Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Frieda schreef op 10 July 2003 @ 13:19:
[...]

nee bluetooth staat niet aan.. wel een paar keer aan geweest.. verder heb ik wel veel zitten infraroden en met die camera gepield, ringtones geluisterd etc..

vaag, vandaag is de laatste dag dat ik em kan omruilen voor een nieuwe bij de T for Telecom en ik vraag me toch af of ik het moet doen of niet..
Je hebt een jaar garantie
Dus ik zou zeggen kijk het nog even aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op 10 July 2003 @ 13:08:
zeg hebben jullie ook dat je max 2 dagen met je batterij doet? de eerste keer opladen duurde bij mij ook maar 2 uur, dat vond ik al vreemd.. of is dat normaal? ik heb em nu een week en ik heb em al 3x op moeten laden, terwijl bij de T300 ik maar 1x in de week hoefde te laden.. hoort dit zo?
Hij gaf bij mij inderdaad ook na 2 uur al een vol pictogrammetje weer, maar ik heb geen tekst gezien die zei "geladen" hij bleef gewoon op "laden"staan. Toen wel wat gespeeld en de batterij balk was toen al weer wat terug gelopen.

Vannacht toch maar de hele nacht laten laden en vandaag is ie nog geen stukje teruggegaan ondanks redelijk wat spelen.

Toch maar 4 uur doorladen dus de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb trouwens de grootste moeite om e-mail op te halen. Heb ik daarvoor een GPRS-abonnement nodig of zo? Het lukt wel via WAP, maar het moet ook kunnen met de ingebouwde mailclient, toch? Ik heb zonnet gratis geprobeert, hij kan de server niet vinden zegt ie terwijl het gewoon goed staat :( Iemand ideeen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
BeQuietAndDrive schreef op 10 July 2003 @ 14:05:
Ik heb trouwens de grootste moeite om e-mail op te halen. Heb ik daarvoor een GPRS-abonnement nodig of zo? Het lukt wel via WAP, maar het moet ook kunnen met de ingebouwde mailclient, toch? Ik heb zonnet gratis geprobeert, hij kan de server niet vinden zegt ie terwijl het gewoon goed staat :( Iemand ideeen?
Je hebt de moeite genomen om ongeveer 20 posts terug te kijken?

Daar staat namelijk een handige link naar een e-mail configurator. Misschien krijgt die het wel goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 13:45:
[...]

Hij gaf bij mij inderdaad ook na 2 uur al een vol pictogrammetje weer, maar ik heb geen tekst gezien die zei "geladen" hij bleef gewoon op "laden"staan. Toen wel wat gespeeld en de batterij balk was toen al weer wat terug gelopen.

Vannacht toch maar de hele nacht laten laden en vandaag is ie nog geen stukje teruggegaan ondanks redelijk wat spelen.

Toch maar 4 uur doorladen dus de eerste keer.
nah dat zuigt dan dus, dan heb ik mn batterij al verpest.. of kan ik dat bij de 4e keer laden ook nog doen? zou het werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 15:15
Zonet mijn T610 bij telecom.nu gehaald....

Zeer tevreden, het is een w23 toestel

Ik ga weer verder spelen

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op 10 juli 2003 @ 14:22:
[...]

nah dat zuigt dan dus, dan heb ik mn batterij al verpest.. of kan ik dat bij de 4e keer laden ook nog doen? zou het werken?
Tja ik ben geen batterij expert maar ik geloof wel dat je ze kan "trainen" en dat je een batterij niet zomaar stuk krijgt. Dus gewoon vannacht opladen en daarna gebruiken tot ie weer leeg is. Weer 4 uur opladen... etc.

Misschien is er niks aan de hand: tijdelijk ruilen met iemand anders zijn batterij en zien of er verschillen zijn met de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ludo schreef op 10 July 2003 @ 14:09:
[...]
Je hebt de moeite genomen om ongeveer 20 posts terug te kijken?

Daar staat namelijk een handige link naar een e-mail configurator. Misschien krijgt die het wel goed ingesteld.
Jahaa, die had ik dan ook gebruikt, dat had ik even moeten melden misschien? 2 berichten gehad, die geinstalleerd, maar dan nog niet.... hij gaat bellen, gaat dan verifieren, maar zegt dan dat hij de server niet kan vinden. Het valt me op dat hij dan niet via het 036-nummer inbelt (wat eerder werd genoemd) maar via een 06760-nummer. Klopt dat?

