[PC/XBOX] Fable

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.617 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 56386

Vanitas schreef op 23 september 2004 @ 18:52:
[...]

Het is ook eigenlijk meer een adventure game dan een RPG.
Maar 40 uur vind ik wel netjes, ok het mag wel meer maar 80% van de games haalt de 20 uur nog niet eens.

Maar 40+ uur over TWW :X Sorry hoor, maar TWW is wel erg makkelijk.
IK had toen ook al bijna alle sub-quest enzo gedaan :X, was toch mischien handig om er bij te vertellen. Nu heb ik fable ook nog niet gespeeld, daar hoop ik vanavond een eind aan te maken. Hoe zit het nu met leeftijd? Eerst was het dat je geleidelijk oud werd, maar ik hoorde ook verhalen van dat het nu per tijdseenheid gaat dus dat je van 20+ naar 30+ ging? Hoe is dat nu geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93317

je wordt vanzelf ouder...ik ben nu zonder dat ik het in de gaten heb al 20 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

jullie zijn alle maaal Tweakers dude..

Mijn vraag is , waar the *^$^^ hebben falble vandaan en hoe duur was ie. Ga me nu niet zegggen geripped van het internet , want dat is de enige manier om het spel te krijgen in NL heb ik me laten vertellen....

Hij is hier pas 8 oktober uit :)

Dus vertel eens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Stronkie schreef op 24 september 2004 @ 08:49:
jullie zijn alle maaal Tweakers dude..

Mijn vraag is , waar the *^$^^ hebben falble vandaan en hoe duur was ie. Ga me nu niet zegggen geripped van het internet , want dat is de enige manier om het spel te krijgen in NL heb ik me laten vertellen....

Hij is hier pas 8 oktober uit :)

Dus vertel eens.....
Wat denk je zelf, je geeft het antwoord eigenlijk zelf al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Dat had ik al door ja :), maare heoveel gaat die game kosten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel kosten de nieuwste xbox-games nu? En hoeveel zal fable dan gaan kosten... (...+/- 69 euri)

-offtopic: dat antwoord gaf je deels zelf al...bittorrent

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93317 op 24-09-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Stronkie schreef op 24 september 2004 @ 11:51:
Dat had ik al door ja :), maare heoveel gaat die game kosten dan :)
Veel geld denk ik, helaas dat het zo duur kost. Maar ik ga hem zeker kopen als hij afgeprijst is, dat wel. Alleen ik speel hem nu af en toe, want ik kan het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Doen we niet aan

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-09-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 13:55

Glorificationer426

come we hero rush yes?

wow cool man =D

best wel sneu dat r nu es een goed spel gemaakt wordt en meteen hele wereld weer downloaden :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

best wel sneu dat r nu es een goed spel gemaakt wordt en meteen hele wereld weer downloaden
goed spel? Niet om vervelend te zijn, maar ik ben heel erg blij dat ik hier geen 70 euro aan heb uitgegeven. Ik heb het gister uitgespeeld en moet zeggen ben nogal teleurgesteld. Er zitten hele leuken dingen in het spel, en de designers zijn af en toe erg goed bezig geweest. Maar over het algemeen zitten er gewoon teveel dingen in het spel die gewoon slecht zijn. Zal even een paar voorbeeldjes geven,

Laadtijden - na elke area (die vrij klein zijn maar dat vind ik niet zo erg) die laadtijden gaan extreem irriteren, vooral ook omdat ze vrij lang zijn en af en toe moet ie zelfs lang laden voor een lege kleine kamer
Verhaal - wat een vreselijk slecht verhaal zeg :) maar daar kom je zelf nog wel achter. Maar voor een rpg zorg je als developer toch wel even voor een goed verhaal of niet soms? :)
Controls - Vooral het gebruik van spells is erg onhandig en af en toe buggy
Framerate problemen - als je eenmaal in een gebied bent valt het wel mee, maar na elke load screen (en dat zijn er nogal wat) schokt het spel even, en duurt het even voordat het allemaal op gang komt. Opzich geen groot probleem ,maar als je 5 jaar aan een spel werkt zorg dat dat in orde is, niet?
Bepaalde gameplay elementen - Een schep is echt enorm cool enzo, totdat je voor een quest iets moet gaan opgraven, op een hele specifieke plek. Elke keer scheppen duurt ongeveer 30 seconden, waarna het spel weer even schokt. Ik heb een keertje of 6 moeten scheppen voordat ik mn "item" had gevonden, leuk hoor
Lengte - slap verhaal en geen replay value, content van ongeveer 15 uur (heb in 15 uur het spel uitgespeeld, alle side quests gedaan, 3x getrouwd, 2x gescheiden, 3 huizen gekocht, 20 sleutels gevonden, bijna alle demon doors geopend, zwaard uit de steen getrokken, etc). 15 uur is niet veel voor een rpg ....

Ik heb me redelijk afzijdig gehouden van de hype en heb nooit dingen gelzen die meneer Molyneux heeft gezegd of beloofd, dus het is niet dat ik zoiets heb van ze hebben er veel uitgehaald. het is gewoonweg geen heel goed spel. Het is leuk, het is vermakelijk, er zitten leuke nieuwe elementjes in, maar ook andere elementen waarvan ze zeggen dat die nieuw zijn, zijn helemaal niet nieuw.

