP online gooien van 2003 ?

ik kan m op internet niet vinden ( alleen andere ( zelfgemaakte ) )

en ik krijg trouwens toch maar weinig goede resultaten als ik zoek op rpg maker 2003

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 09:11:
kan iemand toch misschien fftjes dat goede originele RTP online gooien van 2003 ?

ik kan m op internet niet vinden ( alleen andere ( zelfgemaakte ) )

en ik krijg trouwens toch maar weinig goede resultaten als ik zoek op rpg maker 2003
Kan je ffe mij bij msn toevoegen dna kan ik je hem versturen.

• BlackMage
Hier staat de RTP file:

KLIK

Verwijderd

Kan je geen grotere huizen want ik heb zo'n klein huisje maar die is klein m'n poppetje is nog bijna groter kan je geen huis neerzetten op goeie groote?

Verwijderd

Als ik die RTP file hier installeer, betekend dat dan dat ik mijn spel weer weg kan gooien waar ik nu mee bezig ben?

en wat voor RTP file is het eigenlijk? de officiele of anders? :?

• BlackMage
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 10:23:
Kan je geen grotere huizen want ik heb zo'n klein huisje maar die is klein m'n poppetje is nog bijna groter kan je geen huis neerzetten op goeie groote?
Dan heb je de verkeerde chipset gekozen. Die jij nu hebt is gemaakt voor Wordmaps. (die zijn ook niet op ware schaal).

Als je een nieuwe map maakt kan je wel de goede nemen. Fasade ofzo is wel voor gewone dorpjes enz.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/q2b/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/q2b/pic2.jpg

dit progsel rockt :)

Verwijderd

netjes, ik zou alleen je lettertype wijzigen, want deze (standaard) loopt door elkaar heen.

• BlackMage
Bij mij is de standaard lettertype gewoon goed.
Probeer eens die rtp file die ik gepost heb een paar posts terug

Verwijderd

BlackMage schreef op 01 July 2003 @ 14:17:
[...]

Dan heb je de verkeerde chipset gekozen. Die jij nu hebt is gemaakt voor Wordmaps. (die zijn ook niet op ware schaal).

Als je een nieuwe map maakt kan je wel de goede nemen. Fasade ofzo is wel voor gewone dorpjes enz.
Hoe verander je dat precies die chipset?

Verwijderd

Topicstarter
Later,upper layer en event layer

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 16:18 ]

• Icingdeath
links onder de juiste map selecteren met de rechter muisknop proseperreties en dan zie je het wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Icingdeath op 01-07-2003 16:28 ]

Verwijderd

JelleStoel schreef op 01 July 2003 @ 16:28:
links onder de juiste map selecteren met de rechter muisknop proseperreties en dan zie je het wel :)
Thnx nu kan ik mooiere huisjes maken

Verwijderd

Als je in een gebouw binnenloopt hoe kan je hem dan laten transporteren naar een andere map want het lukt steeds maar naar alleen de zelfde map

• BlackMage
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 15:25:
Als je in een gebouw binnenloopt hoe kan je hem dan laten transporteren naar een andere map want het lukt steeds maar naar alleen de zelfde map
Gewoon het commando "teleport" kiezen, en dan gewoon aan de zijkant van het nieuwe venster wat je nu krijgt de map aanklikken waar je heen wil.
Je moet natuurlijk wel eerst die map aanmaken.

Verwijderd

BlackMage schreef op 02 July 2003 @ 15:28:
[...]

Gewoon het commando "teleport" kiezen, en dan gewoon aan de zijkant van het nieuwe venster wat je nu krijgt de map aanklikken waar je heen wil.
Je moet natuurlijk wel eerst die map aanmaken.
Bij mij staat er Untitled en dan Map001 en meer staan er niet terwijl ik die andere wel gemaakt heb

• BlackMage
Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 15:40:
[...]

Bij mij staat er Untitled en dan Map001 en meer staan er niet terwijl ik die andere wel gemaakt heb
Maak eens een screenshot.

Verwijderd

Ik heb hem ff op je email gestuurd want het werkt weer eens niet

• BlackMage
Je hebt maar 1 map, je moet eerst een nieuwe maken voordat je erheen kan teleporten.
Klik met rechtermuisknop op Untitled en dan "New Map" nu kan je de grootte, muziekje enz voor de nieuwe map instellen. Daarna staat die gewoon in het lijstje bij teleport.

Verwijderd

Ow zo oke

Verwijderd

Topicstarter
Kick :P
iedereen heeft geen animo meer :(?

• BlackMage
Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 23:27:
Kick :P
iedereen heeft geen animo meer :(?
ik nog wel hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nieuwe games binnen dus het ligt beetje stil hier :p

• BlackMage
Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 08:35:
[...]

ik heb nieuwe games binnen dus het ligt beetje stil hier :p
Ben je wel bezig dan, met een spel?

of zit je gewoon een beetje te klooien met de functies?

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 08 July 2003 @ 10:59:
[...]

Ben je wel bezig dan, met een spel?

of zit je gewoon een beetje te klooien met de functies?
jah heb 3 lvls woei :P
Pagina: 1