Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag. Kan je de scherm van een laptop eruit halen en het modden zodat je de temperatuur enzo net als op die kleine lcd's kan zien?? Kan dit?? Zoja heeft iemand een tutorial?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gelieve eerst eens de search te gebruiken en anders Google :)
Had je de FAQ gelezen dan had je dit moeten weten

Je moet ten eerste weten wat voor controller dat ding heeft, en met wat voor software die aan te sturen is. Ik denk niet dat dat LCD scherm een standaard controller heeft en software is er misschien wel maar of dat voor elk scherm werkt is nog maar de vraag.

[ Voor 76% gewijzigd door Kawaii op 21-06-2003 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan kom ik op allemaal andere topics en andere site's terecht die over wat anders gaan

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
hint
En als de laptop niet meer werkt: zie de faq :)

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 17:09

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50

Verwijderd

Hoi, welkom op GoT,

Waarschijnlijk heb je in de haast niet in de Faq gekeken of de search geraadpleegd, iets wat wij bovenal waarderen.
En hoe zit het dan met laptopschermen?
Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info

Zie: Frequently Asked Questions CME
Tip: er is al een actief topic op: Laptop als LCD waar iets dergelijks besproken wordt.

Daarnaast vinden wij het prettig als er duidelijke titels zijn, iets wat ook in Het 3-stappenplan van CME staat, wat een goede leidraad is om aan te houden alvorens een nieuw topic te openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.