Het spel krijgt van mij een 7.5 (en dan ben ik nog best lief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zult ook wel alle filmpjes hebben geskipped en met een faq gespeeld hebben...en je kunt nooit ALLE sidequests hebben gedaan. Voor een rpg moet je de tijd nemen. Rustig alles uitzoeken en genieten van alle mogelijkheden die deze game heeft. Dan ben je echt uren zoet met die game.
BTW...zet die game op je hdd...dan duurt het laden niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zult ook wel alle filmpjes hebben geskipped en met een faq gespeeld hebben...en je kunt nooit ALLE sidequests hebben gedaan. Voor een rpg moet je de tijd nemen. Rustig alles uitzoeken en genieten van alle mogelijkheden die deze game heeft. Dan ben je echt uren zoet met die game.
BTW...zet die game op je hdd...dan duurt het laden niet zo lang
faq? nee die gebruik ik niet, het spel is relatief simpel. En hoezo kan ik niet alle sidequests gedaan hebben? Ik heb de tijd genomen, maar het spel biedt gewoon niet meer. ik heb ook genoten van het spel, dat ontken ik ook niet, maar het is af en toe ook gruwelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omdat je alllerlei keuzes moet maken en aan de hand daarvan kan het zijn dat je minder of kortere quests hebt. Maja..dit is toch een spel wat je meerdere keren moet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Anoniem: 93317 schreef op 24 september 2004 @ 15:14:
omdat je alllerlei keuzes moet maken en aan de hand daarvan kan het zijn dat je minder of kortere quests hebt. Maja..dit is toch een spel wat je meerdere keren moet spelen
eehh niet dus :), en ik heb toch alle quests gedaan. Naar sleuteltjes in de grond zoeken heb ik wel even gedaan. Maar je hebt dat allemaal niet nodig om het spel uit te spelen. Ok het geeft je wel een enorme vrijheid(valt eik ook nog wle tegen). maar waarom zou je sleuteltjes gaan zoeken als de items uit die kisten niet de moeite waard zijn om te gebruiken. Zelfde geldt voor de meete demon doors. Ze hadden dat gewoon veel beter in de quests en/of verhaal moeten verwikkelen. DAN wordt het pas een uitdaging.

Je zal erachter komen dat als je hem nog een keer speelt dat het spel toch echt te kort schiet :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:44
Glorificationer schreef op 24 september 2004 @ 13:38:
wow cool man =D

best wel sneu dat r nu es een goed spel gemaakt wordt en meteen hele wereld weer downloaden :)
Dat is de makers hun eigen schuld, als ze een worldwide release hadden, dan hadden meer mensen hem nu gekocht dan nu. Want als je hem al hebt dan koop je hem niet meer, of tenminste niet als hij nog duur is.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

:O
ter herinnering :
[rml]Fuelke in "[ XBOX] Fable"[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 24-09-2004 17:23 ]

specs

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:02
hmm weekend, nu kan ik weer een beetje fable gaan spelen. Dr zullen er al wel veel zijn die het inmiddels hebben uitgespeeld...

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 11:04

Backspace-NL

New and Improved!

Ik weet niet of dit al eerder is gepost hoor, maar, de US versie van Fable werkt ook vlekkeloos op een EU PAL Xbox. Ik heb zojuist de import versie aangeschaft en deze werkt prima op mijn Europese Xbox. Was natuurlijk wel wat meer kwijt dan normaal, maar ik heb het spel dan ook nu, en origineel!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 10:27
ik heb gehoord dat het spel niet zal worden wat ze ervan hadden verwacht. En wat ze verwachten was:

4d(littekens,groeien,spiergroei etc)
Veeel Monsters
Grote "lvls"
en nog wat meer
Ik heb zo'n vermoeden dat dit spel een erg arcade achtige feeling gaat krijgen. En ik denk dat ik de reden daartoe ook wel weet. Lionhead heeft sinds B&W eigenlijk geen spel meer uitgebracht en er zijn meer dan 4 spellen in de maak (B&W2,Fable,B&W Next Gen en nog een paar) Ik denk dat omdat Fable zo gehyped is dat ze daardoor het idee kregen dat ze met een half af spel ook wel geld konden verdienen, want dat hadden ze tenslotte wel nodig voor al die andere projecten. Maar ik kan het ook fout hebben iig ik denk dat ik teveel verwacht van dit spel maar hoe dan ook ik ga het kopen :D

Litttekens zie je wel degelijk en je groeit ook nav de keuze van voedsel en de hoeveelheid. De littekens zijn niet realtime maar je krijgt afhankelijk van je vechtstijl wel littekens. Ik ben een close-combat zwaardvechter (warrior) en ik heb mn hele bast onder de krassen. Verder valt dit spel zeker niet tegen hoor! Ik snap niet dat veel mensen nou zo teleurgesteld kunnen zijn.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mwaw ik vind het echt wel gaaf spel :D

Je word ook dik als je te veel eet ^_^ "You are what you eat" haha

There is no art to find the minds construction in the face

Bij mij ook wel realistisch...In het echt sla ik uit luiigheid wel es een ontbijt en/of lunch over en ik ben behoorlijk slank (7% vet)...mijn poppetje in Fable laat ik ook alleen eten als ie bijna geen health meer heeft. Die is ook 'slim'. Wel vet...en drink daar in het spel ook nooit bier. In het echt drink ik ook nooit bier. Maja....in fable zit geen apfelkorn :p..En verder ziet ie er wel fett uit!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Dit ga ik eens even verdedigen 8)
Anoniem: 60967 schreef op 24 september 2004 @ 14:23:
[...]

Laadtijden - na elke area (die vrij klein zijn maar dat vind ik niet zo erg) die laadtijden gaan extreem irriteren, vooral ook omdat ze vrij lang zijn en af en toe moet ie zelfs lang laden voor een lege kleine kamer.

