[LapTop]Groen beeld al bij booten :(

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Hallo dudes ik heb hulp nodig ik zit hier bij een kennis een laptop te fixen althans probeer ik :)

Ik krijg namelijk al groen beeld bij het booten, dus geen driverprobleem maar puur hardwarematig :/

Ik wou het beestje uit elkaar halen maar helaas wil niet echt lukken, namelijk dit om naar kapotte elco's en dergelijke te kijken ;)

Iemand ideeen :? RAM wisselen met RAM van andere laptop gaat ook niet ;)

Videokaart is Onboard van Trident dacht ik de CT65550 chip in combinatie met SIS chipjes :) Oude AMD K6 366 MHz 64MB RAM

Als iets nog meer nodig is roept u maar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Boot de laptop wel? Dus hoor je de piepjes, opstartgeluis van Windows etc etc of hangt ie ook gelijk? Sinds wanneer is dit zo en heb je enig idee hoe dit gekomen is (gevallen, koffie eroverheen etc)?

Hang er eens een externe monitor aan, dan weet je of het latopscherm de geest gegeven heeft of wat anders. Als het scherm ok is zou het zomaar kunnen dat de videokaart niet meer onder de levenden is, daar valt er weinig aan te doen aangezien deze geintegreerd op het moederbord zit. Maar wat er precies kapot is is vanaf hier niet te zeggen.

• nero355

nero355

Topicstarter
BOOTEN JA ik kom zelfs in Windows ME
Kennis zit erover na te denken om hem gewoon weg te doen.

Hopeloos geval denk ik zo.....maar ja ideeen welkom :) heb nog effe ;) ga dadelijk weg....iemand last minute ideeen ? :?

[ Voor 16% gewijzigd door nero355 op 21-06-2003 23:03 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Doe nou maar wat Pollewob zegt, dan weet je meer en kunnen wij er wat mee. Zonder extra informatie kunnen wij jou ook niet helpen.

• nero355

nero355

Topicstarter
Jongens sorry voor het onnodig kicken en ook voor dit domme topic ik was namelijk vergeten eerst op een CRT te testen |:( :/ :|

Het beeldscherm was naar de knoppen ;) maar ja tweaker he je wil alles uit elkaar slopen :D :+

SORRY :)