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 10-07-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij gaat inderdaad ook niet lang mee, maar dat ben ik allang gewend van SE. Ik doe ongeveer 40 uur met een volle batterij (Bluetooth continu aan en matig bellen). Ik hoopte dat het sinds de T68 wel iets verbeterd was, maar dat is dus niet zo...batterij-ontwikkelingen staan blijkbaar stil? Anyway; wat nu wel goed gaat is de indicator. Als ik de T68 uitzette en weer aanzette, ging de indicator ineens een heel stuk achteruit. Nu met de T610 blijft hij staan waar hij op stond toen ik hem uitzette...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 15:20:
Mijn batterij gaat inderdaad ook niet lang mee, maar dat ben ik allang gewend van SE. Ik doe ongeveer 40 uur met een volle batterij (Bluetooth continu aan en matig bellen).
Zet zoveel mogelijk je BT uit, dat scheelt enorm. Op mijn T68i in ieder geval wel. Zo vaak gebruik je die BT toch niet (?)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
mijn t68i deed het 2 weken zonder bluetooth aan
ik verwacht van de t610 dan ook het zelfde en zoals ik nu zie haalt ie dat ook wel met
normaal gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 10 July 2003 @ 15:26:
mijn t68i deed het 2 weken zonder bluetooth aan
ik verwacht van de t610 dan ook het zelfde en zoals ik nu zie haalt ie dat ook wel met
normaal gebruik
2 weken met je t68i? Gefeliciteerd, dan was jij degene met een speciaal model :)
Misschien is het te halen als je hem volledig oplaadt, neerlegt op een plek met volle ontvangst, je simkaart zonder data, je telefoongeheugen leeg (dat wordt ingelezen en kost dus stroom) en er absoluut verder niet aankomt! :D
Met een beetje gebruik (paar uur bellen in de week) en wat smsen deed ik met een T68 3 dagen MAX....(verder niks aan en geen email/spelletjes/ir/bt doen)...maar meestal haalde ik dat niet. Ik ken 2 andere gasten met een T68i, die laden hem ook vaak op, gewoonweg omdat hij snel leeg is.
Sja, ik zou als ik jou was niet hetzelfde verwachten van de T610. Mijn T610 gaat nu 60 uur mee met Bluetooth aan (ik gebruik overdag een headset), dus ik ben al dik tevreden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wist niet dat er een lichtje zat op mijn joystick, heb hem ook nog niet zien flitsen, zou ik die moeten instellen oid?
Balen dat er amper tot geen assecoires zijn tot op heden.
ik haal overigens een standby tijd van 2-3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magma schreef op 10 July 2003 @ 15:24:
[...]
Zet zoveel mogelijk je BT uit, dat scheelt enorm. Op mijn T68i in ieder geval wel. Zo vaak gebruik je die BT toch niet (?)
Ja, door de weeks elke dag...headset. En hij gaat nooit uit...dus dan ben ik blij met 60 uurtjes voor hij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Kun je op de een of andere manier via je tel ook je pc aan en uit schakelen, via bluetooth (dus als ie wel in de buurt is)?

[ Voor 24% gewijzigd door wdekreij op 10-07-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
2 weken jah
ik zeg toch ook niet dat ik er iedere dag mee belde

mijn t610 doet het nu ook al 60 uur met "intensief" gebruik dus ik verwacht
zeker wel dat deze de 2 weken ook wel gaat halen
nou moet ik er wel bij zeggen dat ik niet zoveel gebeld heb
tis meer plaatjes en games overzenden via IR

[ Voor 66% gewijzigd door AP3X op 10-07-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bij Vodafone Live! kan je een EasyPostCard versturen via TPG (normale post dus) met je zelf gemaakte foto erop :) cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosje_1983 schreef op 10 July 2003 @ 14:33:
Zonet mijn T610 bij telecom.nu gehaald....

Zeer tevreden, het is een w23 toestel

Ik ga weer verder spelen

mzzl
Heb je een blauwe gekregen? met tmobile logo eronder?????

Btw ik krijg mijn t610 als het goed is morgen. En ik had gehoord dat je een ongeladen telefoon eerst helemaal vol moet laden. dan stekker eruit en opnieuw verder laden. De batterij zou dan langer meegan :? of is dat niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Laatst online: 26-04 08:22
Jullie moeten wel bedenken dat de T610 een groot kleurenscherm heeft en een heleboel functies die stroom vreten. Als ie dan net zo lang meegaat als oudere telefoons, dan is de batterijtechnologie wel degelijk vooruit gegaan.

Het type batterij dat in deze telefoon zit zou trouwens geen "geheugen" moeten hebben, dus je zou m gewoon op moeten kunnen laden wanneer en hoe lang je wil (alleen eerste keer goed opladen schijnt nog vrij belangrijk te zijn).

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

vosje_1983> Had dat toestel geen ruis? Welke software versie heeft die? De mijne heeft R3axxxxxxxR1a . Ik heb ook een week 24 toestel uitgeprobeerd, maar deze ruist ook, zelfde software. SE zegt dat het probleem over 2 weken verholpen is door een software upgrade versie R1L. Vreemd, meteen een stap van R1a naar R1L? Wie kan dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEB ER NU OOK EEN! :) .
joepie vandaag bij dixons gehaalt met tmobile 150 abbo 1 jaar en 104 € bijbetalen ( aanmeldingskosten niet meegerekent) en broertje heeft nokia 3300 gehaalt.
alleen ik wil plaatjes en games enz heb alleen geen bluetooth kit :(.
btw week 23 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

MTT schreef op 10 July 2003 @ 19:47:
vosje_1983> Had dat toestel geen ruis? Welke software versie heeft die? De mijne heeft R3axxxxxxxR1a . Ik heb ook een week 24 toestel uitgeprobeerd, maar deze ruist ook, zelfde software. SE zegt dat het probleem over 2 weken verholpen is door een software upgrade versie R1L. Vreemd, meteen een stap van R1a naar R1L? Wie kan dit bevestigen?
Waar is het bericht van SE te vinden? Dat kan namelijk wel interessant zijn om even achteraan te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden besteld, hoop dat hij snel binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 20:45:
Paar dagen geleden besteld, hoop dat hij snel binnen is
2e GPN-er met een T610 ;)
tis een leuk telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog heeeeel eventjes, misschien dat de rode dan leverbaar is.

Hier zie ik nog 21 dgn. staan, weet niet of dit representatief is voor de release van de kleur.

http://nl.expansys.us/product.asp?code=T610RED

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Zijn er mensen die deze tel als agenda gebruiken voor school, of is dat echt niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Weer een email vraagje dan maar weer, die telefoonconfigurator die eerder werd genoemd werk namelijk niet met chello.