[b]Die laadtijden zijn nog niet eens 2 seconden man! Je kan toch ook gewoon lekker teleporten? Dat is echt mega in dit spel! Niet de hele tijd door het spel heen lopen als je weer terug naar de stad wilt. Gewoon fijn teleporteren :)
Bovendien vind ik het niet gek dat hij regelmatig even een seconde of twee moet laden, de werelden zit boordevol grafische sappigheden. Geloof me jongens, de sfeer zit er echt dik goed in!

Verhaal - wat een vreselijk slecht verhaal zeg :) maar daar kom je zelf nog wel achter. Maar voor een rpg zorg je als developer toch wel even voor een goed verhaal of niet soms? :)

Het verhaal is een beetje cliché, dat is waar. Maar de quests zijn best leuk en het vetste is natuurlijk dat je uiterlijk verandert naar mate je slechter wordt. Gewoon wat rondhangen en burgers bang maken is toch al leuk? Of proberen spullen te jatten uit winkels. Je kan natuurlijk ook een goede held zijn met een vrouwtje en een huisje enzo. Het is veel leuker om winkelieren te killen en hun zaak over te nemen :9

Controls - Vooral het gebruik van spells is erg onhandig en af en toe buggy
Framerate problemen - als je eenmaal in een gebied bent valt het wel mee, maar na elke load screen (en dat zijn er nogal wat) schokt het spel even, en duurt het even voordat het allemaal op gang komt. Opzich geen groot probleem ,maar als je 5 jaar aan een spel werkt zorg dat dat in orde is, niet?

Weet niet wat voor een specs je xbox heeft maar ik heb dit totaal niet ondervonden :+ mischien heb je wel een gare harde schijf

Bepaalde gameplay elementen - Een schep is echt enorm cool enzo, totdat je voor een quest iets moet gaan opgraven, op een hele specifieke plek. Elke keer scheppen duurt ongeveer 30 seconden, waarna het spel weer even schokt. Ik heb een keertje of 6 moeten scheppen voordat ik mn "item" had gevonden, leuk hoor.

Ja je moet wel wat moeite doen voor die 500coins! Ik vind het een beetje pietleuterig hoor. Als je iets moet zoeken, dan moet je het toch zoeken, en tja dat kan soms even duren. Het was toch niet zo dat je hopeloos die schat niet kon vinden? Gewoon even scheppen, what's the point :?

Lengte - slap verhaal en geen replay value, content van ongeveer 15 uur (heb in 15 uur het spel uitgespeeld, alle side quests gedaan, 3x getrouwd, 2x gescheiden, 3 huizen gekocht, 20 sleutels gevonden, bijna alle demon doors geopend, zwaard uit de steen getrokken, etc). 15 uur is niet veel voor een rpg ....

Het goede van dit spel is dat het je het gerust voor de tweede keer kan spelen, en dat je dan allemaal andere dingen meemaakt. Je hebt vast als een goederik gespeeld, maar begin es opnieuw maar dan zo evil mogelijk. Je komt allemaal andere mensen tegen en krijgt andere opdrachten. btw lijken 15 uur mij sterk om al datgene te hebben behaald zoals hierboven staat beschreven. Je kan nooit al die sleutels vinden als je niet alle demon doors hebt geopend

Ik heb me redelijk afzijdig gehouden van de hype en heb nooit dingen gelzen die meneer Molyneux heeft gezegd of beloofd, dus het is niet dat ik zoiets heb van ze hebben er veel uitgehaald. het is gewoonweg geen heel goed spel. Het is leuk, het is vermakelijk, er zitten leuke nieuwe elementjes in, maar ook andere elementen waarvan ze zeggen dat die nieuw zijn, zijn helemaal niet nieuw.

Ik lees de Power Unlimited en ik was erg sceptisch over de Fable hype. Ik moet zeggen dat het me allemaal meeviel. Je moet dat spel niet snel achter elkaar afraggen. Lekker op je gemak je ding doen is veel leuker. Het is idd leuk en vermakelijk en het is geen spel van het jaar, dat zeker niet. Het is wel een goede rpg om de komende koude maanden mee door te komen.

Het spel krijgt van mij een 7.5 (en dan ben ik nog best lief)
Ik geef een 8.5 omdat het me erg heeft vermaakt (eerlijk gezegd nog niet helemaal uitgespeeld, omdat ik daar mee wacht tot ik echt tevreden ben met m'n character) en omdat het me een warm gevoel van binnen geeft, dat ik al lang niet meer heb gehad. Verder is het redelijk verslavend :)

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 29-09-2004 17:38 . Reden: Teveel [b] ]

nikszolekkeralss.exe

Ik lees ook de PU maar ik moet zeggen dat je door die Dagboeken en previews eerlijk gezegd wel meer verwacht van Fable. Maar dan nog is het de eerste RPG die ik echt heb gespeeld. Die ik echt leuk en interessant vond! Ik denk dat Molyneux vooral daardoor veel gaat verkopen! En die laadtijden zijn echt te verwaarlozen en de framerate is nog nooit bij mij gedropt. Ook de besturing is perfect en het verhaal gewoon goed. Het is toch iedere keer anders. De 2e keer dat je het speelt weet je in het begin dingen die je kunt doen die je de 1e keer niet wist omdat je em nog niet zo lang had gespeeld. En daarom is toch die replay-value erg hoog.
Alles staat een beetje door mekaar maja, ik zit hier op stage en heb niet veel tijd en moet regelmatig ff venster minimaliseren :p..Maja, het spel krijgt van mij een 9,2! Is gewoon de beste rpg op de xbox

PS: Niet eerst een week fable spelen en daarna Sudeki...dan valt sudeki echt enorm tegen! Vooral het battlesysteem is dan in sudeki gewoon traag!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ja dat had ik dus ook. Die jan van de PU is gewoon Molyneux fan en daarom prijst die kerel alles de lucht in wat die Neux uitpoept. Ik heb altijd zo m'n eigen mening over dit soort zaken.
Anyway, jij hebt het begrepen :)

nikszolekkeralss.exe

• Vanitas
Anoniem: 93317 schreef op 29 september 2004 @ 16:51:

PS: Niet eerst een week fable spelen en daarna Sudeki...dan valt sudeki echt enorm tegen! Vooral het battlesysteem is dan in sudeki gewoon traag!
Dus ik heb het is de goede volgorde gespeeld.
Maar ik vind trouwens het battle systeem van sudeki super leuk, eindelijk weer eens wat dieper dan alleen op A bashen. Daarom is Ninja Gaiden ook de beste XB game.

