Ik heb sinds een week een zelfgebouwde computer met een A7n8x erin. Alles deed het meteen zonder problemen, behalve de onboard sound. Ik heb al 3 dagen lang alles geprobeerd en opgezocht op internet en GoT maar ik kan maar geen goed antwoord en oplossing vinden. Alles aan mijn MoBo doet het verder, behalve dus het geluid. Ik heb de bios al geflasht en de nieuwste nforce2 drivers van asus al gedownload, maar zonder resultaat. In Windows XP prof heeft ie alle drivers gewoon geinstalleerd en staat de nforce2 geluidskaart overal op standaard geluidsapparaat.
Er komt dus ook geen icoontje van nforce2 geluid in mijn taakbalk. (behalve als ik dat zelf aanzet bij geluidsopties, Maar dat helpt niks).
Ik ben echt radeloos en kan iemand mij asjeblieft helpen of met een oplossing komen????
Alvast bedankt,
Freek the Great.
Er komt dus ook geen icoontje van nforce2 geluid in mijn taakbalk. (behalve als ik dat zelf aanzet bij geluidsopties, Maar dat helpt niks).
Ik ben echt radeloos en kan iemand mij asjeblieft helpen of met een oplossing komen????
Alvast bedankt,
Freek the Great.