Ik heb een T-Mobile abbonement. Hoe stel ik nu in gods naam een chello email account in? Via gsm- of gprs-data maakt me niet zoveel uit (liefst gsm). Als ik één van de standaard T-Mobile data-accounts gebruik werkt het niet met de chello instellingen die ik normaal ook op m'n pc gebruik, zowel inkomend als uitgaand niet. Dat er problemen zijn met uitgaand begrijp ik wel, wegens het niet toegankelijk zijn van de smtp server, maar ik heb hier wel al mensen gezien die iig hun inkomende email aan de gang hebben gekregen.

Moet ik een apart data-account toevoegen voor email, en zo ja, wat zijn daar dan de instellingen van?

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Riesjard schreef op 10 July 2003 @ 13:01:
[...]

Dat komt omdat al die andere inbelverbindingen zijn en @home is dus een kabel verbinding.

Ik vraag me af of er toch niet een manier is om op een of andere mailserver van @home in te bellen... Ff mailtje sturen (wordt toch wel weer zon reactie als: helaas, deze dienst wordt door ons niet ondersteund.... )
Geachte heer .......,

Bedankt voor het versturen van uw e-mail naar @Home.

Helaas wordt het ophalen van e-mails via uw mobiele telefoon niet door
@Home ondersteund.

Indien u verder nog vragen heeft dan willen wij u verzoeken telefonisch
contact op te nemen met onze Klantenservice.

@Home abonnees bellen 0900 - 8112.

Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help
http://help.home.nl

Met vriendelijke groet,
@Home

Afdeling Klantenservice

Bezoek de portal van @Home op http://start.home.nl

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

wdekreij schreef op 10 July 2003 @ 22:44:
Zijn er mensen die deze tel als agenda gebruiken voor school, of is dat echt niet te doen?
* Flappiewappie is hier ook benieuwd naar B)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Flappiewappie schreef op 10 July 2003 @ 23:37:
[...]

* Flappiewappie is hier ook benieuwd naar B)
Ik heb de T68i een tijdje als agenda gebruikt (niet voor school). Mijn ervaring is dat het te doen is als je Outlook erbij gebruikt om via de computer de meeste afspraken in te voeren. Dan gebruik je de telefoon vooral om je agenda in te zien. Wat betreft agendafuncties is Sony Ericsson wel het uitgebreidst, afgezien van de pda/gsm combinaties. Een normale telefoon kan een uitgebreide agenda nooit vervangen. Je kunt bijvoorbeeld niet even snel een aantekening maken. Een (school)agenda gebruik je ook voor andere dingen dan afspraken, bijvoorbeeld voor je rooster, cijferlijsten, losse aantekeningen en tekeningetjes onder saaie lessen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
Zijn er al manieren om het menu weer normaal te maken op mijn T610 alsk zo'n Vodafone live! geval heb? Ik heb gelzen op Esato dat mensen hem weg gebracht hebben en daar hebben ze firmware update gedaan :/ is het dan ook moelijk om dit zelf te doen met een gewoon datakabeltje (en wat voor software :? )?

Kvind het echt een vette mob :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T610 heeft een lithium ion battery. In principe maakt het met deze batterij geen flikker uit waneer je hem laad want deze batterijen hebben geen "geheugen" meer wat de oude battarij soorten wel hadden(metaal hydrides en die daarvoor) maar ik geloof dat in de praktijk ze het toch nog een beetje hebben. Ik doe trouwens 5 dagen met mijn bat. Dan staat ie 24 per dag aan wordt redelijk tot zwaar gebruik(veel blauw tanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leest dan niemand de handleiding :P

Bladzijde 96 rechter kolom kopje GEBRUIK EN ONDERHOUD VAN DE BATTERIJ.

Voor de mensen zonder handleiding:

http://www.sonyericsson.com/downloads/T610_UG_R5a_NL.pdf

Je moet hem natuurlijk niet in de vriezer opladen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 14:44
RickN schreef op 10 July 2003 @ 22:59:
Weer een email vraagje dan maar weer, die telefoonconfigurator die eerder werd genoemd werk namelijk niet met chello.

(...)

Moet ik een apart data-account toevoegen voor email, en zo ja, wat zijn daar dan de instellingen van?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn e-mail, ik heb gehoord dat je eerst bij t-moblie een data account moet activeren (kost iets van 15 euro eenmalig) om buiten de standaard WAP sites servers direct aan te kunnen spreken. Ik ga maar eens bellen met de klantenservice >:)

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

CrisT schreef op 11 July 2003 @ 09:22:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met mijn e-mail, ik heb gehoord dat je eerst bij t-moblie een data account moet activeren (kost iets van 15 euro eenmalig) om buiten de standaard WAP sites servers direct aan te kunnen spreken. Ik ga maar eens bellen met de klantenservice >:)
Mooi, ik hoor het wel, ik kom niet eens ingebeld bij Zonnet gratis (zie mijn post op de vorige pagina) :(

Heeft iemand het toestel al simlockvrij gemaakt trouwens? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Master Tweaker schreef op 10 July 2003 @ 23:56:
Zijn er al manieren om het menu weer normaal te maken op mijn T610 alsk zo'n Vodafone live! geval heb? Ik heb gelzen op Esato dat mensen hem weg gebracht hebben en daar hebben ze firmware update gedaan :/ is het dan ook moelijk om dit zelf te doen met een gewoon datakabeltje (en wat voor software :? )?

