|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Boot de laptop wel? Dus hoor je de piepjes, opstartgeluis van Windows etc etc of hangt ie ook gelijk? Sinds wanneer is dit zo en heb je enig idee hoe dit gekomen is (gevallen, koffie eroverheen etc)?
Hang er eens een externe monitor aan, dan weet je of het latopscherm de geest gegeven heeft of wat anders. Als het scherm ok is zou het zomaar kunnen dat de videokaart niet meer onder de levenden is, daar valt er weinig aan te doen aangezien deze geintegreerd op het moederbord zit. Maar wat er precies kapot is is vanaf hier niet te zeggen.
Hang er eens een externe monitor aan, dan weet je of het latopscherm de geest gegeven heeft of wat anders. Als het scherm ok is zou het zomaar kunnen dat de videokaart niet meer onder de levenden is, daar valt er weinig aan te doen aangezien deze geintegreerd op het moederbord zit. Maar wat er precies kapot is is vanaf hier niet te zeggen.
BOOTEN JA ik kom zelfs in Windows ME
Kennis zit erover na te denken om hem gewoon weg te doen.
Hopeloos geval denk ik zo.....maar ja ideeen welkom
heb nog effe
ga dadelijk weg....iemand last minute ideeen ?
Kennis zit erover na te denken om hem gewoon weg te doen.
Hopeloos geval denk ik zo.....maar ja ideeen welkom
[ Voor 16% gewijzigd door nero355 op 21-06-2003 23:03 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Doe nou maar wat Pollewob zegt, dan weet je meer en kunnen wij er wat mee. Zonder extra informatie kunnen wij jou ook niet helpen.
Jongens sorry voor het onnodig kicken en ook voor dit domme topic ik was namelijk vergeten eerst op een CRT te testen
Het beeldscherm was naar de knoppen
maar ja tweaker he je wil alles uit elkaar slopen

SORRY
Het beeldscherm was naar de knoppen
SORRY