help wanted: A7V +games spelen werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57
Heb nu al meedere games geprobeerd maar ze draaien niet op mijn systeem

Heb een a7v + T700mhz + matrox g400 (OS: wi98se)

Intro laad hij goed, new game, load game, options Menu's laad hij altijd zien, maar doe je 'New Game' dan laad hij het spel en je wilt het spel spelen: hoor je wel geluid maar ik heb altijd zwart beeld.

Mechwarroir 4, Star trek, Crimson skies allemaal zwart beeld

heb de laatste driver geinstalleerd van matrox maar dat helpt niets

heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

via 4in1 drivers ff proberen, BIOS flashen, en geen illegale ISO's meer downloaden :+

• Samplex
Nou ik heb Bios 1.04

en 4in1 driver had ik al geinstalleerd

Tis de laatste keer dat ik een AMD koop met een kut via chipset |:(

Intel werkt gelijk, nooit probs me gehad

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

tja geen belediging ofzo,maar als je helemaal geen verstand hebt, is het inderdaad beter om iets meer te betalen en dan een intel pc te halen

maar mensen MET verstand kunnen lekker een Amd-tje kopen voor weinig, en dan zorgen dat deze beter presteert dan een duurdere intel.

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:58
Ja muhahahhaaaaa
Je bent gewoon te lomp voor een AMD >:)

• Samplex
Nou dom zeker niet

maar de tijd om het weer is allemaal uit te zoeken heb ik niet meer, Intel is inprikken en draaien en VIA rotzooi zijn allemaal drivers voornodig installeer je die is het nog steeds een ramp

Dus als iemand misshien een oplossing heeft?

Alvast bedankt

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Toch maar een Intel dus |:( als je je systeem niet wilt configureren. Zet je Duron dan maar te koop in Vraag/Aanbod :)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• Samplex
Nou config. van me systeem heb ik gedaan

Win98se installed

Via 4in1 driver installed

laatste matrox drivers

Bios update gedaan..

Verwijderd

Ik zou hem uit het raam zetten. Ik heb precies hetzelfde systeem, en bij mij gaat alles vlekkeloos.......

AMD RULEZ!!!!

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
WEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHH ik krijg mijn PeeCeetje niet stabiel en dat is allemaal de schuld van dat stomme AMD, Asus, Intel, VIA, en weet ik nog veel meer merken. |:( Kap nou toch eens met dat gejank als een stel kleine kinderen. Het ding werkt niet, nou prima, dan koop je een andere. Of je probeert ( net zoals ik.) net zolang tot ie stabiel is. Dat gezeik iedere keer. :r

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/76916
Ondanks al jullie gezeur :r , driekwart zijn driver problemen en dus NIET de schuld van de bovenstaande merken.

Verwijderd

Ik ben het met Helldesker eens dat het meeerendeels driver problemen zijn. De drivers etc. zjn nu eenmaal nog niet zover doorontwikkeld als voor bv. het 440BX platform.
Het kan vervelend zijn dat je zoveel moet instellen voordat je syteem stabiel is, persoonlijk vind ik dat wel leuk.
Dat maakt me een tweaker ;)

Ik denk dat met het verschijnen van nieuwe BIOS-updates voor de moederborden en toekomstige nieuwe drivers voor de chipsets. Weer een hoop stabiliteistproblemen zullen verdwijnen.

Verwijderd

Ik weet niet of die matrox stiekem AGP 4x doet, maar dat is geen aanrader voor de stabiliteit van je PC en kan nog weleens bij spellen zwarte schermen opleveren.

Zet systemperformance op normal in de BIOS.

• Samplex
Beste robin

Zou je mij willen vertellen welke drivers je gebruikt? en je bios configuratie?

alvast bedankt!
Pagina: 1