[wmp] andere output device?

Pagina: 1
Acties:

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
ik heb een terratec geluidskaart met 2 uitgangen.. aan de ene zit een speakerset en aan de andere een koptelefoon

hoe kan ik wmp instellen dat mijn muziek op die speakers komt en de rest van windows gewoon op mn koptelefoon?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen. zie ook de WOS-Policy
En volgens mij kan dit niet, Windows kan ze volgens mij niet splitsen. Heb hier een tijdje geleden iets over gelezen, maar dat zou ik moeten nazoeken :P.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Volgens mij kan WMP dit inderdaad niet: het lijkt erg sterk te hangen op de Windowsinstellingen die geluid scheidt in opnemen en afspelen en niks ertussen :)

offtopic:
Misschien dat je met WinAmp of een andere audio-speler het truukje wel kunt flikken door met DirectSound output te gaan stoeien?

[aanvulling]
Ik bedoel dat je als je bij de eigenschappen van het geluid gaat kijken bij WMP dat je dan bij de multimedia-instellingen van Windows terechtkomt. De instellingen van Windows zijn de instellingen van WMP. Winamp heeft dat niet bijvoorbeeld.

[aanvullling - 2 :) ]
Je reageerde blijkbaar op Compubiter ;) . Maar desalniettemin gaat mijn kleine verhaaltje wel op. Nee, ik weet dat je liever bij WMP blijft (ik blijf ook hangen bij mijn eigen voorkeur), maar ik zie niet hoe WMP die functionaliteit zou kunnen bieden: geen geen plug-ins die zo'n functie zouden toevoegen.

[ Voor 53% gewijzigd door DUX op 24-06-2003 23:32 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• angl2k
windows media player is toch windows? :)

bestaat er misschien een plugin dan waarmee ik het geluid kan opsplitsen?

@dux, ik prefereer WMP ik kan wel naar andere programma's kijken maar ik verander liever niet

[ Voor 30% gewijzigd door angl2k op 24-06-2003 23:28 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hoe krijg je 2 keer geluid uit 1 pc
Dit topic bedoelde ik, lees het eens door, misschien staat er iets nuttigs voor je bij :).

• angl2k
dr staat bij dat je met kxDrivers ofzo dat kan regelen.. alleen ik heb geen sb live kaartje maar een terratect :(
Pagina: 1