Weet misschien iemand een antwoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 06:49:
Leest dan niemand de handleiding :P

Bladzijde 96 rechter kolom kopje GEBRUIK EN ONDERHOUD VAN DE BATTERIJ.

Voor de mensen zonder handleiding:

http://www.sonyericsson.com/downloads/T610_UG_R5a_NL.pdf

Je moet hem natuurlijk niet in de vriezer opladen :o
Op diezelfde bladzijde staat ook dat je hem niet in het vuur moet gooien... Wat is dat nou voor rotkwaliteit, moet ie makkelijk tegen kunnen :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 17:14:
[...]

Heb je een blauwe gekregen? met tmobile logo eronder?????

Btw ik krijg mijn t610 als het goed is morgen. En ik had gehoord dat je een ongeladen telefoon eerst helemaal vol moet laden. dan stekker eruit en opnieuw verder laden. De batterij zou dan langer meegan :? of is dat niet zo
nee, ik heb de 'gewone' versie...

en ik heb mijn telefoon een halve dag in de lader gehad. Dus zal wel goed zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
MTT schreef op 10 July 2003 @ 19:47:
Ik heb r1a081

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
is er trouwens een mogelijkheid om alle contactpersonen van mijn T68 naar mijn T610 op een makkelijke manier over te zetten. Dus via infrarood of Bt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Okee, nu toch al aardig wat mensen hem hebben even een vraagje:

Hoe zit het met het scherm onder zonlicht :? Is het dan echt vrijwel onmogelijk om iets te zien op het scherm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludo schreef op 11 juli 2003 @ 14:13:
Okee, nu toch al aardig wat mensen hem hebben even een vraagje:

Hoe zit het met het scherm onder zonlicht :? Is het dan echt vrijwel onmogelijk om iets te zien op het scherm :?
Ja in fel zonlicht zie je bijna niets meer. Smsjes kun je nog beetje lezen maar wel moeilijk foto ofzo kijken lukt eigenlijk niet meer. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het is in zonlicht lastig idd, maar nog wel te bedienen, ergo: je kunt nog wel lezen wat er op je scherm staat, maar gewoon lastig(er). Maar dat is met zoveel mobieltjes tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson
If you have requested a SonyEricsson unlock you will need to use the following software to connect to our server, this will unlock your phone. You do need to make payment first to obtain a username/password.

T610/310 Unlocker
Download Unlocker

T610 Remote Flasher
T610 Remote Flash File
Schijnt dat je m remote kunt upgraden/unlocken. De site wil ik best geven, maar ik weet niet of dat is toegestaan ;). Ook myt610.com maakt er een melding over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosje_1983 schreef op 11 July 2003 @ 14:08:
is er trouwens een mogelijkheid om alle contactpersonen van mijn T68 naar mijn T610 op een makkelijke manier over te zetten. Dus via infrarood of Bt??
Jep, die heb ik zelf ook gedaan...gaat erg makkelijk. Telefoonboek zenden via BT, ik had binnen een minuut alle contactpersonen over. Geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik heb mijn t610 nog steeds niet gekregen van telecom.nu :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 08-09 17:10
Ik heb gisteravond (koopavond) een T610 (t-mobile) gekocht bij de V&D >:)
Nou wilde ik een master reset doen, maar nou ben ik allerlei dingen kwijt omdat mijn batterij op was |:(
Het zijn o.a. thema's die er standaard al op stonden.

Kunnen ze nu bij t-mobile gewoon een nieuwe firmware er op zetten en er tegelijkertijd de thema's ed. erbij zetten?

Want anders wacht ik wel 2 weekjes. Kep het toch niet meteen nodig en dan krijg ik gelijk een firmwareversie zonder hissing. Want ja, ik heb ook het hissing probleem. Het is btw een w22 toestel.

En kan ik trouwens ook naar een SE servicepoint gaan om een firmware-update te doen?

O ja, ik heb het t-mobile logo er gewoon afgekrast en ja, zonder beschadigingen!

Edit: Ik zie nu op MyT610.com dat je alle originele 'dingetjes' gewoon kan downen. Misschien moet ik toch maar 'ns keer die USB dongle gaan halen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MyNameIs op 11-07-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mailtje gekregen van www.gsm.nl en ze hebben mijn telefoon opgestuurd :) :) :) :) :) .

Alleen wat is nou precies dat hissing? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort ruis ofzo als je aan het bellen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Waarom krassen mensen hem er nog steeds eraf terwijl ze ook kunnen gummen :/ Ik ga ook een T-Mobile versie halen met 75 abo (echt precies even duur als 30 abo als je het in totaal uitrekend alleen heb je bij die van 75 natuurlijk meer belminuten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://nl.expansys.us/i/l/l105522.jpg

Nu bij mobileplaza.nl voor 25 euro inclusief verzendkosten :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
MyNameIs schreef op 11 July 2003 @ 20:07:
Ik heb gisteravond (koopavond) een T610 (t-mobile) gekocht bij de V&D >:)
Nou wilde ik een master reset doen, maar nou ben ik allerlei dingen kwijt omdat mijn batterij op was |:(
Het zijn o.a. thema's die er standaard al op stonden.

Kunnen ze nu bij t-mobile gewoon een nieuwe firmware er op zetten en er tegelijkertijd de thema's ed. erbij zetten?

Want anders wacht ik wel 2 weekjes. Kep het toch niet meteen nodig en dan krijg ik gelijk een firmwareversie zonder hissing. Want ja, ik heb ook het hissing probleem. Het is btw een w22 toestel.

