Toon posts:

Muis en Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een draadloze optische muis kopen (of snoerloze) en een draadloze toetsenbord, maar ik weet niet welke ik moet nemen. Zelf wou ik Logitech of Microsoft nemen maar nou zie ik dat Trust vergeleken met die 2 veel goedkoper is. Ik ga denk ik daarom een Trust setje kopen, maar wat vinden jullie ervan? Ik game heel erg veel.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Logitech is wel kwaliteit...maarja daar betaal je idd wel voor.
Microsoft zou ik niet doen, veel te duur voor wat je krijgt.
Trust hebbik geen ervaring mee

Leave only footprints, take only memories

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
logitech... da's véél beter. neem zo'n cordless desktop deluxe. da's super!!

kheb hier een mx700, ook van logitech, en dat ding is zoo soepel :D perfect voor games.
met gamen is je toetsenbord niet zo héél erg belangrijk. zorg er in iedergeval voor dat je een goede muis hebt! ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm dus Microsoft is niet goed?? Ik wou vandaag dit gaan kopen http://www.hardwareconcur...s&view=info&product=15051 majah.. Nog iets bij sommige sets staat er US Layout ofzo en die zijn dan goedkoper maar wat is de verschil dan zo'n duurdere dan?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Er stond laatst een test in de Computer!Totaal. Wellicht dat het je loont als je die even doorneemt. Misschien dat je die ergens kunt vinden bij iemand in de buurt. Of koop het artikeltje voor 50 cent bij de links die ik je net gaf :)
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 20:25:
hmm dus Microsoft is niet goed?? Ik wou vandaag dit gaan kopen http://www.hardwareconcur...s&view=info&product=15051 majah.. Nog iets bij sommige sets staat er US Layout ofzo en die zijn dan goedkoper maar wat is de verschil dan zo'n duurdere dan?
Ik heb die set van die link, en ik moet je zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het enige is dat mijn setje stoort met een Logitech geval (de Logitech heeft er geen last van terwijl mijn tobo+muis het dan moeilijk heeft :) ).

[ Voor 51% gewijzigd door DUX op 24-06-2003 20:28 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Effe mijn mening wat mensen ervan vinden kan me niks schelen het is gewoon zo misschien dat anderen andere ervaringen hebben :) :

1. Draadloos zuipt te veel batterijen (vraag maar aan me buurman en mijn kennis)

2. Logitech toetsenborden zijn te plat echt niet fijn zie bijvoorlbeeld geen verschil met SWEEX zelfs :/

3. Van alle toetsenborden waarmee ik heb getypt typt een standaard Dell toetsenbord het fijnst (alleen moeilijk apart aan te kopen, mensen met ideeen help!! heb het over van die dingen waarmee je waarschijnlijk op school typt die zwarte gloednieuwe) ;)

4. Kwa muis is alles wel OK maar ik moet wel zeggen dat die Logitech en MS muizen sloomer zijn met hun weet ik veel hoeveel dpi wel niet terwijl mijn simpel dingetje van 10 euro met zijn 400 dpi veel sneller is (wie mij dit uitlegt graag) alleen niet met een Boomslang gewerkt misschien zijn die anders (versnelling zet ik bij Logitech en MS op hoogst USB of PS/2 maakte niks uit) :)

* nero355 made my point :) :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
[quote]DUX schreef op 24 June 2003 @ 20:26:
Er stond laatst een test in de Computer!Totaal. Wellicht dat het je loont als je die even doorneemt. Misschien dat je die ergens kunt vinden bij iemand in de buurt. Of koop het artikeltje voor 50 cent bij de links die ik je net gaf :)
[quote]

Ik ben zelf 14, maar je moet 18 jaar en ouder zijn om te betalen gebeurt er wat als ik typ dat ik 18 ben:D?

• DUX

DUX

nero355 schreef op 24 June 2003 @ 20:36:
Effe mijn mening wat mensen ervan vinden kan me niks schelen het is gewoon zo misschien dat anderen andere ervaringen hebben :) :

1. Draadloos zuipt te veel batterijen (vraag maar aan me buurman en mijn kennis)
valt reuze mee, en trouwens je moet ook oplaadbare batterijen gebruiken

2. Logitech toetsenborden zijn te plat echt niet fijn zie bijvoorlbeeld geen verschil met SWEEX zelfs :/
vind ik ook een beetje plat

...

4. Kwa muis is alles wel OK maar ik moet wel zeggen dat die Logitech en MS muizen sloomer zijn met hun weet ik veel hoeveel dpi wel niet terwijl mijn simpel dingetje van 10 euro met zijn 400 dpi veel sneller is (wie mij dit uitlegt graag) alleen niet met een Boomslang gewerkt misschien zijn die anders (versnelling zet ik bij Logitech en MS op hoogst USB of PS/2 maakte niks uit) :)
Ik merk geen verschil tussen met draad en zonder draad.

