3. Intel is ook niet perfect, die i810 en i820 chipsets waren zo ontzettend bagger dat ze niet meer gemaakt worden.. en RAMBUS heeft van Intel ook een schop gekregen.
Ahum, ik zit dit nu te typen op een i820 bordje met RDRAM en ik kan je zeggen dat ie echt niet bagger is. Eerst beter naar informatie zoeken voordat je zoiets gebruikt als argument

. Het was de die MTH (memory translater hub) die brak was (en dan alleen nog maar in bepaalde gevallen), de i820 chipset zelf is zeer stabiel, snel en stabiel

... ik ben overgestapt van een K7V met Athlon Classic naar het Intel VC820 moederbord met PC800 RDRAM en een Coppermine en ondanks dat het verschil zeer klein is heb ik met het intel systeem minder compatibiliteits problemen en loopt m'n videokaart gewoon op AGP4x zonder gezeur (tis maar een klein detail maar toch, VIA zou gewoon niet met AGP4x moeten adverteren

).
Als ik nu weer zou moeten kiezen echter zou ik gaan voor het stabielste KT133 bord (MSI K7T Pro (2(A)) ) en een T-Bird ... 't blijft gewoon qua snelheid superieur spul

, en qua prijs, tja .. veeeel gunstiger.
Btw voordat jullie me beginnen uit te maken voor gek

RDRAM + Mobo koste me toen net zoveel (of zelfs minder) dan een Mobo + redelijk SDRAM (Infineon bv), 600 piek ... da was alleen toen een reepje 128MB PC133 SDRAM nog ongeveer 300 piek koste

...