En kan ik trouwens ook naar een SE servicepoint gaan om een firmware-update te doen?

O ja, ik heb het t-mobile logo er gewoon afgekrast en ja, zonder beschadigingen!

Edit: Ik zie nu op MyT610.com dat je alle originele 'dingetjes' gewoon kan downen. Misschien moet ik toch maar 'ns keer die USB dongle gaan halen ;)
opnieuw een master reset en je hebt alles weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Nou, dankzij jullie heb ik nu ook een T610 :)

Die deal bij de V&D kon ik echt niet laten schieten terwijl ik net twee maanden geleden nog een abbonement heb aangeschaft; dezelfde deal maar dan met een T300. En ik vond al dat dat een ongelofelijke deal was. Dit met die T610 snap ik echt niet, gratis met zo'n goedkoop abbonement. De T68i heeft tot nu toe nooit zo'n goeie deal gehad als dit.
Kun je een bestaand abbonement eigenlijk over laten zetten naar iemand anders? Zal wel niet zeker?

Nu heb ik dus twee abbos van 15 Euro (drie eigenlijk, ook nog een Ben '99, maar die ga ik opzeggen).

Ik heb overal gezocht, Utrecht, paar keer gebeld, Zeist langsgeweest en nog gebeld. Uiteindelijk maar Hilversum gegokt.

Daar hadden ze hem, net gisteren in de vitrine gezet, vandaag kom ik hem kopen, het was de enige die ze hadden. Met een T-Mobile verpakking met een koele dik plastic box eromheen (ik had verwacht dat ze die zelf zouden houden voor de etalage ofzo, maar die krijg je er gewoon bij).

Wat een fantastische telefoon is dit, het beeldscherm is echt prachtig vergeleken met die van mijn T300 (hoewel iets donkerder, maar gloeit bijna niet na). En dat flikkerende licht zie ik bij fotos maken en het laden van Java spellen. Het is een week 22 versie.

Blauwtand lijkt het prima te doen met mijn laptop.

Oh ja, ik kreeg vandaag nog een aanbieding om mijn Ben'99 15€ abonnement te verlengen met twee jaar, met een T610 voor maar 149€ LOL :D

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Nou, van die master reset werkt niet. Dus voor de mensen die het ook wilden uitproberen, maar nog ff gew8 hebben: NIET AAN BEGINNEN!
Verder: Ik laat over 2 weekjes wel een firmware-update doen en dan zeg ik het gelijk wel tegen t-mobile.
Evengoed bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Master Tweaker schreef op 10 July 2003 @ 23:56:

Ik wil eigenlijk ook wel weten of mensen dit al hebben gedaan?

Een firmware update dat haalt meteen de lock eraf, dus ik weet niet of dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
er komen steeds meer sites waar je moet betalen en dat je dan een code krijgt voor je mobiel om hem te unlocken zoals in een eerdere post al is aangegeven
lijkt me een kwestie van tijd totdat de software te downen is van inet zodat je zelf de code kan genereren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Volgens mij haalt een firmware update de locks er niet af, je kunt je firmware gewoon bij een Ericsson service point laten updaten.

Mijn T610 heeft helaas last van het bekende backlight flicker probleem. Vooral goed te zien als je fotos gaat maken, Mophun spellen speelt, een SMS schrijft of als er een progress bar is. Zal zo even bij een servicepoint vragen of hier een oplossing voor is ofdat ik hem om zou moeten ruilen.

De ringtones klinken wel kraakhelder en hebben dus geen ruis ofzo. Of gesprekken last hebben van ruis moet ik nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
en dan krijg je dus een firmware met simlock ;)
je moet dus een firmware zonder simlock vinden
dit was ook zo bij mijn siemens, een firmware er overheen zonder simlock en hij was meteen simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
hoe kan je zien hoeveel geheugen er nog vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
MyNameIs schreef op 11 juli 2003 @ 20:07:

euhh het bekende hissing probleem is al sinds toestellen van week 21 opgelost hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
die van mij heeft wel het hissing probleem hoor...
Edit: Ik lees op het Esato forum dat firmwareversie R1L al uit is :?

[ Voor 42% gewijzigd door MyNameIs op 12-07-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 07:26
Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen, en ben nog een beetje aan het twijfelen tussen een t310 en een t610 in combinatie met een t-mobile 75 abbonement (2 jaar).

Nu heb ik een beetje gekeken naar de prijzen op verschillende sites, en is het me opgevallen dat een t610 bij t-mobile met een 75 abbo nog maar 99 euro kost, en bij een site als belcompany dan over de 200 euro is. Lees ik nou zo slecht op die sites of zit er bij t-mobile een addertje onder het gras of is het echt zo goedkoop? :?

Iemand die het me uit kan leggen?

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met dat V&D gebeuren, hoeveel moet je bijbetalen bij een T-mobile 75 abbo?

Ik zit er nu over te denken om er 1 van de site van T-mobile te kopen (de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb) maar als de V&D goedkoper is ben ik graag bereid voor 1 keer over mijn principe (alleen kijken maar nooit kopen bij V&D) heen te stappen :+

(leuk zo'n warenhuis zonder fatsoenlijke website :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 22:05:
Hoe zit het eigenlijk met dat V&D gebeuren, hoeveel moet je bijbetalen bij een T-mobile 75 abbo?