* nero355 made my point :) :Y)
made HIS point (want je praat in 3e persoons, remember) :)
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:43:
Ik ben zelf 14, maar je moet 18 jaar en ouder zijn om te betalen gebeurt er wat als ik typ dat ik 18 ben:D?
Dan moet je even iemand zoeken die het artikel heeft, of je ouders even 50 cent geven en vragen of zij het atikel willen kopen :)

[ Voor 14% gewijzigd door DUX op 24-06-2003 20:50 ]

• RonaldMade
  • Laatst online: 07-08 07:46
Ik heb ook die toetsenbord die je bij de MX set van logitech krijgt (alleen de oudere set met de Mousemann Optical Cordless), en van de toetsenbord kan ik 1 ding zeggen, koop het niet als je graag hard op zo'n ding mept, het is meer een uitstekend toetsenbordje om mee te surfen, tekstverwerken of multimedia mee aan te sturen, maar voor games hoef je nie zó'n superspeciale te nemen.

Overigens dat draadloos zo zuipt ? ok bij mijn muis misschien ja maar da ding verwerkt duizende klikjes per dag met 2 batt's, en de toetsenbord doet het nu nog steeds met de standaard batt's die ik erbij kreeg in september vorig jaar, dus de tobo is uiterst zuinig terwijl ik die reuze vaak gebruik.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RonaldMade schreef op 24 June 2003 @ 20:50:
Overigens dat draadloos zo zuipt ? ok bij mijn muis misschien ja maar da ding verwerkt duizende klikjes per dag met 2 batt's, en de toetsenbord doet het nu nog steeds met de standaard batt's die ik erbij kreeg in september vorig jaar, dus de tobo is uiterst zuinig terwijl ik die reuze vaak gebruik.
Hoe lang doe je met twee batterijen in een draadloze optische muis?
Ik zit zelf te denken aan de Microsoft Wireless Optical Desktop.
De service van MS Hardware is gewoon goed, heb ik ervaren. Als er iets binnen drie jaar defect raakt, krijg je zonder problemen een nieuwe thuisgestuurd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Trust gaat snel kapot mijn moeder heeft op haar werk al twee muizen van Trust versleten.

• DUX

DUX

haas schreef op 24 June 2003 @ 20:59:
[...]

Hoe lang doe je met twee batterijen in een draadloze optische muis?
Ik zit zelf te denken aan de Microsoft Wireless Optical Desktop.
De service van MS Hardware is gewoon goed, heb ik ervaren. Als er iets binnen drie jaar defect raakt, krijg je zonder problemen een nieuwe thuisgestuurd.
Aaah...weer een persoon met smaak :D

Tja, dat ligt natuurlijk aan je klik- en muisgedrag, maar ik doe er zelf minstens een weekje mee. Nogmaals: gebruik oplaadbare batterijen en houd dan de lader of op z'n minst een opgeladen setje (muis heeft net als tobo 2 AA-batterijen) bij de hand.

[aanvulling]
Ik muis veel :)

[ Voor 6% gewijzigd door DUX op 24-06-2003 21:06 ]

• DUX

DUX

[quote]

[ Voor 97% gewijzigd door DUX op 24-06-2003 21:03 ]

• RonaldMade
  • Laatst online: 07-08 07:46
ehhh ten eerste Logitech levert 5 jaar goede service en de 2 batt's van mijn muis doen ongeveer een maandje of 2 mee, maar als je zuining ben 3 maanden staat in het boekje en de toetsenbord 6 maanden tot 1 jaar.

Dus je kan beter een logitech kopen wil je voor de garantie er service, als iets bij mij trouwens niet werkt krijg ik van de winkel gewoon meteen een nieuwe mee, als ik de doos maar goed bewaar :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RonaldMade schreef op 24 juni 2003 @ 21:04:
ehhh ten eerste Logitech levert 5 jaar goede service en de 2 batt's van mijn muis doen ongeveer een maandje of 2 mee, maar als je zuining ben 3 maanden staat in het boekje en de toetsenbord 6 maanden tot 1 jaar.

