Toon posts:

cue fikke van .ogg files met nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
laatst een cd geDL maar die was in .ogg
en tis 1 lang track dus een cue erbij geDL en ik krijg die cue nie geload bij nero, want hij zegt dat in regel 3 een fout zit. ( regel met filename en formaat )

heb de nieuwste nero 5.5.10.35 ( dat trouwens nie evenstabiel werkt 8)7 )
maar bij 5.5.8 herkent ie .ogg nie.

dus iemand een oplossing???

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 20:17
(leuk abn weer :?)
Probeer de cue file eens te openen met een editor, en kijk wat er fout zou kunnen zijn.
Met de nieuwste nero kan ik wél ogg files branden, misschien heb je er apart een plugin voor nodig.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb ook de nieuwste nero, vandaag nog geDL. maar tis de cue die ie nie wil loade. gewoon een ogg file kan ik wel gewoon fikke

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hoi, en welkom op GoT ;).

Hopelijk heb je de registratiefaq doorgelezen. Mocht je dat niet hebben gedaan hier even een korte samenvatting: Op GoT verwachten we dat mensen een beetje moeite doen voordat ze een topic openen. Dat betekent dat we graag zien wat je al geprobeerd hebt bij een speurtocht met de GoT-search en Google. Een uitgebreide uitleg hiervan kun je hier vinden.

Even over jouw specifieke probleem:
[search=ogg cue]
.cue met mp3
Ik denk dat dit jouw probleem is, Nero kan niet overweg met mp3's/ogg's die moeten worden gesplits. Wat je moet doen is met het programma MusiCutter het bestand opsplitsen in een heleboel kleinere bestanden.

Succes :).

Verwijderd

Topicstarter
ik had al gesearched in GoT, maar vond nix. en met progje musicutter kan je t geen ogg splitse :(

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:07
Download hem maar, ik heb zelf ook ff met google gezocht en de eerste hits gaven aan dat MusiCutter zowel met MP3 als met OGG Vorbis overweg kan.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

(At this time, musiCutter cannot split ogg files).
Ik begreep uit de eerste hits dat het wel kon, maar ik neem aan dat je het inmiddels geprobeerd hebt? En als je gesearched hebt, dan kun je dat voortaan beter in je openingspost zetten :).

Paar mogelijkheden:
• Je probeert Nero te upgraden naar de meest recente versie. Wellicht dat de problemen dat verholpen zijn.
• Je kijkt naar een ander brandprogramma, zoals cueburner die ik in op Google tegenkwam (of de wat bekender programma's als Fireburner. Staan in de SA-FAQ genoemd :)
• Misschien kun je de .cue laden met Deamon Tools en vanaf daar de .ogg-bestanden naar je HD kopieren.

[ Voor 21% gewijzigd door Compubiter op 24-06-2003 01:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maar m geconvert naar mp3 en daarna maar gefikt, want tis langer uitzoeke hoe je moet fikke met nero dan dat je ff convert en daarna gefikt als een mp3 :)
Pagina: 1