Fable komt de 8e toch uit he?? Dan zal hij de 5e of 6e al wel in de winkels liggen. (gok ik zo)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Ik denk eerder andersom..Meestal als ie dan uitkomt zal ie of op die dag in de schappen liggen of een dag later.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Iemand tips waar ik een wedding ring kan halen? Ben net in Oakdale gekomen en heb daar een vrouwtje verleid :)

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Gewoon kopen bij een handelaar die hem in zijn assortiment heeft. In bowerstone bijvoorbeeld. Ook kan je er af en toe 1 vinden door te graven/vissen/kistjes open te maken, maar dat is heel sporadisch.

Die wedding-rings kun je kopen bij die dealer in Bowerstone South direct lings als je uit dat teleport-ding komt. Hij heeft ook neppe ringen. Maar het kost wel veel moeite om een vrouw/man zover te krijgen. Je moet veel kadootjes geven ensow...ik begin er ook niet aan (in fable tenminste :p). Het 'verleiden' is wel makkelijker..in Bowerstone lopen er al 10 vrouwen en 1 gozer (eikel!) achter me aan :D. Als je trouwes iemand trouwt krijg je er regelmatig kadootjes van, varierend van potions tot wapens!
Is er hier trouwes al iemand die met een gozer is getrouwt of meerdere keren is getrouwt of weduwnaar is? Lijkt me wel grappig :p

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-07 17:59
Komt Fable ook uit voor de pc ? ik heb er es iets van gelezen, maar kan er verder niks over vinden... iemand een idee wanneer hij dan uit komt voor de pc ?

• Vanitas
Anoniem: 93317 schreef op 30 september 2004 @ 08:48:
Ik denk eerder andersom..Meestal als ie dan uitkomt zal ie of op die dag in de schappen liggen of een dag later.
Nou niet dus, Z:TWW, metroid prime, doom 3 en nog een heleboel lagen al een dag of 2 voor de release date in de winkel.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Anoniem: 93317 schreef op 30 september 2004 @ 13:15:
Die wedding-rings kun je kopen bij die dealer in Bowerstone South direct lings als je uit dat teleport-ding komt. Hij heeft ook neppe ringen. Maar het kost wel veel moeite om een vrouw/man zover te krijgen. Je moet veel kadootjes geven ensow...ik begin er ook niet aan (in fable tenminste :p). Het 'verleiden' is wel makkelijker..in Bowerstone lopen er al 10 vrouwen en 1 gozer (eikel!) achter me aan :D. Als je trouwes iemand trouwt krijg je er regelmatig kadootjes van, varierend van potions tot wapens!
Is er hier trouwes al iemand die met een gozer is getrouwt of meerdere keren is getrouwt of weduwnaar is? Lijkt me wel grappig :p
Ik heb in diverse guides gelezen dat je inderdaad kado's e.d. krijgt! Helaas heb ik nog niet genoeg geld voor een huis, vanavond maar ff gokken ofzo. Je kunt trouwens ook homosexuele relaties aangaan schijnt het, of een bi spelen :Y)

En ja, sex is ook mogelijk!

Als je scheidt (kan ook) ben je veel geld kwijt. Het is goedkoper om je echtgeno(o)t(e) te vermoorden schijnt het.

[ Voor 10% gewijzigd door EquiNox op 30-09-2004 17:43 ]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 93317 schreef op 30 september 2004 @ 13:15:

Ik ben weduwe :)

Heb mn vrouw vermoord...
Als ik un een slechte daad pleeg krijg ik geen evil punten meer :P
Zo slecht ben ik.. en ik zie er stoer uit ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Vanitas
ReCreator schreef op 30 september 2004 @ 22:26:
[...]

Ik ben weduwe :)

Heb mn vrouw vermoord...
Als ik un een slechte daad pleeg krijg ik geen evil punten meer :P
Zo slecht ben ik.. en ik zie er stoer uit ;)
Nou laat es wat pics zijn...

• Albinoraptor
  • Laatst online: 11-07 21:09
Ik heb wel Fable gepre-ordered. Maar vraag me af of het wel zo'n goed plan was. Als ik sommige negatieve posts zie. Ik ben geheel geen RPG liefhebber, maar dit leek mij dan toch een leuke RPG, zeker als ik las wat het allemaal zou bevatten.

Mijn vraag nu is is het idd een RPG gewroden die niet RPG liefhebber ook leuk vinden of kan ik hem toch maar cancellen?

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb geen proggie om screens te maken.. dan maar ff op de makkelijke manier...