Dus je kan beter een logitech kopen wil je voor de garantie er service, als iets bij mij trouwens niet werkt krijg ik van de winkel gewoon meteen een nieuwe mee, als ik de doos maar goed bewaar :)
De garantie van de winkel was al verlopen, mijn muisje was al anderhalf jaar oud.
Ik heb niets tegen Logitech, maar ik vind de Microsoft hardware er gewoon mooier uitzien. En mijn Wheelmouse Optical ligt veel lekkerder in mijn kleine hand dan de Logitech optische muis op mijn werk.
Twee maanden meegaan is genoeg voor mij. Ik ben niet zuinig genoeg om die drie maanden te halen denk ik.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DUX

DUX

haas schreef op 24 June 2003 @ 21:08:
Ik heb niets tegen Logitech, maar ik vind de Microsoft hardware er gewoon mooier uitzien. En mijn Wheelmouse Optical ligt veel lekkerder in mijn kleine hand dan de Logitech optische muis op mijn werk.
offtopic:
Is ook precies mijn reden geweest van de aanschaf van de MS-versie. Heb er nog steeds geen spijt van :)

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Trust doet het via straaltje. Dus dat betekend dat je dus de ontvanger en verzender tegen over elkaar moet hebben. Microsoft vind ik zelf het lekkerste werken qua toetsenbord en muis. Logitech vind ik zelf geen lekker toetsenbord hebben. Ik werk zelf alleen maar op Microsoft toetsenborden en met name de Office. Dat vind ik echt heel lekker typen. Ik ga volgende maand Keytronic proberen. En ook draadloos. Logitech had niet zo'n groot bereik als van Microsoft. Microsoft is ook zakelijker en logitech is voor de fun, dus de knopje en Microsoft heeft erover nagedacht.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Bij de Logitech MX zit een oplaad station :X
en hij is super kwa reactie beste draadloze muis
die ik ooit getest heb :Y)

[ Voor 47% gewijzigd door htol op 24-06-2003 21:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die kost wel 80 euro :P

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 21:19:
Tja maar daar heb je ook wat voor, veel beter dan die trust shit,
want dat is het echt!!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 14:21
Ik heb zelf laatst ipv een combinatieset los een Logitech Cordless Optical Mouse en een Logitech Deluxe Access Keyboard (met snoer - draadloos vind ik bij toetsenborden niet echt belangrijk) gekocht.

Het "probleem" met die combinatiesets is dat als je een betere muis wilt, je ook meteen een beter toetsenbord erbij moet nemen, wat ik dus niet echt nodig vond. Heb ik dus los gedaan.

Dit toetsenbord is inderdaad wel erg plat, maar persoonlijk vind ik dat absoluut heerlijk typen. Is dus gewoon een kwestie van smaak.

Verwijderd

Burner13 schreef op 24 June 2003 @ 20:22:
logitech... da's véél beter. neem zo'n cordless desktop deluxe. da's super!!

kheb hier een mx700, ook van logitech, en dat ding is zoo soepel :D perfect voor games.
met gamen is je toetsenbord niet zo héél erg belangrijk. zorg er in iedergeval voor dat je een goede muis hebt! ;)
Burner, my man you sad it all

_/-\o_

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Muis is idd het belangerijkste, verder is een fijne muismat dan ook geen overbodige luxe (zelfs met optisch)

Verder is als je regelmatig veel tikt (zoals op got :P)

Een fijn toetsenbord toch wel weer zo prettig vind ik zelf.

Tweakers Discord

Verwijderd

Ik heb met meerdere Microsoft en Logitech muizen gewerkt, ik zou altijd voor Logitech gaan, mijn ervaringen zijn dan een logitech veel directer reageert (handig met gamen), en de muis voelt gewoon kwalitatief beter aan en is mooier, bij de gemiddelde Microsoft muis heb ik een beetje een goedkoop gevoel, maar das mijn mening.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 21:19:
Je geeft aan dat je graag een goede muis (en toetsenbord) wilt hebben, en dat kost nou eenmaal geld. Over de kwaliteit van die Logitech setjes hoef ik volgens mij niks meer te zeggen, hier op GoT spreekt iedereen er wel postiief over (op een paar uitzonderingen daargelaten). Met de kwaliteit van MS is ook niks mis.
In dit draadje staan een aantal feiten over elk merk. Hier een paar belangrijke dingen op een rijtje:
Logitech levert een goede service (5 jaar garantie e.d.), heeft een docking station en reageert goed.
Het MS setje is wat goedkoper, heeft een vrij normale garantie (geen uitzonderlijke 5 jaar meen ik te herinneren).

Toch kiezen veel mensen voor het MS setje, om de simpele reden dat deze b.v. lekkerder tikt e.d.. Over smaak valt te twisten, en voor sommige mensen heeft de smaak een grotere invloed dan sommige feiten. Even kort samengevat: ik raad je aan om zelf, na deze feiten te hebben doorgenomen (en wat zelf te hebben gezocht naar reviews e.d.), ze eens in de praktijk uit te proberen. Is het mogelijk om bij de computerwinkel op de hoek toevallig even te mogen tikken met een setje? Zoiets zou ideaal zijn n.l., en m.b.v. de feiten kan je dan je perfecte keus maken. :)
Pagina: 1