Ik zit er nu over te denken om er 1 van de site van T-mobile te kopen (de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb) maar als de V&D goedkoper is ben ik graag bereid voor 1 keer over mijn principe (alleen kijken maar nooit kopen bij V&D) heen te stappen :+

(leuk zo'n warenhuis zonder fatsoenlijke website :X )
Hij is gratis in combinatie met 2-jaar T-Mobile 75, wat echt een waanzinnige aanbieding is (het is overigens niet eens een aanbieding 'dat is de gewone prijs' werd mij meegedeeld :) ).

Ik heb dus net twee maanden geleden hetzelfde abonnement afgesloten met een gratis T300, dat vond ik al zo'n goeie deal, dus kon ik deze deal echt niet laten schieten.

De service bij de V&D is overigens prima verder, ze zijn heel erg vriendelijk en nemen de tijd voor je. Die van mij heeft dus last van een flikkerende backlight en ik mag hem binnen twee weken omruilen. Of daarna, mochten er geen binnenkomen in die tijd.

Het probleem is namelijk dat de T610 kennelijk vrij schaars is op het moment. Bij de V&D krijgen ze er ongeveer 1 binnen elke twee weken. Dus ik hoop maar dat dat snel verbeterd, anders heb ik een probleem :)

Dit heeft waarschijnlijk te maken met dat ze nu bezig zijn de kinderziektes eruit te halen zodat de volgende grote batches in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
Dus bij de V&D is hij gratis?!?!
Dan toch ff gaan kijken maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP

stond vandaag nog voor de V&D maar dacht dat ze nix zouden hebben en ben (na het kopen van een cornettosoft :9~ ) de deur voorbij gelopen :X :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

De kans is dus best wel groot dat ze hem niet op voorraad hebben. Ik ben bij drie filialen geweest die hem allemaal amper binnen kregen.

Waarschijnlijk dus vanwege de hardware problemen met de eerste versies. Hopen dat SE die nu snel opgelost heeft en dat ze wat meer telefoons kunnen gaan aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik niet bij hoef te betalen wil ik best even op een wachtlijst hoor, dat is die aanbieding me wel waard

(nederlands is lastig)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 10:28:
Als ik niet bij hoef te betalen wil ik best even op een wachtlijst hoor, dat is die aanbieding me wel waard

(nederlands is lastig)
Het vervelende is alleen dat ze geen wachtlijst hebben. Je moet dus steeds even bellen of langsgaan om te kijken of ze hem al binnen hebben en hopelijk is hij dan niet meteen weg.

Ik kon er ook geen een reserveren om die van mij mee om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op 13 July 2003 @ 01:42:
Waarschijnlijk dus vanwege de hardware problemen met de eerste versies. Hopen dat SE die nu snel opgelost heeft en dat ze wat meer telefoons kunnen gaan aanleveren.
Waarschijnlijk hebben ze dus ook de levering van rood en blauw hiermee even uitgesteld :)

Overigens is dit een hele toffe carkit voor de T610, ik zal er toch eentje moeten hebben dus dan wordt het deze :)

Hier een review van de HCB-30
http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=321

Enige wat dus wel lastig is met bluetooth carkits is, dat je nooit weet wie er belt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
Even een vraagje tussendoor:

Stel je hebt een eigen webserver, waar ook je mail op binnen komt. Is het dan mogelijk die mail ook op te halen met je T610?

Of moet je dan ook nog wat op die webserver instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Lamer_Deluxe schreef op 13 July 2003 @ 01:42:
De kans is dus best wel groot dat ze hem niet op voorraad hebben. Ik ben bij drie filialen geweest die hem allemaal amper binnen kregen.

Maar de problemen zijn toch al opgelost met de W22 en hoger (en ook sommige W21'ers) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
Ik heb nog een klein vraagje: moet je achttien zijn om een telefoon abbonement af te sluiten?

Ik word namelijk pas over 2 weken achttien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

toen ik mijn abbo afsloot vorig jaar (nog geen 18 dus) moest ik hem op de naam laten zetten van iemand van 18+.. dus ja, dat moet. Ik zette hem op mn moeders naam (je kan dan wel gewoon je eigen bank rek. nr. invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik zie nu dat die 3650 van Nokia uit is en die is ongeveer evenduur :/ Ik kom er weer eens echt niet uit, kan iemand me vertellen wat die T610 voor voordelen bied t.o.v. de 3650 :? Die Nokia heeft namelijk wel Symbian OS wat volgens mij lekkerder werkt en waar je meer zooi zelf mee kan doen (proggies instaleren) en hij heeft beter camera en ook een geheugen uitbreiding en MP3 speler terwijl die T610 weer veel betere blauwetanden ondersteund. Ik kom er niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Master Tweaker schreef op 13 July 2003 @ 18:18:
Ik zie nu dat die 3650 van Nokia uit is en die is ongeveer evenduur :/ Ik kom er weer eens echt niet uit, kan iemand me vertellen wat die T610 voor voordelen bied t.o.v. de 3650 :? Die Nokia heeft namelijk wel Symbian OS wat volgens mij lekkerder werkt en waar je meer zooi zelf mee kan doen (proggies instaleren) en hij heeft beter camera en ook een geheugen uitbreiding en MP3 speler terwijl die T610 weer veel betere blauwetanden ondersteund. Ik kom er niet uit :(
De 3650 is weer eens stuk groter, zit niet fijn in je broekzak, ik vind het ding er ook niet uitzien, en het toetsenbordje lijkt me lastig te werken, maar dat is een kwestie van wennen. Tis gewoon wat je met je telefoon wil, ik alleen bellen en sms'en, voor agenda en mobile internet heb ik een iPaq... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
3650 vs T610 is een heel groot verschil...

