Toon posts:

[P4PE] Geen geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win98SE, Asus P4PE, SoundMAX... Geen geluid, wat moet ik doen? In apparaatbeheer geeft hij hem goed weer, geen uitroepteken. Er staat niks in de readme van de driver... Meer info nodig?

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:08

EntonoX

Team leider

de plug van de speakers in de juiste aansluiting gestoken??? andere aansluitingen geprobeerd??? staan je speakers aan??? master volume uitgedraait???

kortom meer info geven over wat jezelf gedaan hebt!! zo kunnen wij er niks mee, en zoals gewoonlijk: probeer eerst de search eens!!! en de FAQ!!

[ Voor 19% gewijzigd door EntonoX op 24-06-2003 21:21 ]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hier is al een vergelijkbaar topic over in PMG (Problemen Met Asus P4PE en Sound OnBoard)

daar zei ik:
Heb je het mobo misschien op "turbo" staan, bij mij doet het geluid het dan ook niet/

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
EntonoX schreef op 24 June 2003 @ 21:20:
de plug van de speakers in de juiste aansluiting gestoken??? andere aansluitingen geprobeerd??? staan je speakers aan??? master volume uitgedraait???

kortom meer info geven over wat jezelf gedaan hebt!! zo kunnen wij er niks mee, en zoals gewoonlijk: probeer eerst de search eens!!! en de FAQ!!
FAQ al gelezen, search al gebruikt (alsof ik dat niet 100000 keer op het forum heb gelezen dat je dat moet doen) , speakers aan (damn, wat denk je nou? :s). En ja zit in de goede aansluiting en tuurlijk heb ik andere geprobeerd, ben niet een hulpeloos iemand die niks weet. Maargoed, wat bedoel je emt de master volume?

En mobo op turbo, waar zie ik dat?

Sorry, als ik boos overkom, maar EntonoX behandelt me als een minderwaardige...Excuses voor mijn boosheid, en bedankt voor reacties :)

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 07:37

JeroenT

hoi!

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 22:22:
[...]

FAQ al gelezen, search al gebruikt (alsof ik dat niet 100000 keer op het forum heb gelezen dat je dat moet doen) , speakers aan (damn, wat denk je nou? :s). En ja zit in de goede aansluiting en tuurlijk heb ik andere geprobeerd, ben niet een hulpeloos iemand die niks weet. Maargoed, wat bedoel je emt de master volume?

Sorry, als ik boos overkom, maar EntonoX behandelt me als een minderwaardige...Excuses voor mijn boosheid, en bedankt voor reacties :)
De master volume vind je in je tray , op het speakertje klikken en dan kijken of alle schuifjes omhoog staan :)

En de turbo functie vind je in je BIOS , heb ff geen zin om te rebooten anders zou ik je ook nog kunnen zeggen welk scherm het precies ;) :>

Misschien dat ook alleen de digitale uitgang aanstaat?

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Klubbheads schreef op 24 June 2003 @ 22:30:
[...]

De master volume vind je in je tray , op het speakertje klikken en dan kijken of alle schuifjes omhoog staan :)

En de turbo functie vind je in je BIOS , heb ff geen zin om te rebooten anders zou ik je ook nog kunnen zeggen welk scherm het precies ;) :>

Misschien dat ook alleen de digitale uitgang aanstaat?

Suc6
Master volume staat prima, alles op max. En de turbo functie (voor het memory toch?) stond disabled en nadat ik het ge-enabled had was er geen effect.

Wat bedoel je emt de digitale uitgang?

• EntonoX

EntonoX

Team leider

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 22:22:
[...]

hoho, ik behandel hier niemand als een minderwaardige. Jou openingspost bevat gewoon te weinig bruikbare informatie om voor een persoon (die niets van jou hardware situatie weet) duidelijkheid te verschaffen waar het probleem zich eventueel kan bevinden. En ik wijs je daar gewoon op.

NOFI, dus we laten we deze discussie hierbij stoppen. :Y)

had je de volume instellingen + geavanceerde instellingen in windows al geprobeerd?? en je onboard geluid is wel enabled in je bios??

[ Voor 4% gewijzigd door EntonoX op 24-06-2003 23:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
EntonoX schreef op 24 juni 2003 @ 23:56:
[...]

hoho, ik behandel hier niemand als een minderwaardige. Jou openingspost bevat gewoon te weinig bruikbare informatie om voor een persoon (die niets van jou hardware situatie weet) duidelijkheid te verschaffen waar het probleem zich eventueel kan bevinden. En ik wijs je daar gewoon op.

NOFI, dus we laten we deze discussie hierbij stoppen. :Y)

had je de volume instellingen + geavanceerde instellingen in windows al geprobeerd?? en je onboard geluid is wel enabled in je bios??
Ok, sorry :). M'n instellingen heb ik geprobeerd en op de BIOS staat ie als "Auto" (de andere keuze is Disabled). Ik ben echt radeloos, help! _/-\o_

• Clawz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06 23:12
Heb je geOC-ed? Ik heb ook de P4PE, en als ik de PCI freq omhoog gooi, stopt het geluid idd...

[Systeem]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb niet geOC-ed

Verwijderd

Topicstarter
Verder geen oplossingen?

• EntonoX

EntonoX

Team leider

drivers de-installeren opnieuw opstarten.... juiste drivers downloaden -> drivers installeren. als het daarna nog niet werkt, bios update proberen??

Verwijderd

Topicstarter
Weer niks hoor, ik ga uhm denk ik terug brengen...
Pagina: 1