Dikke spoiler dus!!!
Filmpje van me poppetje

Let niet op de baggerkwalieteit.. is gewoon gefilmd... maakt de spoiler weer minder spoilerachtig :) :) (DivX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is zeker een RPG die niet RPG fans leuk vinden omdat het nadruk toch meer ligt op de actie dan op wat andere elementen. Ik denk dat je er beter aan doet het spel een keer te huren of te lenen van iemand (je mag mijn de mijne wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Albinoraptor schreef op 30 september 2004 @ 23:39:
Ik heb wel Fable gepre-ordered. Maar vraag me af of het wel zo'n goed plan was. Als ik sommige negatieve posts zie. Ik ben geheel geen RPG liefhebber, maar dit leek mij dan toch een leuke RPG, zeker als ik las wat het allemaal zou bevatten.

Mijn vraag nu is is het idd een RPG gewroden die niet RPG liefhebber ook leuk vinden of kan ik hem toch maar cancellen?
Het is juist een rpg voor niet echte rpg fans, een echte die hard rpg fan zal wat teleurgesteld zijn omdat hij zich gekort zal voelen op enkele belangrijke rpg elementen (te weinig subquests, te korte speeltijd, te kleine wereld, niet diep genoeg verhaal), maar daarvoor krijg je toch heel andere revolutionaire features voor terug, zoals briljante karakterontwikkeling, en een erg levende wereld die ook mooi oogt en ongekend veel dingen te doen, en erg mooie en toegankelijke actie. Zeker kopen die game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ReCreator schreef op 30 september 2004 @ 23:59:
Ik heb geen proggie om screens te maken.. dan maar ff op de makkelijke manier...

Dikke spoiler dus!!!
Filmpje van me poppetje

Let niet op de baggerkwalieteit.. is gewoon gefilmd... maakt de spoiler weer minder spoilerachtig :) :) (DivX)
Ziet er wel kickass uit.

Maar waarom gaat het vuur op de bijl aan en uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze ziet er zeker wel dope uit...alleen jammer van de kwaliteit..die gast van jou is wel uberevil :) ... die van mij hangt nog steeds in het midden.
TIP: Eet achter elkaar heel veel crunchy chicks om evil te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 93317 schreef op 01 oktober 2004 @ 13:15:
Deze ziet er zeker wel dope uit...alleen jammer van de kwaliteit..die gast van jou is wel uberevil :) ... die van mij hangt nog steeds in het midden.
TIP: Eet achter elkaar heel veel crunchy chicks om evil te worden!
Eet cruncky chicks?? Kan je vrouwen opeten, of bedoel je nou chickens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 01 oktober 2004 @ 14:47:
[...]

Eet cruncky chicks?? Kan je vrouwen opeten, of bedoel je nou chickens??
Ik dacht zeker te weten dat je dan hele kippen opat. Alleen wist ik niet meer of ze leefden 8)7. Dat zal dan wel als je er evil van word ^^. Is er ook een mogelijkheid om evil te zijn zonder die hoorntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik denk dat je een kuikentje bedoeld... die kun je kopen of krijgen... wat het nut van een kuikentje is weet ik ook niet (huisdier?)
Tip om evil te worden... moord een dorp uit...

Als je zo evil bent als mij, krijg je ook quests van de bandits :P

Idd jammer van de kwaliteit :)

Even nog over het filmpje.

Dat vuur om de bijl zijn de elementen. Op sommige wapens kun je elementen stoppen die je vind. (niet meer ongedaan te maken eenmaal geplaatst, waarde stijgt en kracht ook enorm)
Die bijl van mij heeft 3 plaatsen 2 zijn bezet door vuur en 1 door zilver (blauwe om de bijl)... zilver is om die weerwolven beter af te kunnen maken :P

Dit evil pak krijg je trouwens als je de quest aanneemt van de demon door die op de route ligt als je die 2 koopmannen door dat bos moet leiden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door ReCreator op 01-10-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Is eigenlijk alle tekst ingesproken, dus al je een missie krijgt oid.
Je kon toch niet echt met iedereen gaan praten in de stad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Je kan met iedereen een praatje houden... eigenlijk praat iedereen behalve jijzelf.. dat vind ik wel raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ReCreator schreef op 01 oktober 2004 @ 20:52:
Je kan met iedereen een praatje houden... eigenlijk praat iedereen behalve jijzelf.. dat vind ik wel raar :P
Ja maar dan gaat het toch niet zo dat je echt kan verstaan wat ze nu zeggen, via gebaren ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou de meeste mensen kun je gewoon verstaan... jezelf doet het meeste met gebaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe gaat dat vissen eigenlijk, kan dat enkel op bepaalde plekken, of kan je overal je hengel uitgooien (niet doordenken)??

En wat gebeurt hier.

[ Voor 29% gewijzigd door Vanitas op 03-10-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm dat ben ik nog niet tegengekomen, terwijl ik het wel heb uitgespeeld. Ik gok dat het een of andere magische spreuk is die je kan nemen, zal wel voor je kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 56386 op 04-10-2004 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Je moet een vishengel kopen... Dan kun je de hengel uitwerpen waar je in een plas met water van die kringen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386 schreef op 03 oktober 2004 @ 23:56:
[...]