T610 is meer een telefoon, en een 3650 meer een PDA. Ik gebruik, net als Ares, een T610 i.c.m. een iPaq voor mobiel internet + agenda; een 3650 vervangt een iPaq en een T610, maar daarentegen werkt de combinatie iPaq + T610 wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Master Tweaker schreef op 13 juli 2003 @ 17:47:
[...]

Maar de problemen zijn toch al opgelost met de W22 en hoger (en ook sommige W21'ers) :?
Tja, dat dacht ik dus ook, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb een W22 versie en die heeft dus last van een flikkerende backlight en gisteren ontdekte ik ook donkere horizontale lijnen en stilstaande ruis in het camera beeld. Vooral goed te zien in nachtmodus. Kennelijk is het dus nog steeds een kwestie van mazzel hebben.

De ruisproblemen heb ik dus niet en de ringtones gaan enorm hard en zijn kraakhelder.

In de zon kun je trouwens inderdaad geen bal zien op dat scherm, dat is bij de T300 nog een stuk beter.

Ik verwacht dat als de stroom T610's weer op gang komt dat ze dan echt de problemen hebben opgelost. En waarschijnlijk valt dat inderdaad samen met het uitkomen van de andere kleuren.

Wat de 3650 betreft, volgens mij is die toch wel aardig wat duurder dan de T610. En inderdaad is hij lastig groot. Maar de 3650 is een smartphone, dus je kunt die twee niet zo goed vergelijken met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik zat net op een terrasje en vond mijn eerste Bluejack 'slachtoffer', het was een T610 :9

Ik stuurde hem via Bluetooth een contact met als naam 'The Matrix has you', lekker standaard :)

Ik weet niet of een T610 een geluidje geeft als er een contact wordt overgezonden, ik merkte in ieder geval nergens een reactie, helaas.
Maar de eigenaar zal wel even opkijken als hij in zijn telefoonboek opeens 'The Matrix has you' tussen de namen ziet staan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op 13 July 2003 @ 22:31:
Ik zat net op een terrasje en vond mijn eerste Bluejack 'slachtoffer', het was een T610 :9

Ik stuurde hem via Bluetooth een contact met als naam 'The Matrix has you', lekker standaard :)

Ik weet niet of een T610 een geluidje geeft als er een contact wordt overgezonden, ik merkte in ieder geval nergens een reactie, helaas.
Maar de eigenaar zal wel even opkijken als hij in zijn telefoonboek opeens 'The Matrix has you' tussen de namen ziet staan :7
LOL goeie! Die zal wel ff raar opkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
kan je ook gewone tekst berichtjes naar elkaar toe sturen via bluetooth?

ik heb hem inmiddels ook besteld bij telecom.nu..... ze hebben daar alleen de blauwe versie, als het goed is heb ik hem de volgende week :9

[ Voor 51% gewijzigd door Eastman op 13-07-2003 23:27 ]

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:03:
Overigens is dit een hele toffe carkit voor de T610, ik zal er toch eentje moeten hebben dus dan wordt het deze :)

Hier een review van de HCB-30
http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=321

Enige wat dus wel lastig is met bluetooth carkits is, dat je nooit weet wie er belt.
Ik heb een Parrot CK3000 bluetooth carkit icm de T610 (hiervoor de t68i). Deze bluetooth carkit spreekt speelt gewoon de naam af van de persoon die je belt. Vriendin heeft ook een t610, degene die als eerste in de auto zit, wordt aan de carkit gekoppeld. Best handig als zij een keertje mag rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Vandaag een paar dingen tegengekomen:
1) Send/receive e-mail (IMAP)
2) Bekijk e-mail
3) Delete 1 e-mail
4) Bekijk een e-mail onder de verwijderde e-mail
5) Inhoud e-mail hoort bij het volgende bericht, kop/subject is wel goed :? bug!

Tevens sprong het bereik vaak van 5 naar 2 naar 4 naar 1 naar 3 naar 5 etc. tijdens een treinreis. Die grote sprongen zijn wel ERG vreemd hoor!
vosje_1983 schreef op 13 juli 2003 @ 16:26:
Even een vraagje tussendoor:

Stel je hebt een eigen webserver, waar ook je mail op binnen komt. Is het dan mogelijk die mail ook op te halen met je T610?

Of moet je dan ook nog wat op die webserver instellen?
Ik heb een reseller account (shared server dus) en kan gewoon e-mail ophalen en versturen. Gebruik wel IMAP, POP3 niet getest.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op 13 July 2003 @ 23:26:

ik heb hem inmiddels ook besteld bij telecom.nu..... ze hebben daar alleen de blauwe versie, als het goed is heb ik hem de volgende week :9
Blauwe versie? lijkt me niet. aangezien ze in een mail tegen mij zeiden dat ze alleen de blauwe in vooraad hadden en tegen een kameraad van me zeiden ze dat ze alleen de zilver met blauw zwarte bovenkant hebben? bestaat die ook? lijkt me van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 20:17
Email verzenden (SMTP) en ontvangen (POP3) via mijn eigen dedicated server gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosje_1983
ok, ga ik dat ook ff uittesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Eastman schreef op 13 juli 2003 @ 23:26:
Nee, helaas niet, wat wel vreemd is eigenlijk, want dat zou een hele logische functie zijn.

