Ik had een vraag. Kan je de scherm van een laptop eruit halen en het modden zodat je de temperatuur enzo net als op die kleine lcd's kan zien?? Kan dit?? Zoja heeft iemand een tutorial?
Gelieve eerst eens de search te gebruiken en anders Google 
Had je de FAQ gelezen dan had je dit moeten weten
Je moet ten eerste weten wat voor controller dat ding heeft, en met wat voor software die aan te sturen is. Ik denk niet dat dat LCD scherm een standaard controller heeft en software is er misschien wel maar of dat voor elk scherm werkt is nog maar de vraag.
Had je de FAQ gelezen dan had je dit moeten weten
Je moet ten eerste weten wat voor controller dat ding heeft, en met wat voor software die aan te sturen is. Ik denk niet dat dat LCD scherm een standaard controller heeft en software is er misschien wel maar of dat voor elk scherm werkt is nog maar de vraag.
[ Voor 76% gewijzigd door Kawaii op 21-06-2003 18:25 ]
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
nog een hint Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Verwijderd
Hoi, welkom op GoT,
Waarschijnlijk heb je in de haast niet in de Faq gekeken of de search geraadpleegd, iets wat wij bovenal waarderen.
Daarnaast vinden wij het prettig als er duidelijke titels zijn, iets wat ook in Het 3-stappenplan van CME staat, wat een goede leidraad is om aan te houden alvorens een nieuw topic te openen.
Waarschijnlijk heb je in de haast niet in de Faq gekeken of de search geraadpleegd, iets wat wij bovenal waarderen.
Tip: er is al een actief topic op: Laptop als LCD waar iets dergelijks besproken wordt.En hoe zit het dan met laptopschermen?
Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info
Zie: Frequently Asked Questions CME
Daarnaast vinden wij het prettig als er duidelijke titels zijn, iets wat ook in Het 3-stappenplan van CME staat, wat een goede leidraad is om aan te houden alvorens een nieuw topic te openen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()