Hmm dat ben ik nog niet tegengekomen, terwijl ik het wel heb uitgespeeld. Ik gok dat het een of andere magische spreuk is die je kan nemen, zal wel voor je kijken.
Dat is geloof ik Slow Time...Kun je de tijd vertragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ReCreator schreef op 04 oktober 2004 @ 01:15:
Je moet een vishengel kopen... Dan kun je de hengel uitwerpen waar je in een plas met water van die kringen zien...
water van die kringen zien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van die kringen in het water...als betekenis dat er beweging onder het oppervlak is...jeweettoch?? Dat valt vanzelf wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 93317 schreef op 04 oktober 2004 @ 12:37:
Van die kringen in het water...als betekenis dat er beweging onder het oppervlak is...jeweettoch?? Dat valt vanzelf wel op
Ohw ja zo, kijk als je het zo zegt dan snap ik het ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Het zit ietsje anders met dat vissen:
Je kunt overal waar water is vissen, en dan vang je vis :)
Maar op sommige plekken zijn er extra bewegende kringen in het water, zulke plekken zijn zacht gezegd "interessante visstekjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 16462 schreef op 04 oktober 2004 @ 14:56:
Het zit ietsje anders met dat vissen:
Je kunt overal waar water is vissen, en dan vang je vis :)
Maar op sommige plekken zijn er extra bewegende kringen in het water, zulke plekken zijn zacht gezegd "interessante visstekjes"
Yup, ik dacht eerst dat je alleen daar kon vissen :), maar het viel me al op dat ik weinig vis maar veel bijzondere stuff uit het water haalde :) zelfs een keer 500 coin, terwijl ik nog erg weinig geld had, dan is dat een lekkere meevaller :)

Vind het een geweldig spel, kan er geen genoeg van krijgen en dat is dan ook eigenlijk het probleem, ik wil gewoon meer van dit, meer speciale dingen en vooral meer quests. op naar Fable 2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhhmm....fable 2?? Peter Molyneux is meer een man van vernieuwende spellen en ik denk daarom ook niet dat er een vervolg komt...als je ziet waar die gozer nog allemaal mee bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals? black 'n white 2?

Molyneux heeft het echt afgedaan voor mij, die excuses ook van hem publiekelijk. Echt zo'n belachelijke stunt. Eerst gaan bleren over allemaal opties, ze er dan niet instoppen omdat het team het niet kan en dan de gebeten hond gaan spelen in de media omdat mensen hem dat aanrekenen. echt heel erg suf. Die reden ook dat ze dat met die bomen er niet in hebben gestopt omdat het 15% van de rekentijd in beslag nam is enorme onzin. Een beetje programmeur weet dat dit wel een stuk beter op te lossen is als 15% rekentijd van een xbox in beslag te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 60967 schreef op 05 oktober 2004 @ 10:52:
zoals? black 'n white 2?

Molyneux heeft het echt afgedaan voor mij, die excuses ook van hem publiekelijk. Echt zo'n belachelijke stunt. Eerst gaan bleren over allemaal opties, ze er dan niet instoppen omdat het team het niet kan en dan de gebeten hond gaan spelen in de media omdat mensen hem dat aanrekenen. echt heel erg suf. Die reden ook dat ze dat met die bomen er niet in hebben gestopt omdat het 15% van de rekentijd in beslag nam is enorme onzin. Een beetje programmeur weet dat dit wel een stuk beter op te lossen is als 15% rekentijd van een xbox in beslag te nemen.
Bedoel je dat je eerst bomen om kon hakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nee bomen konden eerst groeien. Is begrijpelijk dat dat enorm veel cpu kracht kost, alleen al om alle statistieken van elke boom bij te houden... en je merkt zoiets nauwelijks

(wel tof als je je eigen boompje of boomgaard kon planten, en appels ervan kon eten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

darkshadow, waarom zou je op elk moment bijhouden hoe het zit met Alle bomen. Het is toch totaal niet relevant dat boompje aan de ene kant van de wereld deze seconden niet groeit terwijl je aan de andere kant zit. Je kan toch per gedeelte dat opslaan en als je terug gaat een gebied in dat ophalen en bijwerken? of ben ik nu iets heel ergs dom aan het zeggen

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 05-10-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 13:38

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik zit nu in oakvile, moet een kamp van bandits in zien te komen via zo'n poort. Daarvoor moet ik voorbij 3 bewakers sneaken, en ik heb dat nu echt al ontelbaar veel keer geprobeerd, iedere keer zien die bastards me wel. Tips hoe ik voorbij hier kan komen?

[ Voor 10% gewijzigd door Bizzarro op 05-10-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 60967 schreef op 05 oktober 2004 @ 12:10:
darkshadow, waarom zou je op elk moment bijhouden hoe het zit met Alle bomen. Het is toch totaal niet relevant dat boompje aan de ene kant van de wereld deze seconden niet groeit terwijl je aan de andere kant zit. Je kan toch per gedeelte dat opslaan en als je terug gaat een gebied in dat ophalen en bijwerken? of ben ik nu iets heel ergs dom aan het zeggen
ja dat had ik dan ook wel gedacht, maar per level is het al ongeloofelijk veel rekenkracht, daar heb je een klein databaseje voor nodig. Tenzij je ze allemaal exact hetzelfde laat groeien en laat afhangen van een groeiparameter, dan valt het wel mee. Realtime groeien is iig onmogelijk, dat morphen is niet te doen, kost teveel. Maar zelfs niet realtime, het betekend dat er continue nieuwe objecten moeten worden geplaatst in een level, het is net alsof je dan 1000 dezelfde mannetjes in een level moet plaatsen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Bizzarro schreef op 05 oktober 2004 @ 16:22:
ik zit nu in oakvile, moet een kamp van bandits in zien te komen via zo'n poort. Daarvoor moet ik voorbij 3 bewakers sneaken, en ik heb dat nu echt al ontelbaar veel keer geprobeerd, iedere keer zien die bastards me wel. Tips hoe ik voorbij hier kan komen?

Ja in het begin kut.

