rare dns suffix?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:31
Ik kon op de brakke search niets vinden, dus bij deze..
Ik heb dit sinds kort op een aantal pc's op het werk en ook thuis de volgende vermelding als ik ipconfig /all doe.

Connection-specific DNS Suffix . : y2906.find-quick.com

Dit lijkt me niet goed aangezien ik zelf wvkreg als dns naam heb staan in de network identification.
O-)

[ Voor 6% gewijzigd door wvkreg op 21-06-2003 19:32 . Reden: typos ]

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
control panel -> network connections -> properties van je netwerkkaart -> dubbelklikken op tcp/ip -> druk op advanced -> ga naar tabblad dns

de 3e regel van onderen is "DNS suffix for this connection", en waarschijnlijk staat y2906.find-quick.com daar ingevuld :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

WOS Policy
Huisregels

Lees de beide URL's eens goed door m.b.t. het aanmaken van een topic. Met name het gedeelte van wat te doen voordat je een topic opent en hoe je een startpost maakt. Bekijk ook even wat je allemaal dient te vermelden in je startpost, o.a. het vermelden van URL's van je zoekactie's. Enkel en alleen een opmerking dat je niks hebt kunnen vinden via de 'brakke' search is niet voldoende. En trouwens, er zijn meer middelen om te zoeken, dat kun je lezen in de WOS Policy ;)

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.