Toon posts:

stille PSU

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe PSU ik heb nu een CODEGEN 300 WATT, en ik geloof dat er veel meer warmte uit komt bij de gemiddelde psu + hij maakt ook best veel lawaai.

Ik weet alleen niet welke ik het beste kan nemen. Enermax zie je best veel, is die ook echt stil ? ik heb namelijk ook een vrij stille CPU koeler ( zalman 7000-cu) en dan een lawaaierige PSU heeft dan niet veel zin.

Weet iemand bij hoeveel dcb de 'Silent' Enermax koelers komen? ik kan het maar nergens vinden. en werkt dat 2 fans systeem ook echt goed? want de temp in mn kast is vrij hoog, die mag wel wat lager

+ is dat probleem al verholpen met dat 5 volt ofzo ? :)

alvast bedankt

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Kijk eens naar die passief gecoolde PSU op de frontpage, misschien is dat wat ;)

System Specs

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:45

makje

Professioneel prutser

sorry hoor, maar hier zijn al zoveel topics over geweest... gebruik dus de search en zoek ook even wat reviews.

Kort gezegd komen de zalman 300 en de Zalman 400 watt erg goed uit de bus. Er zijn ook helemaal passief gekoelde PSU's maar die zijn wel erg duur.

BTW ik zie dat dit je 2e post is (en gelijk de 2e zelf gestarte topic). Welkom alsnog op GoT, maar lees ook even de faq door

[ Voor 36% gewijzigd door makje op 24-06-2003 16:57 ]

9800x3d

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:16
Eeh een codegen 300W is toch echt wel stil hoor. Ik heb er ook eentje gehad en hij was bijna onhoorbaar. Mijn Enermax 350W van nu maakt meer herrie op zijn laagste stand :P.

tvw

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:28

LopeZ

Too much is never enough

makje schreef op 24 June 2003 @ 16:51:
sorry hoor, maar hier zijn al zoveel topics over geweest... gebruik dus de search en zoek ook even wat reviews.

Kort gezegd komen de zalman 300 en de Zalman 400 watt erg goed uit de bus. Er zijn ook helemaal passief gekoelde PSU's maar die zijn wel erg duur.

BTW ik zie dat dit je 2e post is (en gelijk de 2e zelf gestarte topic). Welkom alsnog op GoT, maar lees ook even de faq door

Helemaal gelijk, gaat daarom nu dicht.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38
Welke voeding is stil *met* fatsoenlijke airflow Deze is ultra recent, ga daar maar in verder :) (had je ook met de search kunnen vinden ;) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.