Je kunt wel spelletjes tegen elkaar spelen via Bluetooth, maar er zijn nog maar weinig interessante spellen die dat ondersteunen.

Het is wel mogelijk om plaatjes en melodieën naar elkaar te sturen, maar ik weet niet of die dan eerst door de andere partij geaccepteerd moeten worden, volgens mij wel.

Wat ook leuk is, dat is dat je ook teksten en plaatjes kunt printen op Bluetooth-enabled printers, leuk om geintjes mee uit te halen op beurzen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
janderk schreef op 14 July 2003 @ 01:21:
Email verzenden (SMTP) en ontvangen (POP3) via mijn eigen dedicated server gaat zonder problemen.
Dit mailtje kreeg ik een paar dagen geleden van ze
Geachte heer/mevrouw,

op voorraad in kleur blauw
LET op software versie onbekend want het zijn complete pakketten welke dicht moeten blijven voor de klanten
Lamer_Deluxe schreef op 14 July 2003 @ 03:54:
[...]

Nee, helaas niet, wat wel vreemd is eigenlijk, want dat zou een hele logische functie zijn.

Je kunt wel spelletjes tegen elkaar spelen via Bluetooth, maar er zijn nog maar weinig interessante spellen die dat ondersteunen.

Het is wel mogelijk om plaatjes en melodieën naar elkaar te sturen, maar ik weet niet of die dan eerst door de andere partij geaccepteerd moeten worden, volgens mij wel.

Wat ook leuk is, dat is dat je ook teksten en plaatjes kunt printen op Bluetooth-enabled printers, leuk om geintjes mee uit te halen op beurzen. >:)
Dan schrijf je eerst de tekst op een papiertje, maak je der een foto van en stuur je het door:) Leuk tijdens tentamens:D

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Change schreef op 14 juli 2003 @ 00:55:
Vandaag een paar dingen tegengekomen:
1) Send/receive e-mail (IMAP)
2) Bekijk e-mail
3) Delete 1 e-mail
4) Bekijk een e-mail onder de verwijderde e-mail
5) Inhoud e-mail hoort bij het volgende bericht, kop/subject is wel goed :? bug!

Tevens sprong het bereik vaak van 5 naar 2 naar 4 naar 1 naar 3 naar 5 etc. tijdens een treinreis. Die grote sprongen zijn wel ERG vreemd hoor!
[...]
.
Heb jij toevallig VodaFone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vraagje he. worden de aansluitkosten bij de remours gerekend? Of word dat van je bankrekening afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
geen id....

ik neem hem icm contract verlenging... dan zijn er geen aansluitkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 09:57:
hmm vraagje he. worden de aansluitkosten bij de remours gerekend? Of word dat van je bankrekening afgehaald?
wordt eraf gehouden bij je eerste factuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We thought you would like to know that the following items have been shipped
to you today:

1 Sony Ericsson T610 Krusell Premium Leather Case Shipped 11/07/2003

http://www.mobilefun.co.uk/product/1778.htm

"dit is een reactie op een prio order die ik 3 weken geleden plaatste daar,
misschien dat ze dan toch op stock zijn nu ondertussen"

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Eastman schreef op 14 July 2003 @ 09:23:
Dan schrijf je eerst de tekst op een papiertje, maak je der een foto van en stuur je het door:) Leuk tijdens tentamens:D
Heheh, wel eerst eventuele waarschuwings geluidjes uitzetten :)

En met die onscherpe camera wordt het lastig lezen, dan moet je meerdere plaatjes sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 12:12:
We thought you would like to know that the following items have been shipped
to you today:

1 Sony Ericsson T610 Krusell Premium Leather Case Shipped 11/07/2003

Ze hebben ze weer op stock !

http://www.mobilefun.co.uk/product/1778.htm
weet je t zeker? van de website:
Availability:
Temporarily out of stock, expected within 7-14 days. Pre-order yours now for priority delivery!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, ik kreeg toch anders echt een bevestiging, maybe dat ze dan toch
eerst de eerdere bestellingen doen voordat ze het op de site
weer als op voorraad zetten.

Ik heb hem namelijk 3 weken terug al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Duncan schreef op 14 July 2003 @ 09:48:
[...]

Heb jij toevallig VodaFone?
Nope, nog een maandje O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 12:17:
uhm, ik kreeg toch anders echt een bevestiging, maybe dat ze dan toch
eerst de eerdere bestellingen doen voordat ze het op de site
weer als op voorraad zetten.

Ik heb hem namelijk 3 weken terug al besteld.
same here! alleen nu krijg ik het hoesje, heb ik de telefoon verkocht :+
ik wil zoooo graag de rode hebben, dus ik laat het hoesje nog wel even liggen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze effe Lamer_Deluxe bedanken voor de tip over de V&D, ze hadden er nog 1 in zwolle, en die ligt nu hier aan het stopcontact :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

wdekreij schreef op 13 July 2003 @ 17:56:
toen ik mijn abbo afsloot vorig jaar (nog geen 18 dus) moest ik hem op de naam laten zetten van iemand van 18+.. dus ja, dat moet. Ik zette hem op mn moeders naam (je kan dan wel gewoon je eigen bank rek. nr. invullen)
ze kijken toch ook naar hoeveel je verdiend e.d.? voordat ze je een abbo geven?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 14 July 2003 @ 13:21:
[...]

ze kijken toch ook naar hoeveel je verdiend e.d.? voordat ze je een abbo geven?
Nee, ze controleren alleen of je kredietwaardig bent. Het valt onder je privacy wat je inkomen inhoudt.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.