Maar je laat je eerst naaien, dan hak je ze in mekaar. Dan wachten totdat de deur weer opengaat(en er weer 3 nieuwe bandits aan komen lopen. Je gaat dan achter die grote steen staan. Dan lopen er eerst 2 door en daarna pas die ander. Die ander loopt naar die 2/3 stenen en dan ren je naar de poort. Wel goed timen, dan ziet ie je ook niet
succes :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 13:38

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

mjah, timing is idd essentieel :P

is gelukt nu, nu sta ik echt bij een enorme grote boef :9

dalijk maar weer eens verder. bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11851

executor schreef op 05 oktober 2004 @ 21:36:
[...]

Ja in het begin kut.

Maar je laat je eerst naaien, dan hak je ze in mekaar. Dan wachten totdat de deur weer opengaat(en er weer 3 nieuwe bandits aan komen lopen. Je gaat dan achter die grote steen staan. Dan lopen er eerst 2 door en daarna pas die ander. Die ander loopt naar die 2/3 stenen en dan ren je naar de poort. Wel goed timen, dan ziet ie je ook niet
succes :P

Je kan ook, nadat je ze de 1e keer hebt afgehakt, achter die steen gaan staan en dan met je pijl&boog de ene bewaker bij jou in de buurt door z'n hoofd schieten, en dan op je gemak naar de poort wandelen :)

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DarkShadow schreef op 05 oktober 2004 @ 12:09:
nee bomen konden eerst groeien. Is begrijpelijk dat dat enorm veel cpu kracht kost, alleen al om alle statistieken van elke boom bij te houden... en je merkt zoiets nauwelijks

(wel tof als je je eigen boompje of boomgaard kon planten, en appels ervan kon eten)
Idd kostte volgens Peter 15% CPU power om dat bij te houden. En dat vonden ze idd gewoon teveel en dat konden ze beter besteden aan andere dingen vonden ze zelf.

Ach ik vind dat hij bij zijn volgende game gewoon wat meer voor zichzelf moet houden en niet van die gigantische verhalen gaan ophouden als je nog helemaal niet weet of het wel kan. :)

Krijg je een stuk minder gezeur.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
offtopic:
Dit is het Fable topic

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-10-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Hoe sterk moet je zijn als je dat zwaard uit die steen wil halen? ik heb nu alles op 6 maar het lukt me niet :?

Ik moet zeggen dat het wel een top game is heb gisteren me 3e huis gekocht en meteen verhuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Je moet sterker zijn dan het moment dat je zwaard de eerste keer eruit probeert te trekken. Ik geloof strength +5 en Health en toughness + 3 of 4...of alles maxed-out...weet ik niet zeker maar ik geloof zoiets...kijk anders zelf ff bij Game FAQ's of google ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4Real schreef op 07 oktober 2004 @ 09:15:
Hoe sterk moet je zijn als je dat zwaard uit die steen wil halen? ik heb nu alles op 6 maar het lukt me niet :?

Ik moet zeggen dat het wel een top game is heb gisteren me 3e huis gekocht en meteen verhuurd :P
spoiler:
Je moet een van de 3 main skills zoals skill, will etc helemaal vol hebben om het uit de steen te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
spoiler:
Ik heb net jack vermoord kan ik nu gewoon door spelen of is het nu over en uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4Real schreef op 08 oktober 2004 @ 22:15:
spoiler:
Ik heb net jack vermoord kan ik nu gewoon door spelen of is het nu over en uit?
spoiler:
Als je de aftiteling helemaal afkijkt (lang) kan je doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38852

Anoniem: 11851 schreef op 08 oktober 2004 @ 22:21:
[...]

spoiler:
Als je de aftiteling helemaal afkijkt (lang) kan je doorspelen
spoiler:
beterz! de keuze voor het zwaard was ook makkelijk... >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Het kutste van heel het spel vond ik dat je de monsters die je versloeg goede punten voor kreeg. Op een geven moment kilde ik zoveel monsters dat ik van slecht naar puur goed ging omdat ik een rap tempo iedereen kilde. Dit vond ik wel een van de grootste min punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

schnumi schreef op 06 oktober 2004 @ 20:51:
[...]

Idd kostte volgens Peter 15% CPU power om dat bij te houden. En dat vonden ze idd gewoon teveel en dat konden ze beter besteden aan andere dingen vonden ze zelf.

Ach ik vind dat hij bij zijn volgende game gewoon wat meer voor zichzelf moet houden en niet van die gigantische verhalen gaan ophouden als je nog helemaal niet weet of het wel kan. :)

Krijg je een stuk minder gezeur.
Nee onzin, gamers verwchten gewoon dat alles kan. Ik vind niets mis met de ideeen, so what als er een aantal niet meer konden, de ideeen blijven, en er komen meer games in de toekomst. Ze kunnen ook hun muil houden, en dan wil iedereen weten waarom ze niets los laten. Ik vind dat gezeik achteraf door sommige gamers een beetje onzinnig, geniet gewoon van het spel, daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:30
Ik vroeg me af of er ergens tussen een aantal plekken iets is om veel 'gold' te verdienen.

Prijzen varieren nogal per trader en kan je het bijvoorbeeld in die bandit camp spullen verkopen die je in oakdale koopt met wat winst bv?

Moet 5000 Gold hebben voor me eigen huis te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morph666 schreef op 09 oktober 2004 @ 14:41:
Ik vroeg me af of er ergens tussen een aantal plekken iets is om veel 'gold' te verdienen.

Prijzen varieren nogal per trader en kan je het bijvoorbeeld in die bandit camp spullen verkopen die je in oakdale koopt met wat winst bv?

Moet 5000 Gold hebben voor me eigen huis te kopen :+
veel sidequests doen, leveren aardig wat op. handelen heeft weinig zin volgens mij, en als je mazzel hebt vind je met een berg 'silver keys' wat leuks in een kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
Ik zal het 1 en ander uitzoeken hoe je dingen kunt kopen en verkopen.

