Nou, dankzij jullie heb ik nu ook een T610
Die deal bij de V&D kon ik echt niet laten schieten terwijl ik net twee maanden geleden nog een abbonement heb aangeschaft; dezelfde deal maar dan met een T300. En ik vond al dat dat een ongelofelijke deal was. Dit met die T610 snap ik echt niet, gratis met zo'n goedkoop abbonement. De T68i heeft tot nu toe nooit zo'n goeie deal gehad als dit.
Kun je een bestaand abbonement eigenlijk over laten zetten naar iemand anders? Zal wel niet zeker?
Nu heb ik dus twee abbos van 15 Euro (drie eigenlijk, ook nog een Ben '99, maar die ga ik opzeggen).
Ik heb overal gezocht, Utrecht, paar keer gebeld, Zeist langsgeweest en nog gebeld. Uiteindelijk maar Hilversum gegokt.
Daar hadden ze hem, net gisteren in de vitrine gezet, vandaag kom ik hem kopen, het was de enige die ze hadden. Met een T-Mobile verpakking met een koele dik plastic box eromheen (ik had verwacht dat ze die zelf zouden houden voor de etalage ofzo, maar die krijg je er gewoon bij).
Wat een fantastische telefoon is dit, het beeldscherm is echt prachtig vergeleken met die van mijn T300 (hoewel iets donkerder, maar gloeit bijna niet na). En dat flikkerende licht zie ik bij fotos maken en het laden van Java spellen. Het is een week 22 versie.
Blauwtand lijkt het prima te doen met mijn laptop.
Oh ja, ik kreeg vandaag nog een aanbieding om mijn Ben'99 15€ abonnement te verlengen met twee jaar, met een T610 voor maar 149€ LOL