Toon posts:

[ADSL] Error 629 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van de week bij een vriend van mij. Hij heeft een Alcatel Speed Touch HOME ADSL modem.

De pc draait onder win 98 plus

Ik d8 nou ff een adsl lijntje aanleggen zo gebeurd. In tegen deel dus. 4 uur bezig geweest en nog niet werken. :r

Alles goed aangesloten alles goed ingesteld (zou je moeten denken dat het werkt)
Krijg ik elke keer bij het verbinding maken error 629. :?

Aangezien ik er niet echt van op de hoogte ben wat het nou precies voor error is en waardoor hij allemaal veroorzaakt kan worden.

Nu heb ik al via de search lopen zoeken. Maar daar werd ik niet echt veel wijzer uit.
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 13:22 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kan vanalles zijn, modemconfig niet goed dan moet je het programma mxs_home.exe draaien, kan zijn dat je lijn niet goed is etc etc.

bel als je er niet uitkomt gewoon 0900 8085 voor installatiehulp. Ow enne, hij heeft toch wel een speedtouch HOME modem he? Als hij een 510 heeft en je hebt het voor elkaar gekregen om een inbel foutcode te krijgen zou ik zeggen rtfm. :o (of is het een USB modem? Echt duidelijk ben je niet). Welke windows wordt gebruikt? Kan je een beetje volledige info geven misschien?

Overigens kom ik met [search=adsl 629] een heleboel nuttige topics en tips tegen, wat heb je daarvan al gedaan?
win98 + mxstream probleem

Die tweede post bijvoorbeeld..

[ Voor 26% gewijzigd door JvS op 25-06-2003 12:59 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ik hier tijdens het zoeken overheen heb gekeken. Bedankt voor de tip ik ga het meteen ff proberen en hopen dat het lukt.

Ik zal ook nog ff neerzetten wat voor OS en modem het zijn. Mocht ik het probleem ge fixed hebben zal ik ook ff posten wat het probleem is geweest.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Error 629...kan poort niet openen / vinden als ik me niet vergis. Kan 2 dingen zijn: als je met een VPN bij je provider conect, kan het zijn dat dat protocol niet lekker werkt. Mijn advies in deze: zet de firewall eens uit als je die draait. Wil best wel een hoop verhelderen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)