Ik heb net twinblade verslagen weet iemand wat je krijgt als je em vermoord, liet hem leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

Morph666 schreef op 09 oktober 2004 @ 22:34:
Ik zal het 1 en ander uitzoeken hoe je dingen kunt kopen en verkopen.

Ik heb net twinblade verslagen weet iemand wat je krijgt als je em vermoord, liet hem leven :P
Wat extra experience, verder niet veel nuttigs. Ik heb hem gedood, maar het leverde helaas nauwlijks evil points op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125696

ik heb een vraag ik heb net het spel uitgespeeld (in 1 dag) had er wel iets meer van verwacht maar nu wou ik veder spelen met het zwaard wat ik heb overgehouden na het neerslaan van mijn zus weet iemand hoe ik dit doe? ik heb ook even gekeken op wat andere sites naar informatie maar er stond alleen dat het het sterkste zwaard is enz dus het leek me logish dat je er ook nog mee kon spelen weet ieman hoe dit moet?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54

-SaveMe-

-klik-

Anoniem: 125696 schreef op 10 oktober 2004 @ 17:51:
ik heb een vraag ik heb net het spel uitgespeeld (in 1 dag) had er wel iets meer van verwacht maar nu wou ik veder spelen met het zwaard wat ik heb overgehouden na het neerslaan van mijn zus weet iemand hoe ik dit doe? ik heb ook even gekeken op wat andere sites naar informatie maar er stond alleen dat het het sterkste zwaard is enz dus het leek me logish dat je er ook nog mee kon spelen weet ieman hoe dit moet?! :'(
Als de credits verschijnen deze NIET wegdrukken. Dan kun je daarna nog doorspelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks heb je nog meer tips om dat zwaard uit die stenen te krijgen bv ?

tijdens het veder spelen op me andere save is over me auto save een andere gegaan moet ik het weer opnieuw doen pffh :D

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 125696 op 10-10-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
@ dannyborneman
Zet je verhaaltje ff in een spoiler balkje:
code:
1
[spoiler] Bericht [/spoiler]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm wat isd at een spoiler balkje en wanneer gebruik je dit?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 23:10
Anoniem: 125696 schreef op 10 oktober 2004 @ 22:08:
euhm wat isd at een spoiler balkje en wanneer gebruik je dit?:S
Bijvoorbeeld in dat bericht waar je het einde van het spel verklapt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah op die manier :)

ik heb nog een vraagje kan je nou ook een huisje kopen en een vrouw nemen en daarmee gaan samen wonen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 125696 schreef op 11 oktober 2004 @ 07:19:
ah op die manier :)

ik heb nog een vraagje kan je nou ook een huisje kopen en een vrouw nemen en daarmee gaan samen wonen? :*)
yup dat kan, je moet dr versieren voordat ze dat wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
Vindt eigenlijk dat je wel heel easy geld kan verdienen.

Met Chain armor en boog van 1200 die hele Arena battle verslagen :)
Heb nu 60.000 gold; en nog een huis ook.

Binnenkort dat zwaard er eens uittrekken en het schijnt dat er toch ook ergens een boog verkrijgbaar is met een quest? Beste boog in de game las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Wat is de gemiddelde speelduur eigenlijk als je alles goed wil verkennen??
edit:
@ dannyborneman
Nu heb je je verhaaltje nog steeds niet bedekt dmv een spoiler balkje...

[ Voor 43% gewijzigd door Vanitas op 11-10-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
Ben er zelf nu al 10 uur mee bezig, en heb ik veel dingen ernaast gedaan.
Graveyards bezoeken, strand afscheppen, echter heb ik pas 4 silver keys.

Totaal toch wel 10~15 Uur voor een gemiddeld persoon om het uit te spelen.
(speel je zoals mij alles bekijken; ieder poppetje aanspreken reken dan maar op 25~30 uur :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Morph666 schreef op 11 oktober 2004 @ 10:22:
Ben er zelf nu al 10 uur mee bezig, en heb ik veel dingen ernaast gedaan.
Graveyards bezoeken, strand afscheppen, echter heb ik pas 4 silver keys.

Totaal toch wel 10~15 Uur voor een gemiddeld persoon om het uit te spelen.
(speel je zoals mij alles bekijken; ieder poppetje aanspreken reken dan maar op 25~30 uur :+)
Ik zit nu al op iets van 8 uur, en ik moet nu naar een kamp in het zuidwesten.
En ik heb 5 silver keys, die dingen zijn echt moeilijk te vinden man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
Reken dan maar op 30 uur speeltijd als ik dat zo lees in jou geval :+.

Ben nu ook begonnen met een evil 'mage' achtige character; best leuk als afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog even een vraagje kan je met je vrouw in een huisje ook kinderen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 125696 schreef op 11 oktober 2004 @ 16:20:
Nee, dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

TIP : Vis eens in het water waar het water in een rondje golft.... daar zijn vaak silver keys te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Anoniem: 125696 schreef op 11 oktober 2004 @ 16:20:
Dat was eerst wel de bedoeling van Lionhead, maar dat is er, zoals zoveel mogelijkheden, toch maar uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet nu de necklace van die vrouw (burgemeester) van dat ene stadje brimstone ofzo maar ik heb in het hele dorp rond gevraagd of ze iets wisten en bij grey house gekeken maar ik kom nu weer uit op een dood spoor heeft iemand nog tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Raak je die silver keys trouwens kwijt als je een kist daarmee open maakt? Heb er ondertussen wel een aantal gevonden, maar als je ze kwijt raakt door een kist te openen blijf ik gewoon door sparen voor de kist die er de meesten nodig heeft.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste