best wel sneu dat r nu es een goed spel gemaakt wordt en meteen hele wereld weer downloaden
goed spel? Niet om vervelend te zijn, maar ik ben heel erg blij dat ik hier geen 70 euro aan heb uitgegeven. Ik heb het gister uitgespeeld en moet zeggen ben nogal teleurgesteld. Er zitten hele leuken dingen in het spel, en de designers zijn af en toe erg goed bezig geweest. Maar over het algemeen zitten er gewoon teveel dingen in het spel die gewoon slecht zijn. Zal even een paar voorbeeldjes geven,
Laadtijden - na elke area (die vrij klein zijn maar dat vind ik niet zo erg) die laadtijden gaan extreem irriteren, vooral ook omdat ze vrij lang zijn en af en toe moet ie zelfs lang laden voor een lege kleine kamer
Verhaal - wat een vreselijk slecht verhaal zeg

maar daar kom je zelf nog wel achter. Maar voor een rpg zorg je als developer toch wel even voor een goed verhaal of niet soms?

Controls - Vooral het gebruik van spells is erg onhandig en af en toe buggy
Framerate problemen - als je eenmaal in een gebied bent valt het wel mee, maar na elke load screen (en dat zijn er nogal wat) schokt het spel even, en duurt het even voordat het allemaal op gang komt. Opzich geen groot probleem ,maar als je 5 jaar aan een spel werkt zorg dat dat in orde is, niet?
Bepaalde gameplay elementen - Een schep is echt enorm cool enzo, totdat je voor een quest iets moet gaan opgraven, op een hele specifieke plek. Elke keer scheppen duurt ongeveer 30 seconden, waarna het spel weer even schokt. Ik heb een keertje of 6 moeten scheppen voordat ik mn "item" had gevonden, leuk hoor
Lengte - slap verhaal en geen replay value, content van ongeveer 15 uur (heb in 15 uur het spel uitgespeeld, alle side quests gedaan, 3x getrouwd, 2x gescheiden, 3 huizen gekocht, 20 sleutels gevonden, bijna alle demon doors geopend, zwaard uit de steen getrokken, etc). 15 uur is niet veel voor een rpg ....
Ik heb me redelijk afzijdig gehouden van de hype en heb nooit dingen gelzen die meneer Molyneux heeft gezegd of beloofd, dus het is niet dat ik zoiets heb van ze hebben er veel uitgehaald. het is gewoonweg geen heel goed spel. Het is leuk, het is vermakelijk, er zitten leuke nieuwe elementjes in, maar ook andere elementen waarvan ze zeggen dat die nieuw zijn, zijn helemaal niet nieuw.
Het spel krijgt van mij een 7.5 (en dan ben ik nog best lief)